Muita joilla paska juhannus?
Miksi juhannuksesi oli paska?
Meillä siksi, että riitelimme ja jäi jäätävä tunnelma. Lisäksi meillä ei ole mitään mökkiä minne mennä eikä meitä kutsuttu mihinkään. Katselin kateudesta vihreänä ja katkerana facesta kuvia kokoista ja järvenselistä ja auringonlaskuista. Meidän juhannuksen kohokohta oli grillaus ja dvd:n katsominen. Sateella ei saa kakaroita ulos vaan pelaavat tai riitelevät koko ajan.
Kommentit (65)
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 18:49"]
Meillä juhannusaatto alkoi aamuyöstä noin yhden aikaan, kun toimitin miehen ja koiran paikattavaksi lääkäriin tapaturman jälkeen. Nyt on sitten mennyt kaksi päivää maaten olkkarin lattialla kuunnellen särkyisen miehen vittuilua ja pitäen seuraa pelokkaalle ja kokoon kursitulle koiralle (ei saa hypätä sohvalle). Hirveä väsymys jäi aamuun asti kestäneestä lääkärirumbasta, joka jatkui lyhyiden unien jälkeen uudella apteekki-lääkärirumballa mieheni saatua ensin luokattoman kallista ja huonoa hoitoa. Vituttaa alkaa maanantaina selvittämään tapahtumia viranomaisten kanssa ja hakemaan oikeutta. Tekisi vain mieli unohtaa tapahtunut ja hakea lääkärimaksut vakuutuksista. Kesän suunnitelmat menivät uusiksi ja en edes jaksa ajatella sitä aikaa mikä menee koiran kuntouttamiseen takaisin kisakuntoon. Onneksi molemmat ovat hengissä.
[/quote]
Voi, tsemppiä teille.
Itse erosin juuri poikaystävästäni. Ero tuli aivan puun takaa ja meidän piti viettää juhannus yhdessä. Päädyin sitten viettämään juhannuksen yksin ja masentuneena.
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 17:41"]
Mä muutenkin inhoan pyhiä jolloin on kaupat ja muutkin paikat kiinni. Varsinkin tää juhannus. Ihan kun se on tahalleen tehty niin että kaikkien pitäisi vain mennä sinne mökille ja muuten kuolet suunnilleen tylsyyteen. Varsinkin lasten kanssa on kurjaa. Ei ole edes lasten leikkipaikat auki (siis hop lopit sun muut) just nyt kun niitä tarvittaisiin. Itse olisin mieluiten töissä juuri pyhinä, tuplapalkat, ja lomaa on kiva pitää silloin kun kaikki on auki. Voi shoppailla tai tehdä jotain muuta.
En tulisi mieleenkään vuokrata mökkiä juhannuksena. Hinnat on kaksin tai kolminkertaiset ja en ole erityisemmin edes mökkikansaa henkeen ja vereen eli asenteeni on se että voihan sinne mennä jos ei tarvitse maksaa mitään eli vain kutsuttuna jonnekin mökille. Valitettavasti sukulaisilla tai tuttavilla ei ole mökkiä jonne saisi kutsun joten pakotettu olemaan kotona. Enkä siis välttämättä oikein edes nauttisi siitä mökkijuhannuksesta.
Mies on töissä juhannuksena. Muuten olisimme menneet todennäköisesti risteilylle. Niin olemme tehneen monena juhannuksena. Ihana päästä nimittäin pois kaupungista juhannuksena sen takia että kaupunki on niin masentavan kuollut ja tylsä. En tarvitse omaan juhannukseen kokkoa tai grillausta toisin sanoen juhannus ei merkkaa minulle mitään.
Juuri tänään ajattelin että mun puolesta kaikki pyhät voisi lopettaa. Pitäköön ihmiset lomansa silloin kun haluaa. En näe mitään syytä miksi kauppojen tai koko yhteiskunan pitäisi olla kiinni joidenkin pyhien takia joita edes monet ei halua viettää. Varsinkin uskonnolliset pyhät. Naurattaa että ihmiset ei saisi käydä kaupassa silloin kun huvittaa kun joidenkin uskonnollsten tapojen mukaan se on "syntiä" ja pitää olla lepopäivä.
[/quote]
Jospa tämä hallitus saa aikaan kauppojen aukiolojen täyden vapautuksen.
Täällä kärvistelen 40 asteen kuumeessa ja keuhkot vinkuvat. Nuhaa ei ole.
mökki ja mökki ja mökki, en ymmärfrä miten se mökki sen juhannuksen luo, jos ihmislllä ei ole kykyä kotonakaan juhlimiseen.
Ei oo yhtään ankeeta! Jotkut on pakastemakaronilaatikkohäissä. Mietipä sitä ja mieti onko sulla oikeesti paska juhannus.
Kotona perheen kanssa (äiti, iskä ja pikkusisko, ite 16v).
Kaikki kaverit mökeillään, meillä äiti kännissä ja muut kattoo tv:tä
Aika perseestä suoraan sanottua ja kun sääkin on mitä on. Ei ole mitään tekemistä ja inhoan olla perheen kanssa muutenkin nykyisin.
On paska juhannus. Pyysin varmaan ensimmäisen kerran puoleen vuoteen lohtua mieheltäni, ja tämä hyvin vastahakoisen oloisesti sitä pyrki antamaan. Tilanne laukesi riitaan, ja kun menin selvittämään äsken asiaa, niin "sä olet niin hankala ja sua on vaikea lohduttaa". Taas ollaan tilanteessa, jossa pitäisi seisoa yksin omilla jaloillaan- ja taas kerran sortuu sekin illuusio, että elämässäni olisi edes yksi aidosti välittävä ihminen. Liikaa vittu pyydetty saada lohdutusta pahaan mieleen ja ahdistukseen...perkele, jos olisi alkoholia, vetäisin perseet.
Yksin. Kattelin telkkaa. En pysty edes katsomaan niitä koivunlehdet heiluu, sauna lämpenee, aurinko laskee järveen-päivityksiä ihmisiltä joilla on kiva elämä.
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 18:05"]Paska juhannus kun tuli vietettyä se taas, noin kymmenettä kertaa putkeen, ypöyksin. Samoin kuin vaput, joulut yms pyhät kuluneiden 10v aikana. Olen kroonisesti vaikeamasentunut ja koira ainoa syy nousta sängystä. Olen ryystänyt viinipulloa eilisestä saakka ja lueskellut syöpäkertomuksia, miettien miksi nuo sairaudet ei ikinä osu tällaisiin surkimuksiin jotka kuolemaa toivoo vuodesta toiseen.
[/quote]
Hahhah, ihan kuin mun kirjoittama paitsi ei oo edes sitä koiraa! :D
Mun hampaisiin sattuu, tarvitsisin kymmeniä tuhansia euroja korjatakseni ne ja muutkin ongelmat. Olen täysin yksin ja tulen aina olemaan.
Joo, mies petti ja jätti ennen Jussia. Eli olen yksin kotona kun juhannussuunnitelmat tehtiin yhdessä. Koira sai vielä pahan sairaskohtauksen ja vanha kissa pissasi matolle. Juon pullon viinaa ja luen vauvapalstaa...eli hyvää juhannusta vaan minullekin...
Kaupan täti toivotti torstaina hyvää juhannusta, johon vastasin että kiitos samoin. Sen jälkeen en ole puhunutkaan kenellekään mitään.
Kaikille meille surkeille parempaa huomista! Ei kai mikään ikuisesti jatku näin...ja onhan täällä palstalla sentään eläviä ihmisiä! Kirjoittaja numero 53
Siksi kun makaan kuumeessa ja mahataudissa jo toista päivää. Menee vielä huominenkin. Saa nähdä pääsenkö maanantaina töihin.
Yksin. Netflixistä olen katsellut sarjoja ja siivonnut. Eilen join pari kaljaa ja söin lihiksen. Ehkä avaan tänään vielä kuoharipullon. Vaikka säälittäväähän se on yksin juoda. Katselen FB:stä kuvia iloisista kaveriporukoista ja perheistä syömässä ihanaa ruokaa jossain kauniissa järvimaisemissa. Itkettää ja masentaa.
Naisystävä ryypänny 3 päivää. Nyt sammuneena sohvalla.
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 18:58"][quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 18:26"][quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 17:56"][quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 17:46"][quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 17:39"][quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 17:33"][quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 17:24"]Kamala juhannus. Mies ryypännyt ja tullut aina välillä kotiin raivoamaan ja sammumaan.
[/quote] Onko alapeukut myötätuntoa vai lisää pahaa mieltä?
