Mitä teillä tapahtuu juuri nyt?
itse laitoin just taaperon nukkumaan ja aloin paistaa lettuja että kerkeää jäähtyä täyttöä varten. Kunhan tää homma on valmis niin ajattelin mennä vielä miehen viereen nukkumaan :) mites teillä näin lauantai aamuna?
Kommentit (45)
Itse juon kahvia ja surffailen netissä. Mies ja 19-vuotias poika nukkuu. Tytär on jossain päin Balkania Itä-Euroopan matkalla.
Lapset syö aamupalaa ja pelaa tabletilla. Mies kattoo telkkaa ja lähtee kohta töihin. Koira jahtaa västäräkkiä pihalla. Itse oon tupakalla ja nauran koiralle:)
Mies tuli töistä ja nyt nukkuu. Meen kyllä kans kohta viereen.
Mä syön kakkua, lapset katsoo lastenohjelmia ja mies tekee eväitä. Ollaan lähdössä kalastamaan sekä savustamaan eilen saatuja ahvenia.
Mies, kissa ja koira nukkuvat. Minä ja lapsi kuunnellaan lastenlauluja youtubesta. Kohta täytyy tyhjentää tiskikone ja siivota eilisten juhannusvieraitten jäljet.
Mies lasten kanssa ja itse tekstailen salarakkaani kanssa.
Istuskelin tossa parvekkeella n. 9.30 ja ihmettelin kun on todella hiljaista. Näköjään koko kaupunki nukkuu vielä :)
Istutaan olkkarissa, mies ja poikamme juttelevat ,mä av.lla, osa lapsista leikkii takkahuonees.
Ei tapahdu mitään. Olen yksin, surffailen ja nautin siitä, että tajusin valehdella lapsille olevani kesäflunssassa. Muuten ne olisi tuoneet lapsensa tänne ja olisin saanut työjuhannuksen. Kohta keitän kahvit ja teen sanaristikkoa.
Olemme syöneet aamupalan, minulla vielä kahvia kupissa. Esikoinen harjoittelee korttitemppuja tuossa vieressä, kuopus näpyttelee tablettia sohvalla. Mies lähti raksalle. Me muut menemme kohta perästä.
Mies on koirien kanssa lenkillä. Tytöt 15 ja 13 vuotta pelaa tennistä tuossa ulkona. Vanhin tytär (19 v) on seurakuntanuorten leirillä. Itse olen menossa ihanaan vaahtokylpyyn ja sitten täytyykin valmistautua siskon puutarhajuhlia varten. Kiva kun koko suku mökkeilee samassa saaressa!
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 10:32"]Mä syön kakkua, lapset katsoo lastenohjelmia ja mies tekee eväitä. Ollaan lähdössä kalastamaan sekä savustamaan eilen saatuja ahvenia.
[/quote]
Kuulostaa kivalle!
1. Asteen murha meneillään.
Jahtaan ase kädessä itikkaa ympäri huonetta ja olen päättänyt ottaa siltä hengen! Pääsee kohta hieman tarkemmin lukemaan päivän uutisia lehdestä.
Aamupalat juuri syötiin, mökillä ollaan. Kökötän olkkarissa ja surffailen netissä, mies pötköttelee sängyllä lasten kanssa ja lukevat satuja. Mietiskelen tässä mitähän sitä tekisi seuraavaksi
Mies nukkuu lattialla patjalla, minä sängyssä selailen nettiä. Yläkerrasta kuuluu liikettä, äitini taisi herätä ja nousta, isäni varmaan edelleen nukkuu. Eilen meni aamun pikkutunneille, istuttiin pihalla juomassa punaviiniä. Vanhemmillani ollaan siis kylässä, oli tarkoitus tänään veneillä mutta ainakin nyt sataa tasaisesti..
Syötiin äsken, selaan hetken nettiä ja menen päikkäreille, on tässä jo aamu viidestä saakka hereillä oltukin.
M58
Talomme on tulessa. Pelastin lapseni ja kaksi kissaani liekeistä. Palokuntaa odotellessa. #emotional #bigfire
"Aamuna", aika pitkällähän päivä jo on... Herätty viideltä, käyty lenkillä, tehty ja syöty ruokaa, katsottu tallennuksia. Kohta vielä koirat ulos, sitä lasilliset viiniä keskellä päivää ja sitten ihmettelemään kaupunkijuhannusta.
Ollaan mökillämme Espoossa, minä, mieheni ja kaksi tytärtäni. Täällä on myös hyvä ystävämme perheineen sekä minun vanhempani ja miehen vanhemmat. Ollaan oltu täällä torstaista asti, ylihuomenna lähdetään. Me aikuiset söimme juuri aamupalan, lapset heräsivät juuri. Minä juon parvekkeella kahvia ja katselen merelle. Appiukko, isäni ja mieheni laittavat suoraan alapuolella olevaa poreallasta käyntiin (meillä on kolmikerroksinen rinnemökki). 2 vuokrahevosta laiduntaa tuolla vähän sivummalla. Kohta menen seurustelemaan muiden kanssa. Tyttäreni ja ystäväni tytär ovat menossa hevosia katsomaan. Ystäväni poika taitaa olla isänsä kanssa. Täällä mökillä on tosi ihanaa olla! <3
Lapset nukkuu vielä, samoin toinen kissa tuossa sohvalla ja toinen tässä mun jaloissa. Avasin telkkarin, että saan vähän jotain taustamölyä. Itse heräsin jo puol kasin aikaan, joten aamukahvit on jo juotu. Mietin tässä, että alkaisiko tekemään nukkea vai pitäiskö tosiaan paistella niitä lettuja... jääkaapissa ois vanhaksi menevää maitoa josta pitäisi jotain keksiä.