Mihin voi valittaa hesarin/sanoman puhelinmyynnistä?
Minulle soittelee lähes joka päivä tuolta joku. En koskaan vastaa ja aina estän kaikki numerot, mutta soittavat aina eri numeroista. Tämä tuntuu häirinnältä! Onko muilla sama ongelma ja mikä on oikea osoite valittaa tästä? Minulla on muutenkin suoramarkkinointikielto. :(
Kommentit (15)
Euroopan ihmisoikeustuomioistuin oikea paikka valitukselle.
Minulla sama ongelma, mitkään puhelinmarkkinointikiellot ei auta, koska kaikki firmat ei niitä noudata ja ylläri, minulla on yritysnumero, joka on aina vapaata riistaa.
Ei ainakaan tänne. Täällä ei saa keskustella mri ja vaatteista. Koska toimittajat poistavat jutun jotta voivat tehdä siitä klikkijutun lehteen.
Estä nro vai teetkö sen jo??kuluttajansuoja asia miehelle,ja Hesarin asiakaspalveluun.Sille kuka niitä markkinoi yleensäkin.Ettei vaan ole huijari joka soittelee???voivat kyllä puh.myyjät soittaa mistä vaan Suomesta eli voi olla mahdollista että siksi joku taho soittaa..
1960- luvulla kaikki tuollaiset valitukset osoitettiin Jurvan kuntaan. En tiedä, miten nyt?
Laita numero tänne niin soitan sinne ja sanon ettei saa häiritä sua enää.
Eikö kannata kerran vastata, jättävät rauhaan ainakin vähäksi aikaa.
Kuulostaa huijari soitoilta.Puh.operaattorille tämä joutuu kerran ottamaan yhteyden.Ulkomailta ..lehtien myyntikin voi tulla ulkomailta.Tekoäly ettei soittele..
Tänne palstalle. Liitä mukaan tarkka litteraatti puhelinkeskustelusta ja kellonaika.