Suuri AV-simulaattori, lähetä tyypillinen viesti
Tähän tyyliin:
Siis mä en kestä, mun mies pieraisi taas.
Kommentit (540)
Mahtuisiko 73 häävierasta 2 hengen soputelttaan?Riittääkö tarjottavaksi korppupussi ja ylivuotinen sima?
Jos pultsari panee nukkuvaa korvaan niin se ei ole traumaattista, koska korva ei ole seksuaalinen elin.
Kyllä työttömille aina töitä löytyy jos vaan jaksais laiskat etsiä.
En saa naista. Mikä naisissa on vikana kun en kelpaa?
En saa miestä. Mikä vika minussa on kun en kelpaa?
Mies ei vastaa viesteihin, tarkoittaako tämä että hän on rakastunut minuun/olen liian kaunis???
Apua rakastuin vakipanoon/pelimieheen/isän kaveriin!!!
Pyhät vulvat taas nostaneet itsensä ansiottomasti jalustalle.
Voinko tehdä broilerinsuikaleista ruokaa, kun niiden viimeinen käyttäpäivä on eilen ja nyt kello on jo minuutin yli 24?
Ap vaikuttaa todella rasittavalta ihmiseltä!
Valitettavasti tämä ei ole provo, kumpa olisikin.
Olen lähdössä salarakkaani kanssa 3viikon työkomennukselle eksoottiseen Haaparantaan.Otamme anoppini mukaan lapsen vahdiksi.Mieheni ei tiedä mitään.Harmittako?
Lapsiko olet?
(Kokeilkaa haulla, täällä on joku mamma, joka ainakin jossain vaiheessa kyseli tuota todella usein. Kun lukee muutaman ketjun, jossa tuo tiedustelu esiintyy, alkaa naurattaa :D)
Opettele kirjoittamaan ennen kuin tulet pätemään. Se on ENÄÄ eikä enään!
Miten pitkäksi aikaa lapsen voi jättää kotiin isänsä kanssa kahdestaan? Ajattelin mennä ekaa kertaa synnytyksen jälkeen kampaajalle, jos latvoja vain tasaisi niin pääsisin aika nopeasti takaisin. Toisaalta tekisi mieli ihan uutta mallia, mutta hiukset on kasvaneet niin paljon, että joutuisin olemaan pitkään poissa. Mut jos ostaisin jääkaapin täyteen maitoa ja kirjoittaisin miehelle ohjeet? Vai olenko vain kamalan itsekäs kun tällaista haluan :( Lapsi on kuitenkin yhdeksän, ja lapsuus on lyhyt aika.
HÖÖ!