Mitä teillä tapahtuu juuri nyt?
itse laitoin just taaperon nukkumaan ja aloin paistaa lettuja että kerkeää jäähtyä täyttöä varten. Kunhan tää homma on valmis niin ajattelin mennä vielä miehen viereen nukkumaan :) mites teillä näin lauantai aamuna?
Kommentit (45)
Katson luontodokua sohvalla, juon päivän toisen jättimukin lattea, ajattelen et pitäis mennä vessaan. Kirja sylissä odottaa aukaisua. Kainalot haisee. Jääkaappi hurisee.
Mies siivoaa keittiötä. Lapset syö aamupalaa. Minä tulin just suihkusta ja istahdin sohvalle hetkeksi kuivattelemaan.
Katsottiin Foxilta Horton elokuva pojan kanssa, nyt laittamaan ruokaa ja sen jälkeen poika päikkäreille.
Mies tekee tuol aamiaista. Ite makaan sohval kuumeessa.
Itken sängyssä kun on niin paha mieli
Mieheni on epileptikko ja alkoholisti. Hänen ei pitäis juoda ollenkaan. Hän joi itsensä täysin rahattomaksi, ja eilen oksenteli ja sai kohtauksen jossa ei kyennyt (selvänä siis) puhumaan muuta kuin siansaksaa. Lukeminenkaan ei onnistunut. Mutta kun toi meni ohi 10 minuutissa, en kutsunut kyytiä. Tänä aamuna heräsin klo 4.30 siihen, että hän kramppaa Seuraava kramppi klo 5.30 ja kolmas klo 8.00. Soitin ambulanssin tuolloin, ja hänet vietiin sairaalaan. En tiedä mitä tällä hetkellä kuuluu. Olen tottunut noihin kramppeihin, vastahan tää oli 18. kerta, joten siksi en heti soita lanssia vaan turvaan hengityksen kulun ja tarkkailen vointia ja tajunnan tasoa, heräämistä. En pidä tästä.
Lapset on pihalla kavereiden kanssa, mies ajaa nurmikkoa pihalla ja minä olen tietenkin palstalla :D
Kuudes kalja menossa, seuraavaksi pari paukkua ja sitten menoksi, terassi odottaa... hyvästi krapula ja eilisen morkkikset. Täältä tullaan taas ja elämä hymyilee, jes :D !
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 11:59"]
Kuudes kalja menossa, seuraavaksi pari paukkua ja sitten menoksi, terassi odottaa... hyvästi krapula ja eilisen morkkikset. Täältä tullaan taas ja elämä hymyilee, jes :D !
[/quote]
Älä edes viitsi, hirveä krapula tulossa päälle, rahat ja bisset loppu, itkettää :( .
Lapset päiväunilla, itse pikalounaalla ja kohta nukkumaan. Mies pelailee koneella pelejään.
Nro 13 jatkaa täältä saaresta. Veli ja vaimonsa tulivat juuri veneellä Naantalista. Ajoivat meidän lauturiin kun siskon laituriin ei sopinut enempää veneitä. Kamalan pieni laituri niillä! Menin heitä vastaan laiturille ja Gitte oli juonut niin paljon shampanjaa veneessä, ettei meinannut päästä laiturille! Kyllä meitä kaikkia nauratti! Tytöt ovat käyneet suihkussa ja nyt koko alakertaa tuoksuu St Tropez'n itseruskettaville. Gitte meni merimatkasta väsyneenä ottamaan torkut ja miehet ovat kasvihuoneella katsomassa tomaatintaimia. Mietin laittaisinko sittenkin sen Lanvinin luonnonvalkoisen pellavamekon ja vaaleanvihreän villatakin. Tytöillä on uudet mekot Boutique Françoisesta. Kohta otan lasillisen kuohuvaa. Tästä tulee ihana juhannuspäivä suvun ja yatävien kanssa!
Hotelliaamupala syöty (nam), kohta kokovartalohierontaan ja sen jälkeen kylpylään ja sitten syömään. Ihanaa!
Oon mökillä koiran kanssa. Aurinko paistaa ja linnut laulaa. Radio soi hiljakseen taustalla. Nautin täysin rinnoin. Ihanaa päivää kaikille.
Kulutan aikaani koneella ja odottelen että lapsi herää päiväunilta. Nyt ei jaksa oikein mitään "fiksuakaan" tehdä, joten laiskottelen tässä :)
Mies grillaa, kolme kissaa maiskuttavat lounastaan, minä istun tietokoneella tekemässä rästitöitä.
Olen yksin kotona, mies töissä. Keittelen kahvia, katson Vaimot vaihtoon UK:ta ja palstailen.
Ukkokulta katsoo formulan aika-ajoja, kissa vetelee sikeitä miehen sylissä. Itte makaan sohvalla ja poden flunssaa. Snadi krapulanpoikanenkaan, ehkä ei niinkään juomisesta mutta valvomisesta (naapurit lähti kotiinsa vasta kolmen maissa...)
suunnittelen. kaks kanavaa. kumpikin ääni samasta lähteestä, toinen puhdas ja toinen efektin läpi. koetan miettiä miten hidastaa puhdasta ääntä 2,9 millisekuntia ja sit syöttää kummankin äänen samaan linjaan niin että phasing ei pilaa kaikkea. synkkauksen pitäis olla 1:1 siinä vaiheessa.
mua huomattavasti taitavammat on keksiny miten se tehdään, mutta haluan tajuta sen itsekkin.
-m35
Teini nukkuu. Tuli kotiin yöllä kolmen jälkeen. Herätän sen ennen neljää. Ajattelin alkaa siivoamaan näitä aikoja. Onneksi eilistä chorizopataa vielä jäljellä, ei tarvii ennen iltaa ruokaa laittaa, senkuin vaan tuota lämmittelee.
Syön aamupalaa ja mies suihkussa.