Mitä teillä tapahtuu juuri nyt?
itse laitoin just taaperon nukkumaan ja aloin paistaa lettuja että kerkeää jäähtyä täyttöä varten. Kunhan tää homma on valmis niin ajattelin mennä vielä miehen viereen nukkumaan :) mites teillä näin lauantai aamuna?
Kommentit (45)
Istun kämpillä ja yritän kestää tuota kännistä isäää joka tuli käymään. Voisin ottaa oluen
Appivanhemmat juhannuskylässä. Noin tunti sitten syötiin, anoppi ruokalevolla. Mies perkaa ja appi pesee aamupäivällä kalastettuja ahvenia. Itse löffään sohvalla ja suunnittelen kahvinkeittoon ryhtymistä. Nuoriso omissa menoissaan.
Tultiin pari tuntia sitten reissusta, viikko ollut täyttä menoa, nyt ihan puhki; mies istuu pelaamassa konsolia, mä makaan sohvalla, selaan nettiä ja yritän pysyä hereillä, ettei menis yöunet ihan sekaisin.
Mies ja lapsi kävi sadepvän kunniaksi hakee leffavuokraamosta animaation ja karkkia. Leffa vaan jäi kesken kun kaveri tuli hakemaan lasta tohon ulos keinumaan. Eli nyt lapsi 5v juoksentelee (edestakaisin oikeastaan) ulkona kaverinsa kanssa. Mies rakentaa olkkrin lattalla valtavista kasoista ja laatikoista lapsen legoja. Yrittää koota kaikki sarjat, linnat, saaret, ajoneuvot, lentokoneet yms. Tekee saman projekti pari-kolme kertaa vuodessa. Mä juon kahvia ja surffailen kännyllä netissä. Tasaisin väliajoin käyn tossa ovella kattomassa poikia.
Tulin pikkumökkiin lapsen viereen päikkäreille (eli surffaan puhelimella, lapsi vielä kuiskutellen lukee kirjaa). Mies jäi päämökille varmaan koneelle. Koirat juoksentelevat ulkona. Just nyt ei sada.