Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos naista luullaan usein keskustelupalstoilla mieheksi, kumpi todennäköisempää?

Vierailija
20.06.2015 |

Nainen on älykkäämpi kuin keskiverto-palstalainen
Nainen on tyhmempi kuin keskiverto-palstalainen

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

∪ρ

Vierailija
2/24 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kyllä kuvittele täällä miehiksi muita kuin sellaisia, jotka puhuvat naisista halveksivaan sävyyn ja jotka puhuvat esimerkiksi synnytyksistä ja hoitovapaista korostaen, että tietävät asiasta kaiken, mutta omaa kokemusta ei ilmiselvästi ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on tyhmempi kuinbkeskiverto koska yrittää ajaa jotain omaa älytöntä agendaansa läpi mikä ei ole totta. Esimerkiksi väittää että miehet ei pidä neitsyestä tai tiukasta lihasta. Tuosta haistaa vulvan jo kaukaa.

Vierailija
4/24 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä kiinnostaa?

Vierailija
5/24 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen on paljon helpompi näytellä naista uskottavasti kuin päinvastoin. Erityisesti tämä korostuu tosielämässä; ajatelkaapa vaikka kaikkia Thaimaan ja Aasian she-maleja; mies voidaan tällätä helposti naisen näköiseksi, mutta ei päinvastoin.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
6/24 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arkielämässä en oikein jaksa ketään alle 130äo:llä varustettua. Lähimmät ystävät on siellä sarjassa äo 140+ Oma mies äo 169. Nämä ihmiset pitävät minua jopa paikoitellen älykkäämpänä kuin itseään. Kaikillahan meillä on spesialiteettimme. Itseäni en ole testannut, mutta osaan kyllä rajata itseäni niin alas etten arkielämässä turhaudu. Minä ja ystäväni olemme loogisia, harkitsevia ja laskelmoivia. Tapamme puhua koetaan miesmäisenä ja näemme monet naisten jutut tyhjänpäiväisenä näpertelynä. Asialliset asiat hoidetaan mutta muuten on suuret linjat koska on ihan yks helvetin hailee minkä merkkiset haalarit kakaralla on tai minkälaiset verhot olkkariin tulee. Kun kauppaan mennään niin sieltä haetaan se mitä aiotaan ja marssitaan ulos. Meillä kaikilla on miehet jotka viipyy ikuisuuden kaupassa ja hipelöi kaikkea ja kävelee ympyrää. Ihan helvettiä. Sama kun lähtee ulos niin sitä ukkoa saa odottaa. Mä en tajua mikä nykymiehillä kestää? Kun mä lähden kaljalle niin ei tartte ukon soitella perään enkä jaksa jotain tyhjäpää runkkua pöydänreunalle vonkaamaan. En ole esittäytymässä vaan juomassa. Taitaa nää mun ämmät olla muutenkin erillaisia kun mä kerroin et mä oon semmoseen mun suhteessa nyt tutustunut kuin haliminen et se on oikeestaan ihan kivaakin niin muijat sanoo et älä hei toi on kuvottavaa...hyi...ja sit puhutaan fistaamisesta normina :D Vastaus sukupuolikysymykseen. Kyllä, minua pidetään netissä miehenä.

Vierailija
7/24 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesmäisyys naisessa ei ole viehättävä piirre.

Vierailija
8/24 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 19:36"]

[/quote]

