Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On käsittämättömän hiljaista!

Vierailija
20.06.2015 |

keskellä kaupunkia, ei kuulukuin linnnlaulua silloin tällöin. Ei liikenteen ääntä, ei ihmisiä, ei eds koirat hauku! Ihme!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut reilun viikon sometauolla ja kylläpä tekee hyvää.

Vierailija
2/12 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäukkoni opetti minulle kun olin pieni, että jos mitään järkevää sanottavaa ei ole, on parempi pitää suunsa kiinni kuin hölistä tyhjää. Näitä juttuja lukiessa sen sitten tajuaa miten onnekas onkaan ollut kun on tällaisia oppeja saanut jo nuorena sisäistää. Kunpa saman neuvon olisi saanut moni muukin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 07:12"]

Olen ollut reilun viikon sometauolla ja kylläpä tekee hyvää.

[/quote]

lähden kolmeksu viikoksi ulkomaille maaseudulle. Ei ole nettiä, eikä puhelimella kannata koekeiden roaming- hintojen takia olla yhteydessä. Mökillä on radio ja huonosti näkyvä tv :-)

Vierailija
4/12 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kokeilla ,myös tietokone pois ja puhelin.Kynä ja paperi kirjoituskonekin on keksitty.

Vierailija
5/12 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommettien kirjoittamin on someilua.

Vierailija
6/12 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin niiiin ihanan hiljaista! Jyväskylässä. Istuin kerrostalomme pihalla ja kuuntelin linnunlaulua... Voiko tällaista ollakaan tässä taloyhtiössä! Hyvää juhannusta!

Vierailija
7/12 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhallista on täälläkin-Siis Turussa.

Vierailija
8/12 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingin poliisin mukaan juhannuksena on ollut jopa hiljaisempaa, kuin viikonloppuisin yleensä. 

Itä-Uudenmaan poliisi kertoo, että keskikesän juhlaa on juhlittu rauhallisemmin, kuin viime vuonna. IS.

Vierailija
9/12 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomenlahden merivartiostosta kerrotaan, että vesiliikennejuopumuksia oli aamukuuteen mennessä seitsemän. 

Helsingin ja Espoon edustalla on myös ammuttu hätäraketteja ilkivaltaisesti yön aikana. Vakavilta onnettomuuksilta on kuitenkin vältytty. 

STT

Vierailija
10/12 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linnut lopettavat laulunsa yleensä juhannukseen ja siitä vähän eteenpäin. Ensimmäiset hätäisimmät muuttolinnut ovat jo lähteneet takaisin. Huomenna on kesäpäivänseisaus, alkavat taas yöt pidentyä ja käännytään pimeän puolelle, sanoo mun kaiken nähnyt mummini.

Vierailija
11/12 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mummo sanoo myös aina juhannuksena, että jaahas, kohta se on joulu.

Vierailija
12/12 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

We are all going to the dark side! Greetings, Darth V.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi