Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meni hermo mieheen, löin nenään

Vierailija
20.06.2015 |

Mieheltä alkoi valua verta pitkin sohvaa. Mies ärsytti mua haukkumalla huoraksi, munanlutkuttajaksi ja niin edelleen. Ollaan juotu jonkun verran ja mun pinna petti, löin häntä ja nenä alkoi vuotaa verta tosi paljon. Mitän murtumaa ei kuitenkaan näy.. miehelle kaikki ok, ei halua lähteä lätkimään. Muakin hävettää.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä paha asia kuin jos mies olisi lyönyt sinua. Hanki apua, olet sairas jos hakkaat puolisoasi.

Vierailija
2/14 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kerran löin.. ja sen nenänkautta hengittäminen on pihissyt siitä lähtien. 10 v aikaa iskusta. Sitä sai mitä tilasi, omaa lyöntiäni ennen flippasi ja tein sen itsepuolustukseksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet sellaisen nössömiehen kanssa joka ottaa naiselta pataan?

Vierailija
4/14 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 00:42"]

Miksi olet sellaisen nössömiehen kanssa joka ottaa naiselta pataan?

[/quote]

Varmaan juuri sen takia. Eiköhän suhde olisi ohi, jos mies olisi vetänyt takaisin.

Vierailija
5/14 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 00:27"]Oikein. Miehiä saa ja pitääkin lyödä.
N22
[/quote]
Oot sairas.

Vierailija
6/14 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on aiemmin vetänyt mua pataan, joten siksi varmaan ei lähtenyt? multa ei tosin veri valu. t. ap

Vierailija
7/14 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö teidän kuitenkin erota? Ei kuulosta terveeltä suhteelta.

Vierailija
8/14 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, ei ole ok. Jos mies on sitä mieltä, ettei tartte nyt isompaa juttua siitä tehdä, niin ole sinä järkevä ja mieti mitä voit asialle tehdä. Meillä on ollu samanlaisia tilanteita puolin ja toisin, aiemmin ku kiivastuttiin nii välillä tuli läppästyä. Yleensä niin, että mies veti litsarin/kuristi ja minä sit "yllärinä" suoraan nyrkillä nenään just noin et alko verta vuotamaan. Sen verran tyhmä ja raukka olin, ja niin kyllä mieskin tyhmä ku tollastakaan tartti tehdä. Mut se, mikä siellä on taustalla täytyy kyllä käydä läpi ja selvittää, sä oot väkivaltanen ihminen ja se piirre sussa täytyy laittaa kuriin, ettet tee enempää damagea ittelles tai muille. Mieti vaikka niin, että joku kerta ku tunnet olevas samassa tilanteessa ja kiehut, mut toinen lyökin vaikka takas ku on jo liian monta kertaa ollu vaan.. Sä tiiät ettet voi nyrkeillä pärjätä ja haet veitsen. Kiukuspäissään tulee tehtyä tyhmiä, kannattaa opetella hallitsemaan sitä kiukkua ennenku on liian myöhästä..

Vierailija
9/14 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 01:07"]

Pitäiskö teidän kuitenkin erota? Ei kuulosta terveeltä suhteelta.

[/quote]nykäset

Vierailija
10/14 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 00:53"]

Mies on aiemmin vetänyt mua pataan, joten siksi varmaan ei lähtenyt? multa ei tosin veri valu. t. ap

[/quote]

Sama kyllä sit pätee mieheeskin. Miten vetäny pataan? Mun käsitys on kyllä se, että jos ei ihan voimaton kaveri ole nii kyllä siinä lähtee hampaita/joku menee rikki jos mies oikeesti lyö.. Ei kannata päästää siihen pisteeseen, molempien täytyy se ymmärtää. 

t.10

Vierailija
11/14 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 01:08"]

Jep, ei ole ok. Jos mies on sitä mieltä, ettei tartte nyt isompaa juttua siitä tehdä, niin ole sinä järkevä ja mieti mitä voit asialle tehdä. Meillä on ollu samanlaisia tilanteita puolin ja toisin, aiemmin ku kiivastuttiin nii välillä tuli läppästyä. Yleensä niin, että mies veti litsarin/kuristi ja minä sit "yllärinä" suoraan nyrkillä nenään just noin et alko verta vuotamaan. Sen verran tyhmä ja raukka olin, ja niin kyllä mieskin tyhmä ku tollastakaan tartti tehdä. Mut se, mikä siellä on taustalla täytyy kyllä käydä läpi ja selvittää, sä oot väkivaltanen ihminen ja se piirre sussa täytyy laittaa kuriin, ettet tee enempää damagea ittelles tai muille. Mieti vaikka niin, että joku kerta ku tunnet olevas samassa tilanteessa ja kiehut, mut toinen lyökin vaikka takas ku on jo liian monta kertaa ollu vaan.. Sä tiiät ettet voi nyrkeillä pärjätä ja haet veitsen. Kiukuspäissään tulee tehtyä tyhmiä, kannattaa opetella hallitsemaan sitä kiukkua ennenku on liian myöhästä..

[/quote]

Kiitos avusta, tätä hainkin. Molemmilla sama paska piirre varsinkin viinakännissä. t. ap

Vierailija
12/14 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä oon silti sitä mieltä myös, että toi haukkuminen kanssa kuulosti vähän siltä, että oikeen haki tilanteen kärjistymistä.. Toi kuulostaa oikeestaan aika paljonkin meidän tilanteelta, mies ei välillä vissiin oikeen keksi mitä tekis, kun ei halua lyödäkään (hänellä väkivaltainen perhetausta, niin tietää, miten paljon pahaa siitä voi seurata), niin rupee sit huutamaan ja haukkumaan ihan järjettömästi, kun ei se oikeen pysty mua järkevässä keskustelussakaan "voittamaan".. Molemmilla meillä on tosi kova "voitontahto" niin kyllä on ollu kaikenlaista riitaa matkan varrella. Mut se ehkä parhaiten on auttanu, että mies lähtee hetkeks pois kun meinaa luisua käsistä. Mähän en sitä ollenkaan (varsinkaan kännipäissäni) oikeen pysty hyväksymään, koska mun mielestä hänen pitäs pystyä ensin pyytämään anteeks niitä sanomisiaan. Täysin epärealistinen toive multa kuitenkin, kun tietää että toisella kiehuu ihan yhtä pahasti ku itellä, mutta siltä se silti tuntuu siinä tilanteessa, et ei sais mennä ennenku asia on selvä. Se on kuitenkin ainoa mikä auttaa, itsehillinnän harjottelemisen lisäksi. Ja puhumisen. Millasta teillä on keskustelu asioista?

Vierailija
13/14 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos löytää itsensä lyömästä puolisoaan niin siinä kohdassa STOP. Ja sitten mietitään mitä voisi tehdä ettei enää koskaan päätyisi samaan uudelleen. Kerran lyömisen jälkeen se on ensi kerralla helpompaa ja siitä se matka helvettiin alkaakin.

Jos tätä tapahtuu kun ryyppäätte niin lopettakaa ryyppääminen. Oikeesti.

Vierailija
14/14 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:n juhannusräppi:

U be calling me a ho

I be blowing your nose

I'll be your W

You be my T

When we come together

I have some drink

Drive us on the brink