Miesmäistä minussa ei ole kuin se, että olen rehellinen itselleni ja muille. Vaikka meikkaan, pystyn myöntämään, että teen sen siksi, koska haluan olla muiden silmissä tämän näköinen. Ja se "tämän näköinen" tarkoittaa sitä, että näytän mahdollisimman paljon siltä, miltä muotilehtien kansien mallit kasvoiltaan näyttävät. En siis yritä olla miehen näköinen. Kesäisin käytän hieman polven yläpuolelle ulottuvaa hametta, jos on helle, mutta muutoin en niin välitä hameista. En myöskään halua pukeutua paljastaviin yläosiin koska en koe sitä tarpeelliseksi. En halua, että olen miesten mielestä seksiobjekti. Mielestäni kasvoni ovat ihan kivannäköiset (kauniiksi on monet kehuneet, mutta omasta mielestäni olen kuitenkin tavallisen näköinen). Haluan olla kivannäköinen, en seksikäs, mutta söpö kyllä. Tykkään pukeutua hieman lapsekkaasti, vaikka olen jo lähemmäs 30. Minua myös luullaan usein jopa alle 18-vuotiaaksi. Mielestäni vain tietyt ajatukset ovat minulla enemmän miehisiä kuin naisellisia, ulkoisesti en ole miehekäs. Tuskinpa siis olisin sinun mielestäsi epäviehättävä. Vai uskotko yhä edelleen niin? Ei sillä, että sillä olisi mitään merkitystä kuinka viehättävä tai epäviehättävä sinun mielestäsi olen, mutta halusin vain kertoa, ettei sinun tarvitse myhäillä tyytyväisenä saadessasi minut myöntämään olevani jotain sellaista, mitä en suurimman osan mielestä ole. Minä jos kuka tiedän, mikä on yleisesti ottaen viehättävää ja mikä ei.

Vierailija
9/24 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua luullaan, varmaan siksi koska olen aika tyhmä. 

Vierailija
10/24 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 20:14"][quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 19:36"]

[/quote]

Miesmäistä minussa ei ole kuin se, että olen rehellinen itselleni ja muille. Vaikka meikkaan, pystyn myöntämään, että teen sen siksi, koska haluan olla muiden silmissä tämän näköinen. Ja se "tämän näköinen" tarkoittaa sitä, että näytän mahdollisimman paljon siltä, miltä muotilehtien kansien mallit kasvoiltaan näyttävät. En siis yritä olla miehen näköinen. Kesäisin käytän hieman polven yläpuolelle ulottuvaa hametta, jos on helle, mutta muutoin en niin välitä hameista. En myöskään halua pukeutua paljastaviin yläosiin koska en koe sitä tarpeelliseksi. En halua, että olen miesten mielestä seksiobjekti. Mielestäni kasvoni ovat ihan kivannäköiset (kauniiksi on monet kehuneet, mutta omasta mielestäni olen kuitenkin tavallisen näköinen). Haluan olla kivannäköinen, en seksikäs, mutta söpö kyllä. Tykkään pukeutua hieman lapsekkaasti, vaikka olen jo lähemmäs 30. Minua myös luullaan usein jopa alle 18-vuotiaaksi. Mielestäni vain tietyt ajatukset ovat minulla enemmän miehisiä kuin naisellisia, ulkoisesti en ole miehekäs. Tuskinpa siis olisin sinun mielestäsi epäviehättävä. Vai uskotko yhä edelleen niin? Ei sillä, että sillä olisi mitään merkitystä kuinka viehättävä tai epäviehättävä sinun mielestäsi olen, mutta halusin vain kertoa, ettei sinun tarvitse myhäillä tyytyväisenä saadessasi minut myöntämään olevani jotain sellaista, mitä en suurimman osan mielestä ole. Minä jos kuka tiedän, mikä on yleisesti ottaen viehättävää ja mikä ei.

[/quote]

Kylläpä sun pitää nyt selitellä ja selitellä. :D Vähänki älykkäät tietää kyllä mistä on kyse.

Vierailija
11/24 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 20:15"]

[/quote]

Millä tavalla naiset yleensä osoittavat älykkyyttään? Keskustelemalla jatkuvasti jonkun bloggaajan Vuittoneista, Furlista, toisen bloggaajan olemattomasta rumuudesta, kolmannen bloggaajan rumasta uudesta hiustyylistä, ripsipidennysten laittopaikoista, laihduttamisesta ja siitä kuinka vihaavat omaa ulkonäköään tai päinvastoin rakastavat sitä. Osaako keskiverto av-mamma keskustella mistään syvällisemmin? Tai onko siihen ylipäätään edes kiinnostusta? Ei näemmä, kun seuraa millaisia keskusteluja eniten perustetaan ja millaisiin keskusteluihin tulee eniten vastauksia. Kaikki vähänkään syvällisemmät aloitukset katoavat jäljettömiin muutamassa sekunnissa ja ainoat viestit, joilla nousevat pohjamudista ovat aloittajan upituksia.

