Suuri AV-simulaattori, lähetä tyypillinen viesti
Kommentit (540)
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 15:40"]
Mitä alushousuja käytät juoksutrikoiden alla?
Mä käytän stringejä, koska niistä ei näy rajat :D N22
[/quote]
Mä käytän myös mikrokuitustringejä, koska ne on mukavimmat juoksutrikoiden kanssa ;) N45
[/quote]
Mä käytän hipstereitä tai mikrokuitustringejä juoksutrikoiden alla :) N33 (mäkään siis en oo mies, joka saa kiksejä naisten urheiluvaatteista)
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 13:27"]
Naapurini tuli juuri kotiin Lidlin ostoskassi kädessä. Mitä teen?
[/quote]
That would never happen to me vaikka käynkin Lidlissä kai viikottain.
Harmittaa miehen pieni pippeli.
Koska olet vela, et voi koskaan olla aidosti onnellinen t. Kuuden lapsen yh
Olen aikeissa pitää kunnon maalaishenkiset kesähäät.Olisiko outoa jos lainaisin läheiseltä tilalta lehmiä.Vieraat voisivat itse lypsää maitonsa.Tämä olisi hauska ja erikoinen ohjema myös.Olisiko ehdotuksia mitä voisi keksiä heille jotka eivät maitoa käytä.
Ärsyttää kun mies ei vastaa viesteihini. Tänäänkin oon laittanut kolme tekstaria ja mies ei ole vastannut kuin yhteen!! Mukamas kiireitä töissä nyt, mutta mikähän mahtaa olla niin kiireistä ettei vaimolleen ehdi testata??!!?
Mä en enään tiedä pitäiskö mun mennä hammas lääkäriin kun mulla on nyt särkenyt hammasta jo kolme viikkoa mutta mulla on hirvee hammas lääkäri pelko ja siksi oon nyt venyttänyt sinne menemistä mitä mieltä ootte pitäiskö käydä näyttää ku oon vetänyt nyt neljä puranaa ja kaksi panakodia eikä tää särky mee pois . ? Ku syynäsin peilineessä ni näkee et koko ien on mennyt ihan mustaksi mut voikstää viel parantuu itestään saaks hammas lääkärissä nukutuksen jos pelkää sitä!
Siis kuka syö eineksiä? Meillä ei koskaan syödä mitään karkkia/sipsejä/pinaattilettuja/kalapuikkoja/jäätelöä/vehnäleivonnaisia/sokeria/kermaa/voita/naudan lihaa/pakastevihanneksia/jauhelihaa/ranskalaisia jne. Meillä syödään aina terveellisesti, ikinä ei ole niin kiire ettei ehtisi käyttää kahta tuntia ruoanlaittoon.
Punavihervasemmistohyysäritniggapualustaa rikollisia. PS ainoa ratkaisu mielialalääkkeet mamusalajuoni aaaaargh.
Ei tuo uusi Miss Suomi/Miss Helsinki/Miss Universum ole oikein minkään näköinen, kauhea harakka. En ole kateellinen.
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 20:13"]Punavihervasemmistohyysäritniggapualustaa rikollisia. PS ainoa ratkaisu mielialalääkkeet mamusalajuoni aaaaargh.
[/quote]
(Kiitti inspiraatiosta) : NE LÄÄKKEET!!!
Mitä alushousuja käytät juoksutrikoiden alla?
Mä käytän stringejä, koska niistä ei näy rajat :D N22
[/quote]
Mä käytän myös mikrokuitustringejä, koska ne on mukavimmat juoksutrikoiden kanssa ;) N45