Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin uuden vatsanpienennysleikkauksen

Vierailija
20.06.2015 |

Meinasin kyllä kuolla edelliseen, mutta tunnen itseni edelleen lihavaksi :(.

Kommentit (75)

Vierailija
1/75 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykiatri lienee oikea osoite. Onko sinulla väär.kuva kehosta?

Vierailija
2/75 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko painat? Onko sun mahalaukku venynyt uudelleen? Voiko tätä leikkausta edes uusia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/75 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 22:14"]

Psykiatri lienee oikea osoite. Onko sinulla väär.kuva kehosta?

[/quote]

On mulla psykiatri, terapeutti ja nuppilääkitys. Tosin psykiatri vaihtui juuri taas kerran ja nykyisen olen tavannut vain kerran. Terapeutti on ihan ok, mutta siltä puuttuu sitä jotain, niin välillä sen kanssa menee ihan hyvin ja välillä huonommin.

Vierailija
4/75 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 22:15"]

Paljonko painat? Onko sun mahalaukku venynyt uudelleen? Voiko tätä leikkausta edes uusia?

[/quote]

En puhu vatsalaukun pienentämisestä vaan ns. tummy tuck leikkauksesta. Painan 76,5kg

Vierailija
5/75 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellistä leikkausta ei siis tehnyt kukaan laillistettu kirurgi, kun ei mulla sellaiseen todellakaan ollut varaa. ap

Vierailija
6/75 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen sijoittamaan personal traineriin, ei leikkaukseen.

Vierailija
7/75 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 22:54"]Edellistä leikkausta ei siis tehnyt kukaan laillistettu kirurgi, kun ei mulla sellaiseen todellakaan ollut varaa. ap
[/quote]Täh??

Vierailija
8/75 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 23:03"]

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 22:54"]Edellistä leikkausta ei siis tehnyt kukaan laillistettu kirurgi, kun ei mulla sellaiseen todellakaan ollut varaa. ap [/quote]Täh??

[/quote]

No, niin se nyt vaan oli. Oliski varaa ihan kunnon plastiikkakirurgiin tai edes siihen personal traineriin :(. ap

Vierailija
9/75 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoosta ehtoota

Vierailija
10/75 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 23:13"][quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 23:03"]

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 22:54"]Edellistä leikkausta ei siis tehnyt kukaan laillistettu kirurgi, kun ei mulla sellaiseen todellakaan ollut varaa. ap [/quote]Täh??

[/quote]

No, niin se nyt vaan oli. Oliski varaa ihan kunnon plastiikkakirurgiin tai edes siihen personal traineriin :(. ap
[/quote]
Tekikö sen leikkauksen joku teurastaja vai kuka?

Vierailija
11/75 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 23:40"]

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 23:34"]

Tekikö sen leikkauksen joku teurastaja vai kuka?

[/quote]

Itseasiassa tein sen ihan itse omassa kylppärissä. Oli paljon aikaisempaakin kokemusta itsetuhoisuudesta. Ja nyt olen pari kertaa katsellut niitä silloin ottamiani kuvia ja suorastaan nauranut niille, kun musta ne on jotenkin niin huvittavan näköisiä osa. Sairasta, tiedän :(. Ja ei, ette saa nähdä niitä, valitan. Ne on vaan mun omille silmille tarkotettuja.

[/quote]

Ja nyt kun mulla on ton jäljiltä jo koko vatsan poikki menevä arpi, niin haluaisin vain avata sen uudestaan auki :(. Muistan kyllä, kuinka viimeksi se ei ollut loppuvaiheessa edes mitenkään mukavaa se touhu, mutta en uskaltanut lopettaakaan ennen kuin sain homman valmiiksi, kun en luottanut siihen, että kukaan muu tekisi hommaa kunnolla loppuu, vaan minusta olisi tullut ihan epämuodostunut vatsasta. Kaksi päivää siihen meni, mutta hengissä ollaan. ap

Vierailija
12/75 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 23:33"]

Porvoosta ehtoota

[/quote]

Eipä oo keksitty juttu, valitan. Tietysti mäkin aloitin aikanaan itsetuhoilun ihan pienistä jutuista, mutta vuosien myötä ne on menny aina pidemmälle ja pidemmälle, silloin kun jotain päädyn tekemään. Harvoin nykyään, teen, mutta jos teen, niin mikään pikku juttu ei enää riitä, koska se olisi mun mielestä vaan "säälittävää". ap

Vierailija
13/75 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna palaa vaan ap! Vanha arpi aukeaa todella nätisti. Kasvit sitten haluamasi (rasvan?) ulos ja pistät sitten vaan virkaten haava kiinni.

Vierailija
14/75 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 00:22"]

Anna palaa vaan ap! Vanha arpi aukeaa todella nätisti. Kasvit sitten haluamasi (rasvan?) ulos ja pistät sitten vaan virkaten haava kiinni.