Vierailija
12/24 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 20:21"]

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 20:15"]

[/quote]

Millä tavalla naiset yleensä osoittavat älykkyyttään? Keskustelemalla jatkuvasti jonkun bloggaajan Vuittoneista, Furlista, toisen bloggaajan olemattomasta rumuudesta, kolmannen bloggaajan rumasta uudesta hiustyylistä, ripsipidennysten laittopaikoista, laihduttamisesta ja siitä kuinka vihaavat omaa ulkonäköään tai päinvastoin rakastavat sitä. Osaako keskiverto av-mamma keskustella mistään syvällisemmin? Tai onko siihen ylipäätään edes kiinnostusta? Ei näemmä, kun seuraa millaisia keskusteluja eniten perustetaan ja millaisiin keskusteluihin tulee eniten vastauksia. Kaikki vähänkään syvällisemmät aloitukset katoavat jäljettömiin muutamassa sekunnissa ja ainoat viestit, joilla nousevat pohjamudista ovat aloittajan upituksia.

[/quote]

Miehet eivät käytä sanaa syvällinen, en ole ainakaan koskaan kuullut. Se tyhmä. Laitoin äsken laukkualoituksen, sellaisen jossa kerroin etten ymmärrä laukkuhömpötystä. - se jota lainasit

Vierailija
13/24 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 20:20"]

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 20:14"][quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 19:36"] Miesmäisyys naisessa ei ole viehättävä piirre. [/quote]   Miesmäistä minussa ei ole kuin se, että olen rehellinen itselleni ja muille. Vaikka meikkaan, pystyn myöntämään, että teen sen siksi, koska haluan olla muiden silmissä tämän näköinen. Ja se "tämän näköinen" tarkoittaa sitä, että näytän mahdollisimman paljon siltä, miltä muotilehtien kansien mallit kasvoiltaan näyttävät. En siis yritä olla miehen näköinen. Kesäisin käytän hieman polven yläpuolelle ulottuvaa hametta, jos on helle, mutta muutoin en niin välitä hameista. En myöskään halua pukeutua paljastaviin yläosiin koska en koe sitä tarpeelliseksi. En halua, että olen miesten mielestä seksiobjekti. Mielestäni kasvoni ovat ihan kivannäköiset (kauniiksi on monet kehuneet, mutta omasta mielestäni olen kuitenkin tavallisen näköinen). Haluan olla kivannäköinen, en seksikäs, mutta söpö kyllä. Tykkään pukeutua hieman lapsekkaasti, vaikka olen jo lähemmäs 30. Minua myös luullaan usein jopa alle 18-vuotiaaksi. Mielestäni vain tietyt ajatukset ovat minulla enemmän miehisiä kuin naisellisia, ulkoisesti en ole miehekäs. Tuskinpa siis olisin sinun mielestäsi epäviehättävä. Vai uskotko yhä edelleen niin? Ei sillä, että sillä olisi mitään merkitystä kuinka viehättävä tai epäviehättävä sinun mielestäsi olen, mutta halusin vain kertoa, ettei sinun tarvitse myhäillä tyytyväisenä saadessasi minut myöntämään olevani jotain sellaista, mitä en suurimman osan mielestä ole. Minä jos kuka tiedän, mikä on yleisesti ottaen viehättävää ja mikä ei.   [/quote] Kylläpä sun pitää nyt selitellä ja selitellä. :D Vähänki älykkäät tietää kyllä mistä on kyse.

[/quote]

Älykäs ihminen ei kirjoita "vähänki" eikä käytä lauseensa lopussa teinimäistä " :D "-hymiötä.

Vierailija
14/24 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 20:23"][quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 20:20"]

