Suuri AV-simulaattori, lähetä tyypillinen viesti
Tähän tyyliin:
Siis mä en kestä, mun mies pieraisi taas.
Kommentit (540)
Helsinkiin avattu yksi ravintola jonne ei haluta lapsia! Kamalaa lapsivihaa! Mennäänkö äidit tekemään sinne imetys-flashmob??????
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 22:20"]
Helsinkiin avattu yksi ravintola jonne ei haluta lapsia! Kamalaa lapsivihaa! Mennäänkö äidit tekemään sinne imetys-flashmob??????
[/quote]
Mitä tarkoittaa flashmob?
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 18:51"]Onko tää haamu ? (Kuva)
[/quote] Tää on kyllä pikemminkin Äitylit-matskua ;)
Naapurini ja työkaverini ovat varmasti assburgereita, mitä tarkoittaa assburgeri?
semmoinen kolmen tonnin merkkilaukku on niiiin wt! vain aivottomat, tyhmät ja huonoitsetuntoiset ostelee niitä, minä pärjään alepan 20 sentin muovikassilla.
Onko Anna Abreu teidän mielestä seksikäs?
Kaikki muu on niin wt, paitsi minä. Minä edustan sitä kaikkea mikä ei ole wt. Ettäs tiedätte!!!!
Voinko pukea hautajaisiin vaaleanpuna-ruskeapilkullisen mekon, metsänvihreät leggingsit ja varvastossut?
Mun mies osti mulle ruusuja vaikka tykkään tulppaaneista, oliko tää suhde nyt tässä?
Ovatko naapurini ihan WT? Ostivat Bemarin, jolla Hitlerikin ajoi aikoinaan!
Kuka tekisi minulle munsalan kansallispuvun??
Jos sun mies osti sulle yli 1000 euron vihkisormuksen niin olet maksullinen nainen! Meillä rakkaus ei ole kiinni sormuksesta, minun rakas vihkisormus on 80 euron arvoinen!
Laitoimme häälahjatoivelistaamme vain tunnettua disainia ja ei alle 200e lahjoja.Pidämme liittomme tasokkaana alusta saakka.
oikeesti se bloggari henzukka, voi perse mikä naama!
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 22:17"]
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 18:05"]
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 17:12"][quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 17:07"] Jenni vartiainen on ruma kuin norsunvittu. [/quote] Ja paska laulaja ja pilalle mennyt ihmisenä ja luonnevammanen vamppi joka vie kaikkien palstamammojen miehet. [/quote]Ja lesbo
[/quote]
Jennikö se itse täällä itseään kehuu? Tai sitten fanaattinen Jennihullu puolustelee.
[/quote]
Kumpaa panisit mieluummin: Jenni vartiaista vai lyhtypylvästä?
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 22:56"]
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 22:17"]
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 18:05"]
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 17:12"][quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 17:07"] Jenni vartiainen on ruma kuin norsunvittu. [/quote] Ja paska laulaja ja pilalle mennyt ihmisenä ja luonnevammanen vamppi joka vie kaikkien palstamammojen miehet. [/quote]Ja lesbo
[/quote]
Jennikö se itse täällä itseään kehuu? Tai sitten fanaattinen Jennihullu puolustelee.
[/quote]
Kumpaa panisit mieluummin: Jenni vartiaista vai lyhtypylvästä?
[/quote]
Ja vastaus viimeisimpään: Sama asia jos lyhtypylvääseen porataan reikä.
Asperger kävi kylässä, löysin sohvan alta sinertävää nukkaa.
Mies kuorsasi viimeyönä! Onko minulla oikeus loukkaantua?!
Oliko se Reino Nordin minkä vuoden tangomarkkinoilla laulamassa?