Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, mitä ajattelette miehestä joka tekee naisille varmuuden vuoksi selväksi että "ollaan sitten vaan pelkästään kavereita"?

Vierailija
09.02.2022 |

Sellainen mies olisi aika pelle, eikö niin?

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että ap ei toki ollut kiinnostunut juuri tästä naisesta. Mutta sillä tavalla, että tuossa on "joku nainen" ja lähentelee jotenkin häntä. Kun nainen sanoo tuon lauseen "ollaan kavereita" kertoo ap vauvalla ettei "häntä itseään edes kiinnostanut" ja että eikös nainen ollutkin moukka.

:)

Vierailija
42/50 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Mutta usein nämä "kaverimiehet" ovat kovia arvostelemaan avioliittoani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä minulle ei-niin-viehättävänä naisena sanotaan noin, koska ei haluta lähikontaktia. Kummasti ollaan sitten kumminkin hirveän pettyneitä kun en vastaavasti tee mitään aloitetta.

Vierailija
44/50 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sitten ollaan pelkästään kavereita. Sinänsä kyllä en miehistä mitään enempää haluakaan. En ole missään tekemisissä kavereitteni kanssa,joten sopii oikein hyvin.

Miksi kutsut ihmisiä joitten kanssa et ole missään tekemisissä kavereiksi?

Vierailija
45/50 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni mies on kertonut minulle noin, sitten alkanut uhriutumiset ja kiukuttelut kun olen jonkin ajan päästä kuulumisia kysyttäessä kertonut olleeni treffeillä. Ei jatkoon, edes pelkkinä ystävinä.

Vierailija
46/50 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mitään. Mutta usein nämä "kaverimiehet" ovat kovia arvostelemaan avioliittoani.

Ne on katkeria i n c e leitä.

Vierailija
47/50 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän,jos ois joku johon olis vasta tutustunu ja mitään sellasta "kipinää" ei ois vielä ollu niin ajattelisin että toi luulee vähä liikoja itsestään :D en nimittäin itsekään ole mikään syliintunkija.

Vierailija
48/50 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kerro kenellekään enää siis noin, vaan pysyn ainoastaan kaukana näistä. Veikkaan, että tyypin tunnistaa. Kukaan komea ei ole minulle noin sanonut. Yksi varattu kehotti lähtemään oltuamme kavereita. Ja lähdin. Sitten halusi myöhemmin olla kavereita. Olin. Ei ollut kipinää enää. Häntä tuntui harmittavan. En tiennyt oliko edes varattu enää. En kysynyt.

Vierailija
49/50 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
50/50 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päinvastainen tilanne: Mulla meni pitkään, ennen kuin tajusin mitä seksikumppani tarkoitti sanoessaan, että älä laske mitään mun varaani. Seksi maistui runsain määrin kummallekin, mutta mitään seurustelusta, muusta yhteisestä ajankäytöstä tai tulevaisuudesta ei ollut kyse. Vakip an o, hyvä sellainen, aikansa. Ihan ok, kun hyväksyi tilanteen.

Apn kysymykseen vastaus: ei oltaisi edes ystäviä. Arvostaisin, jos sanoisi suoraan, ettei parisuhde kanssani kiinnosta, mutta en jäisi antamaan edes vaikutelmaa, että toivon tai odotan silti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme