Erottiin fb päivityksen takia
Eli ollaan oltu 3 v yhdessä, koira talot ym. No laitoin fbhen viimeinkin "in a relationship". Ukkelille ei sopinut. Haluaa kuulema pitää sieltä omat asiat poissa. Pidin pääni, ja nyt ei olla nähty juhannuksena, paitsi eilen tuli viesti että haluan erota..
..
Mitähän tästä aattelis..?
Kommentit (68)
Siis statuksesta oli kyse.. Puusilmillekin tiedoksi.. Ap
Lähden edelleen siitä, että voi kunnioittaa toisen toivetta kuitenkin, vaikka se olisikin hieman "outo".
Maailmassa on neljä miljardia netin käyttäjää. Teoriassa tieto on kaikkien heidän näkyvillään. Ymmärrän, että jotkut eivät halua yksityiselämäänsä koskevia tietoja FB-foorumille. En esimerkiksi minä halua.
Tällä ei ole mitään tekemistä kaiken ulosannin kontrolloimisen kanssa, kuten joku tuossa selittää.
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 18:03"]Lähden edelleen siitä, että voi kunnioittaa toisen toivetta kuitenkin, vaikka se olisikin hieman "outo".
Maailmassa on neljä miljardia netin käyttäjää. Teoriassa tieto on kaikkien heidän näkyvillään. Ymmärrän, että jotkut eivät halua yksityiselämäänsä koskevia tietoja FB-foorumille. En esimerkiksi minä halua.
Tällä ei ole mitään tekemistä kaiken ulosannin kontrolloimisen kanssa, kuten joku tuossa selittää.
[/quote]
Eli tämä periaate on sulle niin tärkeä että voit uhrata koiran, kodin, kumppanin ja kaiken ja aloittaa tyhjältä pöydältä? Ehkä joskus 100v kuluttua kaltaisiisi suhtaudutaan kuin jääkäreihin.. Rispekt. Not.
Ap
Kaikki valitsee onat taistelunsa.
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 17:49"]
No jos kaverille fb ei kuulema "merkitse mitään" niin mutös sitä haittaa mitä siellä on.. ?? Alan kallistua enemmistön kannalle.. Jotain salattavaa. Kaikki kaverit ja sukulaiset kumminkin tietää, ollaan pitään yritetty lasta ym. Et.. Jooh! Ap
[/quote]
Tämä tyylisi vastailla tiettyyn tapaan aloittamassasi viestiketjussa viittaa siihen, että joku tehtailee näitä aloituksia. Ei ap.
Eikös mies voi itse piilottaa omista tiedoistaan sen suhdekohdan? News feediin se tietty tulee näkyviin.
Hänellä on toinen suhde. Olen ollut ukkelisi kanssa samassa tilanteessa (turvallinen, hyvä parisuhde sekä samaan aikaan villi sivusuhde). Olin liian heikko ja epävarma eroamaan turvallisesta suhteesta, mutten pystynyt lopettamaan sivusuhdettakaan. Loppujen lopuksi kaikki kaatui siihen, että exäni levitteli meistä liian imeliä yhteiskuvia netissä, jota kautta koko homma räjähti käsiin.
En halunnut enää muuta kuin eroon kummastakin naisesta ja olla rauhassa. Nykyisin olen onnellisesti naimisissa, enkä usko sortuvani enää koskaan sivuraiteille...
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 18:09"]
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 18:03"]Lähden edelleen siitä, että voi kunnioittaa toisen toivetta kuitenkin, vaikka se olisikin hieman "outo". Maailmassa on neljä miljardia netin käyttäjää. Teoriassa tieto on kaikkien heidän näkyvillään. Ymmärrän, että jotkut eivät halua yksityiselämäänsä koskevia tietoja FB-foorumille. En esimerkiksi minä halua. Tällä ei ole mitään tekemistä kaiken ulosannin kontrolloimisen kanssa, kuten joku tuossa selittää. [/quote] Eli tämä periaate on sulle niin tärkeä että voit uhrata koiran, kodin, kumppanin ja kaiken ja aloittaa tyhjältä pöydältä? Ehkä joskus 100v kuluttua kaltaisiisi suhtaudutaan kuin jääkäreihin.. Rispekt. Not. Ap Kaikki valitsee onat taistelunsa.
