Suuri AV-simulaattori, lähetä tyypillinen viesti
Kommentit (540)
rati-riti-rallaa inspiroi Anna Abreun seksiä tihkuvan musiikkivideon, https://www.youtube.com/watch?v=NLJNIhZ8yto
Rupesin Mary Kay konsultiksi. So Long, vanha työ ja kaikki te av-köyhät!
Miksi annatte rahaa WWF:lle tai jonnekin Nepalin maanjäristysalueelle kun samaan aikaan Suomessa ihmiset on leipäjonossa ja kotimaan firmoissa käydään yt-neuvotteluita?? Hoidetaan ensin ne koti maan asiat kuntoon!!! Hiton tekopyhiä ootte...
Sain tietää vihkisormukseni oikean hinnan, enkä ole vielä sanonut mitään miehelleni. Olen niiiin raivoissani. Mitä teen? Ehdotuksia otetaan vastaan.
Käsi sydämellä - kumman pelastaisin palavasta rakennuksesta: jonkun vieraan ihmisen lapsen vai oman lemmikkisi?
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 15:18"]Käsi sydämellä - kumman pelastaisin palavasta rakennuksesta: jonkun vieraan ihmisen lapsen vai oman lemmikkisi?
[/quote]
*pelastaisit! hiton mobiili...
Olen järjestämässä nimiäisiä. Mistä voin ostaa/vuokrata mikrofonin?
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 14:42"]Taas ihana hotelipano 50-vuotiaan miehen kanssa!!
Se kehu mua kiinteeksi ja tiukkapiluiseksi!!
[/quote]
Nämä tällaiset viestit kuuluu seksi-palstalle. Voitaisko pitää av asiallisena, ei oo kivaa kun silmille hyppää riettauksia. :(
Nyt alan vihdoin laihduttaa. Syksyllä oon varmaan niin timmi että ilmoittaudun bikini fitness kisoihin. Usko tai älä. Se on jämpti juttu.
Mun exän nyxän exä on mun nyxän exä. Miten toimisitte tässä tilanteessa, kun kaikilla on lapsia? Oonko mä ja exä siis samojen lasten vanhempipuolia?
13-vuotias tyttäreni on ihastunut luokkakaverinsa 99-vuotiaaseen vaariin. Mitä teen?
Mitä alushousuja käytät juoksutrikoiden alla?
Mä käytän stringejä, koska niistä ei näy rajat :D N22
Lukekaa kaikki nämä 157 sivua, älkääkä tulko tänne kyselemään mitä tapahtu. Av on vastannut ja selittänyt kuvion, ne erosi lopulta. OK???!!