Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluaisin uuden vatsanpienennysleikkauksen

Vierailija
20.06.2015 |

Meinasin kyllä kuolla edelliseen, mutta tunnen itseni edelleen lihavaksi :(.

Kommentit (75)

Vierailija
61/75 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin uskoakin sua ap, jotenkin kerrot niin todentuntuisesti ja tiedän millaista on olla masentunut. Tosin en tiedä millaista on olla noin itsetuhoinen. Olen oikeasti aika huolissani tilanteestasi ja kuulostaa surulliselta. Voisitko saada jotain uutta sisältöä elämään, ettei ajatukset pyörisi itsensä tuohoamisessa? Haleja sinne.

Vierailija
62/75 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 14:03"]

Siis poistit nahkaa vatsasta? Miten et kuollut verenhukkaan?

[/quote]

Nahkaa ja rasvakudosta. No siis vaikka leikkasin tuhottoman määrän valtimoita poikki ton yhteydessä, niin ei niistä pulpunnut verta kuin aina vaan hetken aikaa ja sitten siihen valtimon päähän tuli hyytymä. Ihmisethän yleisesti luulee, että jos vaikka vedät ranteen auki, niin se veri vaan tulee ja tulee, mutta ei, se hyytyy, ellet ole vedessä. Tai sitten mulla on jotenkin helpommin hyytyvää verta. Kai se riippuu verihiutaleiden määrästä tai jotain. Ja siis voin sanoa että 86 Hb:llä en pysynyt oikein ollenkaan pystyssä ja pyörrytti ja hengästytti kyllä ihan tuhottomasti. En kuitenkaan mennyt vatsakalvon läpi, niin ei mun sisäelimille mitään käynyt. Varmaan pumppu oli kovilla, kyllä se sen verran kovaa hakkasi. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/75 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä saa ihmisen tekemään tuollaista itselleen.....olen järkyttynyt. Toivottavasti saat kunnon apua. Oletko kuinka vanha ?

Vierailija
64/75 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 14:10"]

Kamalaa,....minkä ikäinen olet ? Tietääkö vanhemmat tästä ? Kuinka kauan tätä itsetuhoisuutta on kestänyt ja mistä se alkoi ?

[/quote]

Mä oon jo pitkälle aikuinen. Kyllä mun äiti tietää, että oon välillä ollu itsetuhoinen, mutta ton jutun onnistuin salaamaan siltä ja se luuli, että oon osastolla ahdistuksen vuoksi. Hmmm oiskohan siitä 8 vuotta kun ekan kerran tein jotain itselleni. Olin silloin aika vastikään päässyt viimein hoidon piiriin, mutta sitten tuli pitkä tauko mihinkään tapaamisiin, niin tuli vaan kokeiltua itsetuhoilua siinä sitten. ap

Vierailija
65/75 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 14:10"]

Mä voin uskoakin sua ap, jotenkin kerrot niin todentuntuisesti ja tiedän millaista on olla masentunut. Tosin en tiedä millaista on olla noin itsetuhoinen. Olen oikeasti aika huolissani tilanteestasi ja kuulostaa surulliselta. Voisitko saada jotain uutta sisältöä elämään, ettei ajatukset pyörisi itsensä tuohoamisessa? Haleja sinne.

[/quote]

Voi kiitos haleista :). Ne aina lämmittää mieltä. Olis mulla elämään sisältöä, mutta nyt viime aikoina on jäänyt muihin juttuihin keskittyminen vähemmälle. En oo vaan saanu aikaseks panostaa niihin niin paljon. ap

Vierailija
66/75 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin tehdään ihmisille mahdollisimman ahtaat ja marginaaliset piparkakkumuotit mihin pitäisi mahtua. Sitten arvostellaan ja lytätään kaikesta mahdollisesta mikä poikkeaa siitä muotista mihinin KUKAAN maailmassa ei mahdu. Sitten kun se ei riitä keksitään netti, jossa asiaa hierotaan naamaan 24/7

Sen jälkeen kauhistellaan ja säälitään kun joku viiltelee itseään, juopottelee, ylensyö, narkkaa tai tappa itsensä/jonkuin/joitain muita.

Miksi ihminen on niin vitun tyhmä, Miksi?

Vierailija
67/75 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 14:28"]

Ensin tehdään ihmisille mahdollisimman ahtaat ja marginaaliset piparkakkumuotit mihin pitäisi mahtua. Sitten arvostellaan ja lytätään kaikesta mahdollisesta mikä poikkeaa siitä muotista mihinin KUKAAN maailmassa ei mahdu. Sitten kun se ei riitä keksitään netti, jossa asiaa hierotaan naamaan 24/7

Sen jälkeen kauhistellaan ja säälitään kun joku viiltelee itseään, juopottelee, ylensyö, narkkaa tai tappa itsensä/jonkuin/joitain muita.