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 20:14"][quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 19:36"] Miesmäisyys naisessa ei ole viehättävä piirre. [/quote]   Miesmäistä minussa ei ole kuin se, että olen rehellinen itselleni ja muille. Vaikka meikkaan, pystyn myöntämään, että teen sen siksi, koska haluan olla muiden silmissä tämän näköinen. Ja se "tämän näköinen" tarkoittaa sitä, että näytän mahdollisimman paljon siltä, miltä muotilehtien kansien mallit kasvoiltaan näyttävät. En siis yritä olla miehen näköinen. Kesäisin käytän hieman polven yläpuolelle ulottuvaa hametta, jos on helle, mutta muutoin en niin välitä hameista. En myöskään halua pukeutua paljastaviin yläosiin koska en koe sitä tarpeelliseksi. En halua, että olen miesten mielestä seksiobjekti. Mielestäni kasvoni ovat ihan kivannäköiset (kauniiksi on monet kehuneet, mutta omasta mielestäni olen kuitenkin tavallisen näköinen). Haluan olla kivannäköinen, en seksikäs, mutta söpö kyllä. Tykkään pukeutua hieman lapsekkaasti, vaikka olen jo lähemmäs 30. Minua myös luullaan usein jopa alle 18-vuotiaaksi. Mielestäni vain tietyt ajatukset ovat minulla enemmän miehisiä kuin naisellisia, ulkoisesti en ole miehekäs. Tuskinpa siis olisin sinun mielestäsi epäviehättävä. Vai uskotko yhä edelleen niin? Ei sillä, että sillä olisi mitään merkitystä kuinka viehättävä tai epäviehättävä sinun mielestäsi olen, mutta halusin vain kertoa, ettei sinun tarvitse myhäillä tyytyväisenä saadessasi minut myöntämään olevani jotain sellaista, mitä en suurimman osan mielestä ole. Minä jos kuka tiedän, mikä on yleisesti ottaen viehättävää ja mikä ei.   [/quote] Kylläpä sun pitää nyt selitellä ja selitellä. :D Vähänki älykkäät tietää kyllä mistä on kyse.

[/quote]

Älykäs ihminen ei kirjoita "vähänki" eikä käytä lauseensa lopussa teinimäistä " :D "-hymiötä.
[/quote]

Auts, nyt löit kyllä niin vyön alle, että apua! Ei sulle voi muuta ku nauraa, sinä suuri älykkö tosikko joka et naisellisista kotkotuksista välitä! :D Ylistä ittees vielä vähän lisää, jooko?

Vierailija
15/24 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 20:23"][quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 20:20"]

[/quote]

[/quote]

Kyllä muuten me älykkäät kirjoitellaan kaikenlaista. Katsos kun on älliä niin tajuaa minne kirjoittaa ja tää palsta on tyhjänpäiväistä viihdettä. Älykäs ei ole synonyymi sanoille joustamaton, elämästä vieraantunut, kuivahko korppu ym. Tulkaa tälle vuosituhannelle hyvät ihmiset. Mä en ees vaivaudu kirjoittamaan oikein enkä katso edes miten on tullut rustattua. Just otin tekoripset pois ja pistin tukan nutturalle otettuani miehelleni alastonkuvia. Silmätkin vuotaa. Ai niin...piti olla joku ruma lukutoukka...Aina ei vaan onnaa :D

Vierailija
16/24 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muuten aika huvittavaa kun naiset alkaa puhua älykkyydestä niin aletaan puhua ulkonäöstä ja miettiä jotain hameenhelmoja:D Mä oon samaa mieltä mun kaverin kanssa joka hommaa siskonsa polttariporukalle ohjelmaa ja siel on lauma just tämmösiä hameenhelmoja pohtivia kana-aivoja et polttarit sterilisaatioklinikalle. Ei saa päästää lisääntymään :D

Vierailija
17/24 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 20:27"]

