Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen kaveri alkoi kourimaan

Vierailija
20.06.2015 |

Olimme eilen saunassa (uikkarit päällä) ja mieheni lähti käymään vilvottelemassa kun jäimme mieheni kaverin kanssa kaksin saunaan. Hän tuli lähemmäs ja alkoi kourimaan ylä- sekä alapäästä. En osannut sanoa mitään ja hän lopetti kun mieheni tuli enkä ole sanonut hänelle mitään! Minä en koskenut mieheen. Mitä teen?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska et ole sanonut miehellesi mitään hän olettaa että pidit kaverin touhuista. miehet sopii näitä keskenään muijien testaamiseksi.

Vierailija
2/10 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikset sanonut kaverille että lopettaa? Taisit tykätä siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 21:39"]

koska et ole sanonut miehellesi mitään hän olettaa että pidit kaverin touhuista. miehet sopii näitä keskenään muijien testaamiseksi.

[/quote]

Niin jotkut 15-vuotiaat?

Vierailija
4/10 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 21:41"]

No mikset sanonut kaverille että lopettaa? Taisit tykätä siitä.

[/quote]

Minä olisin ollut niin ahdistunut ja järkyttynyt, etten olisi osannut sanoa yhtään mitään. Siis nuorempana. Nyt nelikymppisenä olisin varmaan tyrkännyt jätkän kiukaaseen ja sanonut puolison palatessa, että tämä likka lähti nyt näistä kemuista ja tuota tyyppiä en halua nähdä silmissäni enää koskaan. Se on joko minä tai kaveri, puoliso pistää valiten.

Vierailija
5/10 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pyysi kaveriaan testaamaan uskollisuuttasi. Et puhunut mitään miehelle, huono juttu.

Vierailija
6/10 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kerrot miehellesi, muista painottaa, että olit shokissa ja ole vihainen, kun hän ei ollut siinä sinua suojelemassa, muuten kaveri kääntää jutun niin, että sinä olitkin se kopeloija. Nimi. Kokemusta on

Vierailija
7/10 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 22:02"]

Mies pyysi kaveriaan testaamaan uskollisuuttasi. Et puhunut mitään miehelle, huono juttu.

[/quote]

Jaa. Ihanko kunnolliset valkonaamaiset kantasuomalaiset miehet tämmöistä sitten tekevät? Ja täällä jaksetaan haukkua mamuja...

Jos oikeasti joku mies tekisi minulle noin, siis pyytäisi kaveria kopeloimaan minua, se olisi sen suhteen loppu. Minä en kaipaa sellaista miestä, joka alkaa parittaa minua ja altistaa kaveripiirin jakorasiaksi.

Vierailija
8/10 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi samalla lailla. Olin niin järkyttynyt ja kauhuissani tilanteesta, etten osannut muuta kuin paeta tilanteesta. Kerroin miehelleni kyllä, mutten heti. Normi tilanteessa olisin minäkin työntänyt jätkän kiukaaseen, mutta meni jotenkin shokkiin. En olisi ikinä uskonut, että sellaista tapahtuisi.

Vierailija
9/10 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän ettei ole pyytänyt testaamaan. Ei mieheni ole mikään lapsi enää. Ja muutenkin olimme hiprakassa. En tykännyt - ap

Vierailija
10/10 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että miehet testaa muijaansa tällä tavoin

Ettei vaan naikkoset projisoi omia ajatuksiaan ja luonettaan miehiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan