VOI HELVETTI NYT.
Tässä eilinen ketjuni selkeyden vuoksi:
http://m.vauva.fi/mobiilikeskustelut/index.html#!/ketju/4502920/suhde_velipuoleen
-
Eli siis äitini uuden miehen poika, ja minä seurustellaan. Ollaan pidetty asia salassa, koska pelättiin että vastaanotto ei olisi kovin...mukava.
-
Nyt kuitenkin kävi niin että oltiin sohvalla porukoiden ollessa takapihalla, ja pusuteltiin ja vähän halittiin siinä sohvalla, niin pojan isä tulee olkkariin. Ei oltu todellakaan kuultu että ovi olisi käynyt tms. Tätä häpeän määrää...Pojan isä ei sanonut ensin mitään, mutta sitten kysyy "mitäs helvettiä tämä nyt?" Ja siinä sitten vaikeroidaan "ei..mitään." jolloin äiti pamahtaa olkkariin ja kaikki ollaan vaan hiljaa.
-
Nyt porukat sanoivat että pitäävät vanhempien keskeisen kokouksen ruokapöydässä...mitä??
Tämä oli viimeinen asia jonka halusin tapahtuvan.
Tämä alkaa oikeesti muistuttaa ihan Serranon Perhettä, mutta on vaan oikeaa elämää.
N16
-
-
PS. SINÄ JOKA ÄSKEN PILASIT KETJUNI TROLLAAMISELLA, PAINUTHAN MUUALLE. KIITOS.
Kommentit (29)
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 20:45"]Uppista! Minua kiinnostaa mitä teidän vanhemmat sanoo!
[/quote]
Äsken tulivat meidän luo, ja sanoivat vaan että ymmärretäänhän me että jos erotaan niin asiat voi vaikeutua jne. Sitten vaan sanoivat että ehkäisyn pitää olla kunnossa. Yllätävän hyvin ottivat asian.
Ap
Hyi helvetti olette oksettavia ap!
No siinähän varsinainen uusperhekuvio. Äiti ja iskä tekee rakkaudenhedelmän, jolle tytär ja poika ovat puolisisaruksia. Sitten tytär ja poika saavat oman pikku esikoisensa, jonka eno/täti on lapsen isoisä ja kumminkaima. Samalla isovanhemmat ovat omia lapsenlapsiaan, naapureitaan ja kälyjään. Onnea!
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 20:51"]Hyi helvetti olette oksettavia ap!
[/quote]
Me ei olla sukua. Meidän vanhemmat vaan sattuvat olemaan yhdessä.
Ap
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 20:52"]No siinähän varsinainen uusperhekuvio. Äiti ja iskä tekee rakkaudenhedelmän, jolle tytär ja poika ovat puolisisaruksia. Sitten tytär ja poika saavat oman pikku esikoisensa, jonka eno/täti on lapsen isoisä ja kumminkaima. Samalla isovanhemmat ovat omia lapsenlapsiaan, naapureitaan ja kälyjään. Onnea!
[/quote]
Kuka sanoi että minä edes haluaisin lapsia? Minua oikeasti ärsyttää tuo oletus.
Ap
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 20:53"]
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 20:52"]No siinähän varsinainen uusperhekuvio. Äiti ja iskä tekee rakkaudenhedelmän, jolle tytär ja poika ovat puolisisaruksia. Sitten tytär ja poika saavat oman pikku esikoisensa, jonka eno/täti on lapsen isoisä ja kumminkaima. Samalla isovanhemmat ovat omia lapsenlapsiaan, naapureitaan ja kälyjään. Onnea! [/quote] Kuka sanoi että minä edes haluaisin lapsia? Minua oikeasti ärsyttää tuo oletus. Ap
[/quote]
Ei niitä kukaan 16-kesäisenä haluakaan. :)
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 21:04"][quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 20:53"]
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 20:52"]No siinähän varsinainen uusperhekuvio. Äiti ja iskä tekee rakkaudenhedelmän, jolle tytär ja poika ovat puolisisaruksia. Sitten tytär ja poika saavat oman pikku esikoisensa, jonka eno/täti on lapsen isoisä ja kumminkaima. Samalla isovanhemmat ovat omia lapsenlapsiaan, naapureitaan ja kälyjään. Onnea! [/quote] Kuka sanoi että minä edes haluaisin lapsia? Minua oikeasti ärsyttää tuo oletus. Ap
[/quote]
Ei niitä kukaan 16-kesäisenä haluakaan. :)
[/quote]
Eikä välttämättä koskaan muulloinkaan. Pari kaveriani kyllä jo vauvakuumeilee. Minä en.
Ap
Uppista! Minua kiinnostaa mitä teidän vanhemmat sanoo!