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 20:23"][quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 20:20"] [quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 20:14"][quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 19:36"] Miesmäisyys naisessa ei ole viehättävä piirre. [/quote]   Miesmäistä minussa ei ole kuin se, että olen rehellinen itselleni ja muille. Vaikka meikkaan, pystyn myöntämään, että teen sen siksi, koska haluan olla muiden silmissä tämän näköinen. Ja se "tämän näköinen" tarkoittaa sitä, että näytän mahdollisimman paljon siltä, miltä muotilehtien kansien mallit kasvoiltaan näyttävät. En siis yritä olla miehen näköinen. Kesäisin käytän hieman polven yläpuolelle ulottuvaa hametta, jos on helle, mutta muutoin en niin välitä hameista. En myöskään halua pukeutua paljastaviin yläosiin koska en koe sitä tarpeelliseksi. En halua, että olen miesten mielestä seksiobjekti. Mielestäni kasvoni ovat ihan kivannäköiset (kauniiksi on monet kehuneet, mutta omasta mielestäni olen kuitenkin tavallisen näköinen). Haluan olla kivannäköinen, en seksikäs, mutta söpö kyllä. Tykkään pukeutua hieman lapsekkaasti, vaikka olen jo lähemmäs 30. Minua myös luullaan usein jopa alle 18-vuotiaaksi. Mielestäni vain tietyt ajatukset ovat minulla enemmän miehisiä kuin naisellisia, ulkoisesti en ole miehekäs. Tuskinpa siis olisin sinun mielestäsi epäviehättävä. Vai uskotko yhä edelleen niin? Ei sillä, että sillä olisi mitään merkitystä kuinka viehättävä tai epäviehättävä sinun mielestäsi olen, mutta halusin vain kertoa, ettei sinun tarvitse myhäillä tyytyväisenä saadessasi minut myöntämään olevani jotain sellaista, mitä en suurimman osan mielestä ole. Minä jos kuka tiedän, mikä on yleisesti ottaen viehättävää ja mikä ei.   [/quote] Kylläpä sun pitää nyt selitellä ja selitellä. :D Vähänki älykkäät tietää kyllä mistä on kyse. [/quote]   Älykäs ihminen ei kirjoita "vähänki" eikä käytä lauseensa lopussa teinimäistä " :D "-hymiötä. [/quote] Auts, nyt löit kyllä niin vyön alle, että apua! Ei sulle voi muuta ku nauraa, sinä suuri älykkö tosikko joka et naisellisista kotkotuksista välitä! :D Ylistä ittees vielä vähän lisää, jooko?

[/quote]

En ole sanonut, etten välittäisi tietyistä "naisellisista kotkotuksista", sillä käytänhän minäkin meikkiä ja haluan pukeutua naisille suunnattuihin vaatteisiin. En kuitenkaan ymmärrä sitä, miksi pitää shoppailla jatkuvasti. Minä itse ostan vaatteita vain koska tarvitsen niitä, käytän myös kaikki vaatteet loppuun eli heitän pois vasta kun niihin tulee reikiä.

En ole myöskään kutsunut itseäni suureksi älyköksi, sinä teit sen. Se, että ihminen on keskivertoa älykkäämpi ei tarkoita että hän olisi suuri älykkö. Mutta sitä sinä keskivertoa tyhmempänä et taida ymmärtää.

Olen haukkunut ja vihannut itseäni lähes koko elämäni ajan. Mielestäni saan ylistää itseäni nyt, kun vihdoin tunnen ja tajuan, että minulla on paljon hyviä ominaisuuksia.

Vierailija
18/24 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 21:07"]

On muuten aika huvittavaa kun naiset alkaa puhua älykkyydestä niin aletaan puhua ulkonäöstä ja miettiä jotain hameenhelmoja:D Mä oon samaa mieltä mun kaverin kanssa joka hommaa siskonsa polttariporukalle ohjelmaa ja siel on lauma just tämmösiä hameenhelmoja pohtivia kana-aivoja et polttarit sterilisaatioklinikalle. Ei saa päästää lisääntymään :D

[/quote]

Ei puhuttu älykkyydestä, kun otin hameenhelmat puheenaiheeksi.

Vierailija
19/24 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä asialla ei ole älykkyyden kanssa mitään tekemistä. Jos naista luullaan keskustelupalstalla mieheksi, todennäköistä on että hänen teksteissään on jotain miehille/miehisellä ilmaisulle tyypillistä piirteitä ja/tai puuttuu naisten tyypillisest käyttämiä sanoja, sanamuotoja ym.

Vierailija
20/24 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 21:19"]

Tällä asialla ei ole älykkyyden kanssa mitään tekemistä. Jos naista luullaan keskustelupalstalla mieheksi, todennäköistä on että hänen teksteissään on jotain miehille/miehisellä ilmaisulle tyypillistä piirteitä ja/tai puuttuu naisten tyypillisest käyttämiä sanoja, sanamuotoja ym.

[/quote]

Olipa asiallinen kommentti, tällaisista pidän. Kysehän ei ole siitä, että pitäisin oikeasti itseäni keskivertoa älykkäämpänä, olen vain kiinnostunut keskustelemaan älykkyydestä. On sääli, että tällä palstalla, josta muuten pidän, harva on kiinnostunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä