"Laittaudun vain itseäni varten"?
Laittaudutko sinä vain itseäsi varten?
Naiset usein perustelevat tätä "itselleen laittautumista" itsevarmuuden lisääntymisellä. Mihin sitä itsevarmuutta tarvitaan?
Jos olisit maailman ainoa ihminen jolla on näkökyky, tuntisitko tarvetta laittautua ulos lähtiessäsi saadaksesi lisää itsevarmuutta? Miten kaunis ulkonäkösi toisi sinulle siinä vaiheessa itsevarmuutta, jos kukaan ei kuitenkaan näkisi sitä?
Kommentit (90)
Näissä keskusteluissa halutaan vain moralisoida naisia, jotka laittautuvat ja todistella että he laittautuvat viehättääkseen miehiä.
Mitäpä väliä sillä on, miksi naiset laittautuvat? Antaa kaikkien kukkien kukkia.
Laittaudun itseäni varten. Haluan erottua muista persoonallisella pukeutumisella, hiuksilla ja meikillä. En tosiaankaan laittaudu miehiä varten ja tiedän ettei heitä kiinnosta tämän näköiset.
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 12:22"]
Jos muut olisivat sokeita, niin varmaan laittautuisin silti. Pointti on se, että voin vilkaista omaa heijastetta jostain ja saada pikaparannusbuustin päivääni. Minua ei kiinnosta miltä muut naiset näyttävät. Välillä tulee tuijotettua ihastellen tai sitten kadehdin kenkiä/housuja, mutten kehtaa kysyä mistä ne on peräisin.
[/quote]Olet maailmasi napa. Kyllä se onni pitäisi hakea toisista eikä vain itsestä.
Mä laittaudun vähän, vaikka olisin kotona koko päivän kahden pienen lapsen kanssa. Hikisenä, tukka sekaisin ja yökkäri päällä on ihan erilainen olo kuin suihkussa käyneenä, hiukset kivasti kammattuna, ja peruskivoissa siisteissä vaatteissa. Itselläni tuohon samaan kuuluu myös ihonsävyn nopea tasoitus, pirteän fiiliksen tuova poskipuna ja ripaus ripsaria. Olo on huoliteltuna paljon reippaampi ja energisempi; kyllä, laittaudun itseäni varten :)
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 11:11"]
Laittaudutko sinä vain itseäsi varten? Naiset usein perustelevat tätä "itselleen laittautumista" itsevarmuuden lisääntymisellä. Mihin sitä itsevarmuutta tarvitaan? Jos olisit maailman ainoa ihminen jolla on näkökyky, tuntisitko tarvetta laittautua ulos lähtiessäsi saadaksesi lisää itsevarmuutta? Miten kaunis ulkonäkösi toisi sinulle siinä vaiheessa itsevarmuutta, jos kukaan ei kuitenkaan näkisi sitä?
[/quote]
Minä laittaudun sekä itseäni että muita varten. Mutta sitä varten EN laittaudu, että nimenomaan joku mies pitäisi minua seksuaalisesti haluttavana. Haluan näyttää siistiltä ja miellyttävältä esimerkiksi työpaikalla ja kaveripiirissä, en olla tyrkyllä.
Miehet jostain syystä sekoittavat edelleenkin tänä päivänä naisten meikkaamisen ja kivan näköiset vaatteet siihen, että tässä pyritään saamaan vastakkaisen sukupuolen suosiota, hakemaan parisuhdetta tai yhden yön juttua. Näin ei vaan yleensä ole.
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 12:59"]
Laittaudutko sinä vain itseäsi varten? Naiset usein perustelevat tätä "itselleen laittautumista" itsevarmuuden lisääntymisellä. Mihin sitä itsevarmuutta tarvitaan? Jos olisit maailman ainoa ihminen jolla on näkökyky, tuntisitko tarvetta laittautua ulos lähtiessäsi saadaksesi lisää itsevarmuutta? Miten kaunis ulkonäkösi toisi sinulle siinä vaiheessa itsevarmuutta, jos kukaan ei kuitenkaan näkisi sitä?
[/quote]
Minä laittaudun sekä itseäni että muita varten. Mutta sitä varten EN laittaudu, että nimenomaan joku mies pitäisi minua seksuaalisesti haluttavana. Haluan näyttää siistiltä ja miellyttävältä esimerkiksi työpaikalla ja kaveripiirissä, en olla tyrkyllä.