[/quote]
En ole kertaakaan sanonut, että MINÄ eroaisin tämän takia. Lue tarkemmin!
Mutta olisin lojaali toisen toivomukselle. En siis väen väkisin laittaisi tätä tietoa nettiin, jos mies tahtoisin toisin.
En vieläkään ole saanut vastausta, miksi tällaisen tiedon pitäisi olla kaikkien saatavilla. Aivan varmasti kaikki ne ihmiset, joiden on tarpeellista tietää parisuhteesta, tietävät sen jo aivan hyvin. Aloittaja sanoo, että ovat olleet yhdessä jo kolme vuotta. On koti ja koira.
Jos on joku vielä epätietoinen, jonka tulisi tietää, niin lähettäköön vaikka postikortin tälle.
Nyt vaan nauttimaan sinkkuelämästä. Parempi kun mahdollisimman nopeasti siivoaa elämästään kaikki paska ukot ja paska akat.
40
Kiitos kontribuutiostasi :)
Ap
41
Mies on reissutöissä ja aiemmin ollut muita naisia..
Wtf! Äijä on täysi mulkendaali,sil o varmaa jotaki jääny hampaankoloo. Epäilyttävää,älä oo sen kans misää tekemisis. Löydät taatusti parempaa!
Nyt Ap postaat miehen feedinä imelän parisuhdekuvan teistä kahdesta..sillon selviää myös onko toista naista mukana kuvioissa.
Jos käyttäisivät aloituksissa rekattua nimimerkkiä niin ongelmaa ei olisi. Mutta kun ei... Koko ap:nä esiintyminen perustuu siihen, että ollaan laiskoja.
Ei onnisru.sillä on asetus et hyväksyy eka kaiken mikä menee sen feediin..ap
Ymmärrän miestäsi, miksi ihmeessä julistaa facessa jotain parisuhdejutttuja? Itselleni se olisi ns. punainen vaate - ja ei, minulla ei ole sivusuhdet tai muutenkaan mitään salattavaa.
nämä parisuhdejulkaisut ovat teinikamaa, ei kai kukaan aikuinen oikeasti sellaisia faceen päivittele?
Oman kokemukseni mukaan fb:saa ei kannata julkaista mitään. On ystäviä jotka puhuvat asiasi kampaajalla jne. Saimme kiusaamishelvetin loppumaan vuosi sitten. Mielenterveyskuntoutuja oli päättänyt että hänellä ja miehelläni on suhde ja yhteinen lapsi. Ilmoitti Jouluaaton aattona. Lopulta selvisi että oli tehnyt työkaverilleni vastaavan tempun.... lasta ja suhdetta ei löytynyt. Onneksi löysin mieheni joka oli hyvin hyvin vihainen...
Yksi lisätodiste siis, onko teillä paljon yhteisiä ystäviä. Tee tästä tapahtumasta päivitys ja kysy julkisesti onko takana muuta esim. Toista naista. Tägää mies julkaisuun. Vaikka ei hyväksy sitä niin hänen nimensä näkyy siinä kuitenkin. Tee postauksista julkinen. Hyvällä tuurilla se näkyy myös miehesi säädölle tai joku yhteinen tuttuine polttaa hänet.
Postaa omalle sivulle ja tägää mies siihen
Sen kaverit on vielä pahempia.. Ei hedelmällisyä maaperää. Mut edelleen.. Kysymys.. Onko tää Normaalia??
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 17:54"][quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 17:52"]
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 17:42"]Onko ukkelisi facessa? Vai haluaako pitää kaiken tiedon itsestään pois netistä? Siinä tapauksessa ymmärrän, jos joku väkisin tunkee toisen nimeä nettiin [/quote] Yritä nyt ymmärtää ettei se toisen nimi sinne tule, ellei molemmat osapuolet näin halua ja kirjallisesti hyväksy. Status tulee näkymään vain ilmoittajan sivulla, ilman nimiä.
[/quote]Eihän AP puhunut statuksesta mitään. Jos AP on tehnyt päivityksen, jossa kertonut että on XXX:n (miehen nimi) kanssa parisuhteessa
[/quote]
No ei kai nyt sentään päivityksestä ole kyse ("hei kaikki, oon xx kanssa suhteessa") :D vaan parisuhdestatuksesta.