Haluaisin uuden vatsanpienennysleikkauksen
Meinasin kyllä kuolla edelliseen, mutta tunnen itseni edelleen lihavaksi :(.
Kommentit (75)
Pyydä apua Jumalalta kun tulee noita haluja leikellä itseäsi. Lue raamattua. Muistan rukouksin sinua.
Onko tuo oikeasti mahdollista? Miten pysyit "rauhallisena" että pystyit tuon tekemään? Itsekin olen lähellä kuolemaa käynyt itsetuhoisuuteni takia, ja siinä vaiheessa kun haavat oli niin syviä ja veri lensi, alkoi pikku hiljaa heikottaa ja täristä..
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 00:38"]
Pyydä apua Jumalalta kun tulee noita haluja leikellä itseäsi. Lue raamattua. Muistan rukouksin sinua.
[/quote]
Ei sillain, etten olisi ollenkaan uskonnollinen, mutta raamatun lukeminen ei kauheesti kyllä innosta. Sinänsä uskon kyllä, että joku korkeempi voima on munkin elämässä pari kertaa puuttunut peliin, kun oon sitä eniten tarvinnu. Voit sä mua rukouksissa muistaa, en pistä pahalla. ap
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 16:57"]
Onko tuo oikeasti mahdollista? Miten pysyit "rauhallisena" että pystyit tuon tekemään? Itsekin olen lähellä kuolemaa käynyt itsetuhoisuuteni takia, ja siinä vaiheessa kun haavat oli niin syviä ja veri lensi, alkoi pikku hiljaa heikottaa ja täristä..
[/quote]
No siis menin sellaiseen tilaan, että en edes tajunnut ajankulua kunnolla, keskityin vain siihen, mitä olin tekemässä todella intensiivisesti, eikä minua pelottanut, kuin vähän silloin kun olin hätäisesti paketoinut haavan, jotta voisin nukkua edes hetken. Silloin tuli kieltämättä mietittyä, että heräänköhän enää ollenkaan. Välillä iski epätoivo, että mä en saa tätä valmiiksi, ennen kuin pyörryn, mutta ajatuksissa jäyti vaan, että pakko saada, ei voi jättää kesken. ap
Mahdatkohan olla yksi mun tuttu..? Toivon kyllä että et ole. En ole häntä nähnyt aikoihin, ja olisi kurjaa jos hänellä menisi nyt näin huonosti.
Mulla on kanssa ollut vakavaa itsetuhoisuutta. Ihan tuommoisia "operaatioita" en ole onneksi tehnyt, mutta pari kertaa putosi hb alle 50 verenhukan takia.
Nyt olen ollut jo pitkän aikaa viiltelemättä. Ehkä noin kolme vuotta. Oon saanut paljon apua DKT:sta. Asioita on edelleen paljon käymättä läpi, mutta selviydyn ahdistuksista ilman itseni vaahingoittamista.
Kovasti voimia sulle!
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 17:27"]
Mahdatkohan olla yksi mun tuttu..? Toivon kyllä että et ole. En ole häntä nähnyt aikoihin, ja olisi kurjaa jos hänellä menisi nyt näin huonosti. Mulla on kanssa ollut vakavaa itsetuhoisuutta. Ihan tuommoisia "operaatioita" en ole onneksi tehnyt, mutta pari kertaa putosi hb alle 50 verenhukan takia. Nyt olen ollut jo pitkän aikaa viiltelemättä. Ehkä noin kolme vuotta. Oon saanut paljon apua DKT:sta. Asioita on edelleen paljon käymättä läpi, mutta selviydyn ahdistuksista ilman itseni vaahingoittamista. Kovasti voimia sulle!
[/quote]
Voi olla, että olen, tekstisi perusteella mahdotonta sanoa. Mutta siis en ole nyt tehnyt mitään itselleni, haluja ja ajatuksia vain. Ja siis tuosta operaatiosta on nyt jo monta kuukautta aikaa.
54 viestin takana siis ap, Mutta nyt pitää lähteä hoitamaan asioita, kiitos kaikille hyvää tahtoneille tuesta :)
Alkaako sun etunimi A-kirjaimella ja sukunimi E:llä? Alkaako paikkakunta jossa asut S:llä
54
Ahdistaa mennä terapiaan huomenna, mutta en oikein viitsisi peruakkaan sitä, kun sit on huono omatunto :(. ap
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 21:41"][quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 17:40"]Alkaako sun etunimi A-kirjaimella ja sukunimi E:llä? Alkaako paikkakunta jossa asut S:llä
54
[/quote]
Ei täsmää. ap
[/quote]
Ok.
Toivottavasti päätät mennä terapiaan tänään. Jos yhtään kiinnostaa, lue siitä DKT:sta. Tiedän monia epävakaita jotka on saaneet siitä apua. Myös mua se on auttanut paljon.
Toivon sulle kaikkea hyvää! <3
Ja alapeukkuja senkun satelee. Noh toistaiseksi tänään vähän parempi mieliala, mutta eiköhän se taas laske huomisen terapian jälkeen. ap
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 13:41"]
kuinka vanha sä oot? :D
[/quote]
Arvaa :P ap
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 13:49"]
Tämä ei voi olla totta.
[/quote]
Jaa miksi ei? Ihminen on aika sitkeä pysymään hengissä loppujen lopuksi. Mun hemoglobiini laski 86 lukemaan ton leikkauksen myötä ja toki haava tulehtu, mutta selvisin kumminkin. Mutta joo en mäkään ole nähnyt kuin pari yhtä vakavaa tapausta netissä (siis kuvista), mutta eipähän noi omatkaan kuvat netissä ole, niin voihan meitä olla enemmänkin, jotka oikeesti menee tossa itsetuhoilussa äärimmäisyyksiin. ap
Siis poistit nahkaa vatsasta? Miten et kuollut verenhukkaan?
Kamalaa,....minkä ikäinen olet ? Tietääkö vanhemmat tästä ? Kuinka kauan tätä itsetuhoisuutta on kestänyt ja mistä se alkoi ?
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 15:33"]
Herranjumala. Älä enää satuta itseäsi!
[/quote]
Kyllä mä pyrin pysymään siitä erossa, mutta välillä kun sattuu kaikennäköistä, niin ne halut tulee taas pintaan ja silloin on vaikea keksiä, että miksi en tekisi niin. Vastustaminen kun on paljon vaikeampaa kuin toteuttaminen.