Miehet jostain syystä sekoittavat edelleenkin tänä päivänä naisten meikkaamisen ja kivan näköiset vaatteet siihen, että tässä pyritään saamaan vastakkaisen sukupuolen suosiota, hakemaan parisuhdetta tai yhden yön juttua. Näin ei vaan yleensä ole.
[/quote]
Ketkä miehet? Musta nainen laittaa sekä itselleen että toisille koska mäkin laitan sekä itselle että naisille.
Mutta sitä en usko, että joku nainen yksin maapallolla alkaisi laittaa itseä peilissä. VAIN itselleen laitto tuntuu typerältä ja epärehelliseltä kun kuitenkin liikkuu ulkona toisten seassa eikä tyhjällä maapallolla. Me ollaan "aina" laumaeläimiä.
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 11:35"]
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 11:32"][quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 11:26"] [quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 11:18"][quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 11:16"] [quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 11:13"]Laittaudun itseäni varten. Maailma arvottaa naisen miltei täysin ulkonäön perusteella, joten kyllä: jos haluan etuja parisuhdemarkkinoilla, työelämässä tai edes tavallisessa arjessa tulee laittautua joka saatanan kerta kun lähden ovesta ulos. Vihaan olla nainen. [/quote] Toisin sanoen et laittaudu itseäsi varten vaan muita ihmisiä varten. [/quote] Ei. Laittaudun juuri itseäni varten: jos en laittaudu en saa hyötyä. Laittautumiseen käytetty panos on suorassa yhteydessä siitä saatavaan hyötyyn, jos mua ei kiinnostais saada hyötyä en laittautuisi. Simple as that. [/quote] Saadaksesi hyödyn itsellesi sinun täytyy olla tietyn näköinen toisen ihmisen silmissä jolta sen hyödyn tulet saamaan. Yksinkertaisempi esimerkki: sinulla on taskussa 10 e. Haluat ostaa sillä kaupasta ruokaa. Onko seteli taskussasi vain sinua itseäsi varten? Ei, sillä joudut antamaan sen pois saadaksesi ruokaa tilalle. Raha on sekä sinua että kauppiasta varten. [/quote] Katsos kun lopulta kyse on minusta ja siitä mitä katson haluavaksi: täytyy pelata niillä säännöillä vaikka vihaisi peliä. Säännöt on annettu ja niitä voi noudattaa tai jättää noudattamatta, itse sääntöihin ei yksin voi vaikuttaa. Laittaudun itseäni varten: jos teen tietoisen päätöksen siitä etten laittaudu en saa hyötyä. Laittautuminen palautuu aina lopulta minuun ja siihen mitä katson itse haluavan. Eli kyllä, laittaudun itseäni varten. Käsittämätöntä miten helvetin typerä olet kun et ymmärrä näin yksinkertaista asiaa ja jankkaat vaan. [/quote] Et sinä laittaudu vain itseäsi varten vaan yhteiskuntaa eli muita ihmisiä varten. Vastaa kysymykseeni kiinnostaisiko sinua ulkonäkösi jos yhtäkkiä kaikki maailman muut ihmiset sokeutuisivat?
[/quote]
Ei tietenkään, idiootti. Tällöin ei olisi mitään syytä laittautua, KOSKA EN SILLOIN SAISI SIITÄ ENÄÄ MITÄÄN HYÖTYÄ ITSELLENI.
Vittu tajuatko sä jo?
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 13:03"]
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 12:59"]
[/quote]
[/quote]
Ketkä miehet? Musta nainen laittaa sekä itselleen että toisille koska mäkin laitan sekä itselle että naisille.
Mutta sitä en usko, että joku nainen yksin maapallolla alkaisi laittaa itseä peilissä. VAIN itselleen laitto tuntuu typerältä ja epärehelliseltä kun kuitenkin liikkuu ulkona toisten seassa eikä tyhjällä maapallolla. Me ollaan "aina" laumaeläimiä.
[/quote]
Niin, minäkin laitan myös muille, mutta en vaikuttaakseni sopivalta seurustelukumppanilta. En miehille enkä lesboille. Haluan näyttää muutoin sekä omissa että muiden silmissä asialliselta ja miellyttävältä. Uskon, että sitä nuo "vain itseään varten" laittautuvat naiset yrittävät itse asiassa sanoa.
