Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä töitä tekisit ilmaiseksi?

Vierailija
09.02.2022 |

Minä voisin tehdä silloin tällöin ilmaiseksi jotain eläinten hoitoon liittyvää. Tykkään eläimistä.🧡

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt lasten , nuorten ja urheilun eteen vapaaehtoistöitä.

Vierailija
2/36 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulttijohtaja. No ei kai sentään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkaopastyötä semmoisina bussikiertomatkoina voisin tehdä vaikka ihan ruoka/maisema/pääsylippupalkalla, jos ryhmällä olisi joku oma matkanjohtaja, joka on niistä 50 mummosta vastuussa :D Saisi vain hölistä bussissa, nauttia näkymistä ja pääsisi ilmaiseksi kohteisiin, joista turistit maksaa itsensä kipeiksi

Vierailija
4/36 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saman tien diktaattori.

Jos ajatellaan isosti, niin sitten tosi isosti.

Vierailija
5/36 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä annan lemmenvaltikkaani vanhemmille rouville ilmaiseksi.

Nuoremmilta veloitan, kun sellainen alle nelikymppinen nainen nyt ei yleensä ole erityisen kuuma.

Vierailija
6/36 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaruuslentäjän hommia, kuussakin voisin käydä ihan ilman palkkaa.

Vierailija
7/36 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saman tien diktaattori.

Jos ajatellaan isosti, niin sitten tosi isosti.

Juu mielelläni hoitaisin suomen asiat kuntoon vaikka ilmaiseksi, miettikää päättäjät saavat tästä jopa palkkaa ja silti menee päin persettä täällä

8/36 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n omasta vastauksesta tuli mieleen, että haluaisin erittäin mielelläni työskennellä gorillojen parissa.

Suomessa tietääkseni ei ole gorilloja missään eläintarhassa, ja hyvä niin. Gorillojen paikka ei ole kaltereiden takana, varsinkaan tässä ilmastossa.

YouTubessa olen nähnyt muutamia lämpimämmän ilmaston eläintarhoja, joissa gorillaperheillä on ihanat oltavat: iso niitty, kumpuilevaa maastoa, puita ja muuta kasvillisuutta. Yksi tällainen on Kanaalisaarilla sijaitseva Jersey Zoo -eläintarha. Sellaisessa olisi ihanaa työskennellä gorillojen kanssa.

Vierailija
9/36 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orankien hoitajana kiinnostaisi tehdä ilmaista työtä. Pitäisi vaan muuttaa Borneoon ja saada kämppä sieltä. Mutta pitäisi myös varmaan rahaakin saada jostain.

Vierailija
10/36 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain koirien vesiterapiahommaa.

Vierailija
11/36 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lappaisin heikkoa ainesta uuniin.

Vierailija
12/36 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sitten elättäisin itseni ilmaisella työllä?

Vierailija
13/36 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain söpöjen pikkutyttöjen kanssa. Esim. harrastuskaverina toimimista tai tukiopetuksen antamista.

Vierailija
14/36 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sitten elättäisin itseni ilmaisella työllä?

Voihan sitä työn ohella vapaa-ajalla tehdä jotain vapaaehtoistyötä, vaikka pari tuntia viikossa. Jos siis kiinnostusta on.

Vierailija
15/36 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen korjaillut pikkuvikaisia pienkoneita "tumpelolle" naapurustossa. Esim. kun joku keväällä alkaa jurnuttamaan huudattamaan tylsällä moottorisahalla polttopuita. Otan viilat mukaan ja käyn teroittamassa.

Sattuu pahasti "ammattilaisen" korvaan.

Vierailija
16/36 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Töistä maksetaan palkka. Muu on harrastusta ja niitä tehdään vain silloin kun itse haluaa.

Vierailija
17/36 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin kolata lunta Saimaannorpille ilmaiseksi.

Vierailija
18/36 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen kaikenlaista autohommaa, korjaamista ja hitsaamista ja peltitöitä ja maalaamista ja verhoilua. Mutta ilmaista se ei ole, on tuohon projektiautoon mennyt euro poikineen.

Vierailija
19/36 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mitään. Töistä maksetaan palkka. Muu on harrastusta ja niitä tehdään vain silloin kun itse haluaa.

Kyllähän valtavasti tehdään asioita vapaaehtoistyönä ja toki hommat pitää tehdä, jos on vastuussa/luvannut yms.

Vierailija
20/36 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisin tutkia lukioikäisten  tyttöjen  manuaalista mammografiaa tunnustelemalla omin käsin sekä myös vaikeat  onko minun alapää normaali juttujen stekkaus kädenkäänteessä ja tarvittava öögaaminen, myös karvoituksen rajaaminen koneella onnistuisi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kahdeksan