[/quote]
En peukuttanut kumpaakaan suuntaan. Sen sijaan vastaavassa tilanteessa pohtisin, että kuinka monta juhlapyhää antaisin miehen vielä pilata.
[/quote] Luuletko etten miettisi? Jos mulla olisi ollut rahaa olisin lähtenyt kotoa pois täksi viikonlopuksi tai jos joku olisi kutsunut kylään, niin olisin mennyt sinne.
[/quote]
Itsellä oli myös joskus suhde mieheen, joka joi liikaa ja aiheutti rähinällään ongelmia baarissa ja kotona. Saattoi haastaa riitaa ihan sivullisillekin ihmisille.
Eipä itsellekään rahaa ollut liiemmin. Yksi rähinäkerta oli sitten se viimeinen niitti minulle ja muutettiin erillemme.
[/quote] Kyllä mulla siten on rahaa että on työpaikka jne, mutta juuri nyt ei ollut ylimääräistä rahaa lähteä pois. Miehelläni on kautensa ja juuri nyt oli sellainen vaihe, että aistin että pois olisi pitänyt mennä. Meillä on pieni lapsi, joten näin ei voi jatkua. Olen ihan turtana. Jos lasta ei olisi, niin itkisin vain peiton alla
[/quote][quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 18:26"][quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 17:56"][quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 17:46"][quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 17:39"][quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 17:33"][quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 17:24"]Kamala juhannus. Mies ryypännyt ja tullut aina välillä kotiin raivoamaan ja sammumaan.
[/quote] Onko alapeukut myötätuntoa vai lisää pahaa mieltä?
[/quote]
En peukuttanut kumpaakaan suuntaan. Sen sijaan vastaavassa tilanteessa pohtisin, että kuinka monta juhlapyhää antaisin miehen vielä pilata.
[/quote] Luuletko etten miettisi? Jos mulla olisi ollut rahaa olisin lähtenyt kotoa pois täksi viikonlopuksi tai jos joku olisi kutsunut kylään, niin olisin mennyt sinne.
[/quote]
Itsellä oli myös joskus suhde mieheen, joka joi liikaa ja aiheutti rähinällään ongelmia baarissa ja kotona. Saattoi haastaa riitaa ihan sivullisillekin ihmisille.
Eipä itsellekään rahaa ollut liiemmin. Yksi rähinäkerta oli sitten se viimeinen niitti minulle ja muutettiin erillemme.
[/quote] Kyllä mulla siten on rahaa että on työpaikka jne, mutta juuri nyt ei ollut ylimääräistä rahaa lähteä pois. Miehelläni on kautensa ja juuri nyt oli sellainen vaihe, että aistin että pois olisi pitänyt mennä. Meillä on pieni lapsi, joten näin ei voi jatkua. Olen ihan turtana. Jos lasta ei olisi, niin itkisin vain peiton alla
[/quote]
Toivottavasti saat asiat järjestykseen! Totta, eläminen ja asuminen on kallista ja on onneksi sinulla on työpaikka. Kurjalta tuntuu, että joudut tuollaista pienen lapsen kanssa kokemaan.
Onko miehelläsi itsellään halua muuttua tai ymmärtääkö hän edes, että käyttäytymisensä on varmaan pelottavaakin?
[/quote] Kyllä hän katuu ja joskus jopa myöntää olevansa hullu. Aloittaa totaalisia juomistaukoja kun riittävästi harmia sattuu. Niin ei tämä elämä ole helppoa ja tälläisistä asioista ei uskalla avautua kuin harvoille.
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 19:47"]Mun hampaisiin sattuu, tarvitsisin kymmeniä tuhansia euroja korjatakseni ne ja muutkin ongelmat. Olen täysin yksin ja tulen aina olemaan.
[/quote]Kymmeniätuhansia hampaisiin, täh?
Aika tylsää, ei eroa mitenkään muista päivistä. Mutta rentouttavaa on kun on loma. Hyvää on ettei tarvitse kauppaan lähteä :)
Pesin ikkunoita, kun ei männyt enää pölytä ja ruoanlaitossa meni kauan, en tiedä miksi. Kalapuikkoja, uusia perunoita ja munakastiketta, salaattia.
Saunoin, huoneeseensa linnoittautunutta teiniä ei huvittanut, toinen lähti isänsä kanssa satamaan.