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 12:35"]Mä en ymmärrä mikä näiden kyselyiden pointti on. Mitä jos kaikki sanoisivat, että joo laittaudun pelkästään muita varten, kotona ei kiinnosta pätkääkään miltä näytän. Olisiko ap sitten tyytyväinen ja vetäisi johtopäätöksen että naiset ovat pinnallisia paskoja vai mitä? Oikeasti kiinnostais tietää millaisten vastausten toivossa näitä keskusteluja aloitetaan?
[/quote]
Rehellisten vastausten toivossa. Se mitä sanoit viestisi alussa olisi rehellistä.
En juurikaan poistu kotoa, mutta laittaudun silti. Ja asun siis yksin...
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 13:12"]
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 12:35"]Mä en ymmärrä mikä näiden kyselyiden pointti on. Mitä jos kaikki sanoisivat, että joo laittaudun pelkästään muita varten, kotona ei kiinnosta pätkääkään miltä näytän. Olisiko ap sitten tyytyväinen ja vetäisi johtopäätöksen että naiset ovat pinnallisia paskoja vai mitä? Oikeasti kiinnostais tietää millaisten vastausten toivossa näitä keskusteluja aloitetaan? [/quote] Rehellisten vastausten toivossa. Se mitä sanoit viestisi alussa olisi rehellistä.
[/quote]
Eli kuten tuossa yksi vastaaja jo vinkkasikin niin toiveena on saada naiset leimattua pinnallisiksi lutkiksi kun viitsivät laittautua ihmisten ilmoille? Ja tämä antaisi ap:n kaltaisille miehille oikeuden mihin, kohdella heitä sellaisina? Jotenkin epäilen, että he tekevät niin jo ennestään.
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 13:03"][quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 12:59"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Muakin ihmetyttää että miksi naiset olettavat muilla ihmisillä tarkoitettavan pelkästään miehiä. Mutta totuushan on että naiset laittautuvat muita naisia varten siksi, että voivat kilpailla muiden naisten kanssa siitä, kuka on paras nainen ja kenestä miehet pitävät. Jokaisella naisella on omat tapansa kilpailla toisten naisten kanssa - jotkut kauneudella, toiset söpöydellä, kolmannet älyllä, neljännet urheilullisuudella. Jotkut näillä kaikilla tai vain osalla näistä.
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 13:20"][quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 13:12"]
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 12:35"]Mä en ymmärrä mikä näiden kyselyiden pointti on. Mitä jos kaikki sanoisivat, että joo laittaudun pelkästään muita varten, kotona ei kiinnosta pätkääkään miltä näytän. Olisiko ap sitten tyytyväinen ja vetäisi johtopäätöksen että naiset ovat pinnallisia paskoja vai mitä? Oikeasti kiinnostais tietää millaisten vastausten toivossa näitä keskusteluja aloitetaan? [/quote] Rehellisten vastausten toivossa. Se mitä sanoit viestisi alussa olisi rehellistä.
[/quote]
Eli kuten tuossa yksi vastaaja jo vinkkasikin niin toiveena on saada naiset leimattua pinnallisiksi lutkiksi kun viitsivät laittautua ihmisten ilmoille? Ja tämä antaisi ap:n kaltaisille miehille oikeuden mihin, kohdella heitä sellaisina? Jotenkin epäilen, että he tekevät niin jo ennestään.
[/quote]
Miksi minun taas oletetaan olevan mies? Ap, jolla on vagina.
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 13:15"]En juurikaan poistu kotoa, mutta laittaudun silti. Ja asun siis yksin...
[/quote]
Sinutkin on vain aivopesty kuvittelemaan, että kaunis ulkonäkö on avain onneen.