[/quote]

Kun se ei oo noin helppoa oikeesti, vaikka alunperin itsekin niin ajattelin. Enkä mä halua kuolla siihen, haluun vaan purkaa itseäni ja samalla päästä ylimääräisestä läskistä eroon. Ja vaikka sitä on ehkä vaikee uskoa, niin oon oikeesti aika kipuherkkä, niin mun pitää tehä se operaatio todella todella hitaasti ja varsinkin valtimoiden katkominen sattuu muuten niin saatanan paljon, vaikka onkin sairaalla tavalla palkitsevaa. ap

Vierailija
15/75 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helvettiä? Miten olet pysynyt tajuissasi? Miten tarkalleen ottaen teit sen?

Vierailija
16/75 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 00:52"]

Mitä helvettiä? Miten olet pysynyt tajuissasi? Miten tarkalleen ottaen teit sen?

[/quote]

No siis alunperin tein kolme viiltoa eri puolille vatsaa ja yritin poistaa rasvaa sitä kautta, mutta se ei ollu kauheen tehokasta. Sitten ne arvet oli mun mielestä sellasinaan tosi rumia, niin vedin ne yhteen, mutta en ollu vieläkään tyytyväinen ja mulla oli hirvee pakkomielle saada se arpi näyttämään ees jotenkin normaalilta leikkausarvelta. Olin tossa välillä aina osastolla, mutta sit vaan aina ilmotin et kiitti nyt riitti ja meen kotiin jatkamaan tätä hommaa. Eipä kukaan estänyt ja sain aina päivystävältä psykiltä luvan lähteä. Sillon vikalla kerralla vedin sit toisen pitkän viillon sen toisen viereen ja nirhin vähä vähältä välissä olevan kudoksen pois. En mä tiiä kuinka mulla pysy taju. Nukuinkin jonkin aikaa tossa operaation välissä. Sit kun sain sen valmiiks niin olinki ihan puolikuollu ja yks toinen henkilö toimitti mut tikattavaks. Ja tiiän, et mun EI TODELLAKAAN kannata yrittää uusia tota temppua, mutta ehkä täällä asiasta puhuminen auttaa pitämään pakkomielteen kurissa. ap

Vierailija
17/75 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äkkiä hoitoon hyvä ihminen!

Vierailija
18/75 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 01:04"][quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 00:52"]

[/quote]

No siis alunperin tein kolme viiltoa eri puolille vatsaa ja yritin poistaa rasvaa sitä kautta, mutta se ei ollu kauheen tehokasta. Sitten ne arvet oli mun mielestä sellasinaan tosi rumia, niin vedin ne yhteen, mutta en ollu vieläkään tyytyväinen ja mulla oli hirvee pakkomielle saada se arpi näyttämään ees jotenkin normaalilta leikkausarvelta. Olin tossa välillä aina osastolla, mutta sit vaan aina ilmotin et kiitti nyt riitti ja meen kotiin jatkamaan tätä hommaa. Eipä kukaan estänyt ja sain aina päivystävältä psykiltä luvan lähteä. Sillon vikalla kerralla vedin sit toisen pitkän viillon sen toisen viereen ja nirhin vähä vähältä välissä olevan kudoksen pois. En mä tiiä kuinka mulla pysy taju. Nukuinkin jonkin aikaa tossa operaation välissä. Sit kun sain sen valmiiks niin olinki ihan puolikuollu ja yks toinen henkilö toimitti mut tikattavaks. Ja tiiän, et mun EI TODELLAKAAN kannata yrittää uusia tota temppua, mutta ehkä täällä asiasta puhuminen auttaa pitämään pakkomielteen kurissa. ap
[/quote] onko lääkitys nyt ihan kunnossa?

Vierailija
19/75 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis jos toi operaatio ei ois oikeesti pienentäny mun vatsaa ja auttanu mua laihtumaan 10kg niin tuskin ees miettisin sen uusimista, mutta oon nyt monta kuukautta yrittäny pudottaa painoa muilla terveellisemmillä keinolla, mutta se ei vaan tipu :(. Ja muutenki ollu nyt vaikeempi jakso, niin tullu taas nää itsetuhoajatukset kuvioihin. Ja siis mä oon jo hoidossa, mutta mua ahdistaa nyt monikin asia, terapia mukaan luettuna. ap

Vierailija
20/75 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 01:11"]

onko lääkitys nyt ihan kunnossa?

[/quote]

On mulle neuroleptejä ehdotettu, mutta en suostu niitä enää syömään. Aivan hirveet sivuvaikutukset ja nuppilääkkeiden vuoksi mä sen 30kg alunperin lihosinkin, eikä ne ees auttanu, että niin. Ja se osasto mihin mut nykyään aina pistetään, jos osastolle asti päädyn, on täynnä aivan kusipäisiä hoitajia, että ei siellä saa ku kyrvän otsaan. Yks toinen osasto olis paljon mukavampi, poislukien sen kuspää psykiatri, mut sinne mua ei enää oteta ku se kuspää on niin päättäny. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän