Suuri AV-simulaattori, lähetä tyypillinen viesti
Tähän tyyliin:
Siis mä en kestä, mun mies pieraisi taas.
Kommentit (540)
Löysin vahingossa mieheni kännykästä valokuvani.Liekö pettänyt minua?
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 17:36"]
Syön juhlalounaan ABC:llä!
[/quote]
Siis kuka oikeasti syö juhlalounaan ABC:llä. Ei ainakaan meidän perhe, ollaan parempia.
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 17:36"]
[/quote]
Oliko Porvoon ABC?
Mitä ajattelet ihmisestä jolla helmikorvakorut?
Muutaan sieltätäältä Helsinkiin. Sain euron maksavan vuokrakämpän Jakomäestä, kannattaako muuttaa?
Kuka oli salkkareiden murhaaja?
Hanki elämä äläkä kyttää muita!!
Mitä mieltä mun korvannipukasta?
*linkki kuvaan*
Eli näitä epävarmoja kyselijöitä.
Mun nuoruudessa lukiokirjat maksettiin työllä. Eikai nyt kukaan tue lasten koulunkäyntiä?
Millon sossun rahat näkyy tilillä? Miksei sossu maksa mulle miljoonaa? Miksi kaikki mamut saa miljoonia sossulta ja mä en saa?!
Mä olen ihan varma, että tämäkin murhaaja oli av-mamma.
Julkkis se ja se kirjoittaa ja kommentoi täällä itseään koskevaan ketjuun! Ihan varmasti!
Apua!! Mun pipo valahti silmille, pitääkö mennä päivystykseen??
Mieheni exä tuo karjansa hoitoon meille,vaikkei ole edes yhteiskarjan huoltosopimusta.Soitteleekin milloin sattuu.On muutenkin ihan WT.9896
Amiksilla on tutkitusti matala ÄÖ, uskovaisilla on tutkitusti matala ÄÖ, lyhyillä on on tutkitusti matala ÄÖ, pitkillä on tutkitusti matala ÄÖ, maalla asuvilla on tutkitusti matala ÄÖ, duunariperheissä kasvaneilla on tutkitusti matala ÄÖ, tupakoivilla on on tutkitusti matala ÄÖ, alkoholia käyttävillä on tutkitusti matala ÄÖ, ateisteilla on tutkitusti matala ÄÖ, ulkomaalaisilla on tutkitusti matala ÄÖ.
Itsehän en ole mitään noista ja mulla on siis korkeampi ÄÖ kuin 99,9% ihmisistä
Löytyykö täältä yhtäkään AIKUISTA (50+)?