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 13:22"]
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 13:20"][quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 13:12"] [quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 12:35"]Mä en ymmärrä mikä näiden kyselyiden pointti on. Mitä jos kaikki sanoisivat, että joo laittaudun pelkästään muita varten, kotona ei kiinnosta pätkääkään miltä näytän. Olisiko ap sitten tyytyväinen ja vetäisi johtopäätöksen että naiset ovat pinnallisia paskoja vai mitä? Oikeasti kiinnostais tietää millaisten vastausten toivossa näitä keskusteluja aloitetaan? [/quote] Rehellisten vastausten toivossa. Se mitä sanoit viestisi alussa olisi rehellistä. [/quote] Eli kuten tuossa yksi vastaaja jo vinkkasikin niin toiveena on saada naiset leimattua pinnallisiksi lutkiksi kun viitsivät laittautua ihmisten ilmoille? Ja tämä antaisi ap:n kaltaisille miehille oikeuden mihin, kohdella heitä sellaisina? Jotenkin epäilen, että he tekevät niin jo ennestään. [/quote] Miksi minun taas oletetaan olevan mies? Ap, jolla on vagina.
[/quote]
Koska jankuttaminen samoista aihealueista ja älyllinen vajavaisuus ovat erityisesti parin miehen erikoisvahvuuksia tällä palstalla. Siksi. Kuulut täysin samaan kategoriaan kuin esimerkiksi se yksi palstahullu, joka vauhkoaa aina pyhistä vulvista.
Kauneutta en laittautumisella hae. Itsetuntoa kuitenkin. Minulla on voimakas punastelutaipumus, työskentelen palveluammatissa. Punasteluni aiheutti suurta ahdistusta kunnes opin peittämään sen
Laittaudun muita varten. Tiedän sen siitä, että kotona ollessa en meikkaa, mutta töihin lähtiessä meikkaan vaaleat ripseni tummemmiksi, jotta silmäni erottuisivat muusta naamasta. Tällöin voin sanoa, että meikkaan muita varten. Jos olisin ainoa ihminen maailmassa, en meikkaisi.
Todellisen itseään varten meikkaavan naisen tunnistaa siitä, että hän meikkaa joka aamu myös ollessaan koko päivän neljän seinän sisällä tapaamatta ketään muuta ihmistä.
Aika simppeli juttu.
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 13:24"]Kauneutta en laittautumisella hae. Itsetuntoa kuitenkin. Minulla on voimakas punastelutaipumus, työskentelen palveluammatissa. Punasteluni aiheutti suurta ahdistusta kunnes opin peittämään sen
[/quote]
Et tavoittele kauneutta, mutta tavoittelet tietynlaista ulkonäköä. Sekin on laittautumista muiden ihmisten katseita eli muita ihmisiä varten.
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 13:23"][quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 13:22"]
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 13:20"][quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 13:12"] [quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 12:35"]Mä en ymmärrä mikä näiden kyselyiden pointti on. Mitä jos kaikki sanoisivat, että joo laittaudun pelkästään muita varten, kotona ei kiinnosta pätkääkään miltä näytän. Olisiko ap sitten tyytyväinen ja vetäisi johtopäätöksen että naiset ovat pinnallisia paskoja vai mitä? Oikeasti kiinnostais tietää millaisten vastausten toivossa näitä keskusteluja aloitetaan? [/quote] Rehellisten vastausten toivossa. Se mitä sanoit viestisi alussa olisi rehellistä. [/quote] Eli kuten tuossa yksi vastaaja jo vinkkasikin niin toiveena on saada naiset leimattua pinnallisiksi lutkiksi kun viitsivät laittautua ihmisten ilmoille? Ja tämä antaisi ap:n kaltaisille miehille oikeuden mihin, kohdella heitä sellaisina? Jotenkin epäilen, että he tekevät niin jo ennestään. [/quote] Miksi minun taas oletetaan olevan mies? Ap, jolla on vagina.
[/quote]
Koska jankuttaminen samoista aihealueista ja älyllinen vajavaisuus ovat erityisesti parin miehen erikoisvahvuuksia tällä palstalla. Siksi. Kuulut täysin samaan kategoriaan kuin esimerkiksi se yksi palstahullu, joka vauhkoaa aina pyhistä vulvista.
[/quote]
Jauhan tästä aiheesta niin kauan kunnes myönnätte totuuden sekä itsellenne että muille.
Mä en ymmärrä mikä näiden kyselyiden pointti on. Mitä jos kaikki sanoisivat, että joo laittaudun pelkästään muita varten, kotona ei kiinnosta pätkääkään miltä näytän. Olisiko ap sitten tyytyväinen ja vetäisi johtopäätöksen että naiset ovat pinnallisia paskoja vai mitä? Oikeasti kiinnostais tietää millaisten vastausten toivossa näitä keskusteluja aloitetaan?