Suuri AV-simulaattori, lähetä tyypillinen viesti
Tähän tyyliin:
Siis mä en kestä, mun mies pieraisi taas.
Kommentit (540)
Miksei pienitissiset ota silikoneja?
Lääkäreille maksetaan aivan liikaa palkkaa. Lääkärit eivät arvosta hoitajia ollenkaan, eivät tajua kuinka pulassa olisivat ilman meitä.
Etkö treenaa lantionpohjalihaksia? Itse teen kuutena päivänä viikossa vähintään viisikymmentä 10-25 sekunnin maksimivoimaharjoitusta ja kaksikymmentäviisi 30-60 sekunnin kestävyysharjoitusta ainakin kahdesti päivässä!
Apua, kasvissyöjä tulossa kylään! Voiko sille tarjota jauhelihaa?!
Itsehän olen vela ja elämääni voisi verrata jatkuvaan orgasmiin.
Arkkupakastin on yhdyssana. Tietäisit tämän jos olisit akateemikko, kuten minä.
Pahoitin mieleni tästä av-palstaa pilkkaavasta ketjusta ja ilmoitin ylläpidolle.
Pika-apua! Joku lapsi juoksi äsken järveen, pitääkö tehdä jotain? Lapsi vaikutti lihavalta, varmaan vanhemmat syöttävät sille eineksiä. Merkkivaatteet näkyi olevan päällä, eli selvä wt-perhe. Onko lastensuojeluilmoituksen tekeminen ylimitoitettua?
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 19:41"]
[/quote]
Minä olen seitsemän alatiesynnytystä läpikäynyt löysävittu, joka saa orgasmin vain ja ainoastaan neljäntenä päivänä menkkojen jälkeen klittaani hieroen. Sinä et ole oikea nainen!
Mitäs herkkuja ootte viikonloppuna syöny?
Lähetin miehelle tänään yhteenä 48 viestiä, joiden keskimääräinen sanamäärä oli 84. Mies lähetti yhteensä vain 45 viestiä, joissa oli sanoja keskimäärin 83. Mikä hän oikein kuvittelee olevansa? Eikö ole päivänselvää että kannattaa tässä vaiheessa suosiolla erota?
Taas poistettiin asiallinen ketju sompuista.
Alkaisitko seurustella tämän miehen kanssa, jos saisit tietää että...
Avasin vahingossa mieheni viestit Facebookissa/kännykässä/Whatsappissa ja löysin keskusteluja toisen naisen kanssa. Mitä tekisitte tässä tilanteessa?
"En enää koskaan huoli itselleni suomalaista juoppoa kumppaniksi"
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 19:44"]
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 19:41"]
[/quote]
Minä olen seitsemän alatiesynnytystä läpikäynyt löysävittu, joka saa orgasmin vain ja ainoastaan neljäntenä päivänä menkkojen jälkeen klittaani hieroen. Sinä et ole oikea nainen!
[/quote]
Seitsemän alatiesynnytyatä läpikäyneellä on paikat paljon tiukemmat kuin lapsettomilla! Niin sanoo mun mieskin. Sen mielestä kaikki julkkisnaiset on tosi rumia, eikä pystyisi ikinä panemaan niitä.
Olisko kannattanut miettiä ennenkuin tekee niitä lapsia???!