Suuri AV-simulaattori, lähetä tyypillinen viesti
Tähän tyyliin:
Siis mä en kestä, mun mies pieraisi taas.
Kommentit (540)
Bestis on narsisti. Pomo on narsisti. Sisko on narsisti. Narsku narsku narsku!
Keksitään hassuja asioita junttiloista!
Hirveä myötähäpeä! Noloa! En kestä!
Lapsikin tuli kännissä kotiin! Ja mies vain pelaa tietokoneella!
Hakusessa nimi Yrjön, Purjon ja Varjon siskolle!
Kuka tekisi minulle Munsalan kansallispuvun Vantaalla 200 eurolla?
Löysin ihan sattumalta lapsen tyttö/poikaystävän reseptilääkkeet ja koulutodistukset.
Skulle vi gärnä prata lite Sverige? Jag är så bra i Sverige.
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 17:12"][quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 17:07"]
Jenni vartiainen on ruma kuin norsunvittu.
[/quote]
Ja paska laulaja ja pilalle mennyt ihmisenä ja luonnevammanen vamppi joka vie kaikkien palstamammojen miehet.
[/quote]Ja lesbo
Miehellä liian pieni, mistä löydän pesäpallomailan itsetyydytykseen?
OMG!!! APUAA!!! MITÄ TEEN???? LÄÄKÄRII?? AUTTAKAA HETI !!!!!
Lakkasin just varpaankynnet ja menin parvekkeelle ja vedin isovarpaan siihen oven alareunaan niinku, ja ne lakat meni siitä ihan ruttuun. Näyttää ihan hirveeltä, ku se oli semmosta vaaleeta lakkaa ja se on ihan järkky, iiik!!!! Ei oo kynsilakan poistoainetta ja illalla meen poikkikselle. Luulekohan se että mulla on joku kynsissieni ja jättää mut? Miltä näyttää kynsisieni?
Kysy mitä vaan postinkantajalta!
Pettymys: 16 vuotias ei neitsyt saati tiukka. Tartunko pulloon?
Olen 17-vuotias, huoliiko kukaan minua enää?
Venäläiset tulee! Joko Suomi julistettu sotatilaan?
Ketjun aihe: Apua! Ei oo yhtään rahaa ja jääkaapissa on vain itäneitä porkkanoita...Meillä 5 lasta
Todelliset ajatukset: Ei mulla mitään lapsia oo ja ruokaakin on kaapit täynnä. Jos nyt tässä vaan itken koko ketjun ja annan tilinumeron, niin mammat antaa varmaan mulle hyvät massit että pääseen viikonloppuna ryyppään ihan kunnolla
Joku väitti et Helsiki on Suomes! Ei voi olla! Mie oon aina luullu et se on Ruotsin ja Tanskan rajalla!
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 18:14"]
Joku väitti et Helsiki on Suomes! Ei voi olla! Mie oon aina luullu et se on Ruotsin ja Tanskan rajalla!
[/quote]
:3 !!
Käyn terapiassa ja syön pässin kiveksiä. Kysyttävää?
Kaurapuuro unotui puoleksi tunniksi keittiön pöydälle. Voiko syödä?
Kermaviili parasta ennen eilen. Voiko käyttää?
Perunat vihreitä, raakojako? Miten kypsytän?