Miksi ihminen on niin vitun tyhmä, Miksi?

[/quote]

Jaa-a, en tiiä. Tosin mun ongelmat ei kyllä johdu suoraan tosta, vaan ihan kotioloista ja kiusaamisesta, mutta kun ne ongelmat on jo olemassa, niin herättäähän noi kaikki lautavatsojen kuvat ja ihailijat sen inhon omia läskejään kohtaan. ap

Vierailija
68/75 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei taida edes tietää mikä on valtimo, taitaa siis olla alaikäinen tai poikkeuksellisen tyhmä. Valtimoita ei rasvakudoksessa juuri ole, korkeintaan olet jotain pintaverisuonia katkonut jos niitäkään.

"Ihmisethän yleisesti luulee, että jos vaikka vedät ranteen auki, niin se veri vaan tulee ja tulee, mutta ei, se hyytyy, ellet ole vedessä."

Joopajoo, kyllä katkenneen rannevaltimon kautta vuotaa helposti kuiviin. Ei se veri pääse hyytymään kun se suihkuaa ulos sykkeen tahdissa.

Kerro noista sairaista fantasioistasi niille hoitotahoillesi äläkä tarinoi vauvapalstalle.

Vierailija
69/75 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon kyllä tämän, ja luulen ap, että ymmärrän sinua. Olen itse viillellyt aivan hillittömiä ja syviä haavoja itseeni, en sentään tuollaisia operaatioita ole tehnyt.

Oletko epävakaa? Mulla on mm. se diagnoosi. Terapia on nyt se juttu, mihin kannattaa panostaa! Jos se tökkii, puhu siitä terapeutille.
Pitkä kognitiivinen terapia on auttanut mua eniten, toki pahimmissa vaiheessa sairaalahoito. Nyt olen dkt-terapiassa. Tämä vaikuttaa tosi hyvältä myös, ja jakso on pitkä ja intensiivinen.

Törkeää ja ahdistavaa on se, että todella pitää raadella itsensä kriittiseen tilaan, ja ahdistua psykoosiin asti, ennen kuin 'systeemi' alkaa pyöriä. Nyt on apua tarjolla riittävästi.

Ap, onni löytyy sinun itsesi sisältä. Se on oman mielen tuottamaa. Ota kaikki apu vastaan minkä saat, mutta muista, että avain onneen on lopulta omassa kädessäsi.

Vierailija
70/75 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 14:47"]

Ap ei taida edes tietää mikä on valtimo, taitaa siis olla alaikäinen tai poikkeuksellisen tyhmä. Valtimoita ei rasvakudoksessa juuri ole, korkeintaan olet jotain pintaverisuonia katkonut jos niitäkään.

"Ihmisethän yleisesti luulee, että jos vaikka vedät ranteen auki, niin se veri vaan tulee ja tulee, mutta ei, se hyytyy, ellet ole vedessä."

Joopajoo, kyllä katkenneen rannevaltimon kautta vuotaa helposti kuiviin. Ei se veri pääse hyytymään kun se suihkuaa ulos sykkeen tahdissa.

Kerro noista sairaista fantasioistasi niille hoitotahoillesi äläkä tarinoi vauvapalstalle.

[/quote]

No ei sun oo mikään pakko uskoa mua, jos et tahdo :P. Ei se muuta miksikään sitä asiaa, että puhun ihan totta. Ja kyllä rasvakudoksessakin pitää veren kulkea. Youtubesta katsoin yhden vatsanpienennysleikkauksen, ennen kuin omaani ryhdyin, että olisin tiennyt edes suunnilleen, mitä mulla on vastassa ja miten se kannattaa tehdä. Mulla ei tosin ollut sitä instrumenttia, millä vuotavat suonet poltetaan kiinni, niin oma verenhukka oli tietysti paljon suurempi kuin siinä videossa. ap

Vierailija
71/75 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 17:40"]Alkaako sun etunimi A-kirjaimella ja sukunimi E:llä? Alkaako paikkakunta jossa asut S:llä

54
[/quote]

Ei täsmää. ap

Vierailija
72/75 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullu

Vierailija
73/75 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 21:59"]Hullu
[/quote]

Niin oonki :P. Kerro jotain uutta. ap

Vierailija
74/75 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

hop

Vierailija
75/75 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 06:28"]

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 21:41"][quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 17:40"]Alkaako sun etunimi A-kirjaimella ja sukunimi E:llä? Alkaako paikkakunta jossa asut S:llä 54 [/quote] Ei täsmää. ap [/quote] Ok. Toivottavasti päätät mennä terapiaan tänään. Jos yhtään kiinnostaa, lue siitä DKT:sta. Tiedän monia epävakaita jotka on saaneet siitä apua. Myös mua se on auttanut paljon. Toivon sulle kaikkea hyvää! <3

[/quote]

Oon mä menossa sinne. Kiitos! ap