Naiset, mitä ajattelette miehestä joka tekee naisille varmuuden vuoksi selväksi että "ollaan sitten vaan pelkästään kavereita"?
Kommentit (50)
Epäilee, että oot kiinnostunut. Haluaa tehdä selväksi, ettei itse ole, tai esittää asian olevan niin.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisin turhantärkeänä ja sosiaalisesti kömpelönä.
Aivan. Mitä sitten jotkut naiset kokevat tarpeelliseksi sanoa tuota??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu kuule ihan miehestä ja tilanteesta.
Ihan tavallinen sosiaalinen tilanne etkä ole ilmaissut kiinnostustasi mitenkään.
"Tavallinen sosiaalinen tilanne" PIKKAISEN TARKEMPI määrittely, kiitos? :)
Minulle tavallinen sosiaalinen tilanne on töissä. Kyllä minä tosissani ihmettelisin miksi se alkaisi itseään minun kaveriksi julistaa.
Juntti, joka yliarvioi oman viehätysvoimansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvasin että aloitus tarkoitti tätä, jälleen :) On nähnyt syyn sanoa noin. Ei näemmä kannata sanoa jollekin "ollaan vaan kavereita" -》 tulee siitäkin katkera aloitus vauvalle.
Mä sanon sen uusille kiinnostaville työkavereille ja muille tuttavuuksille pilke silmäkulmassa heti alkuun. Kiellän myös kaikenlaisen koskettelun. Toimii sangen hyvin, joten anonyymien nettichattailijoiden konsensus-mielipide minusta ei suoranaisesti kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvasin että aloitus tarkoitti tätä, jälleen :) On nähnyt syyn sanoa noin. Ei näemmä kannata sanoa jollekin "ollaan vaan kavereita" -》 tulee siitäkin katkera aloitus vauvalle.
Mikä se syy sitten oli? En kuule ollut kiinnostunut. Aika omahyväiseltä kuulostaa.
Ei tartte tulla sanomaan tuollaista. Tosi tekopyhää, koska sehän tarkoittaisi, että en pidä sinua seksuaalisesti viehättävänä. Pitäköön tietonaan tuollaiset. Pitäisikö tuommoisen lipevän loukkaajan kanssa vielä kaveerata? Muutenkaan en halua miehiä ystävikseni.
No sitten ollaan pelkästään kavereita. Sinänsä kyllä en miehistä mitään enempää haluakaan. En ole missään tekemisissä kavereitteni kanssa,joten sopii oikein hyvin.
Tulisi mieleen, että hänellä on ehkä aiempi kokemus jostain nolosta takiaisesta, josta ei ole meinannut irti päästä. Sitten on seurannut ehkä kaikenlaista draamaa, ja lopulta sota somekanavilla "Minua niin petettiin taas!!1!". Näitäkin on nähty, että jotkut luulevat olevansa parisuhteessa, vaikka mistään parisuhteesta ei ole kenenkään kanssa sovittu.
Itse en kyllä ole edes kaveri miesten kanssa, ikävä jos sieltä paljastuu joku mustis tyttis joka sitten käy minun kimppuun eikä puolisonsa. En viitsi edes ruveta.
Pitäisin tyyppiä omituisena. Ei siitä varmaan mitään ystävääkään tulisi, jos jo heti alussa on noin pöljä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä se syy sitten oli? En kuule ollut kiinnostunut. Aika omahyväiseltä kuulostaa.
Mistä minä sen tiedän? Miksi et kysynyt häneltä itseltään?
Yrittää kai uskotella itselleen, että muuten nainen iskisi kiinni kuin sika limppuun. Tuntee niin itsensä himotuksi edes sen hetken.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se naiseltakaan ole fiksua käytöstä tilanteesta riippuen. Jos ei olla treffeillä eikä toinen ole osoittanut seks. kiinnostuksen merkkejä, tuollaista on aivan turha sanoa, siinä mogaa itsensä ja tilanteen.
Vierailija kirjoitti:
Mutta ystävyys voi siitä huolimatta onnistua, vaikka nainen olisikin täysin lumoutunut susta?
Olen miehenä ollut sellaisessa tilanteessa. Ei nainen minusta täysin lumoutunut ollut mutta oli aika selvää että seurustelu kiinnosti. Tiesin ettei siitä tulisi mitään joten asiasta puhuttuamme sovimme että kavereita ollaan mutta nähdään silti yhtä usein. No ei se sitten onnistunut, nainen suuttui jostain eikä selittänyt koskaan mistä oli kyse. En tietääkseni tehnyt mitään joten lienee turhautunut tilanteeseen.
Että nolo tyyppi. Saman asian voi viestittää paljon tyylikkäämminkin. Kertoa vaikka että oltiin viikonloppuna hiihtämässä/konsertissa/harrastuksessa, niin että ilmenee rivien välistä että nimenomaan puolison kanssa.
Täysi narsisti joka luulee olevansa joku taivaan lahja naisille.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisin tyyppiä omituisena. Ei siitä varmaan mitään ystävääkään tulisi, jos jo heti alussa on noin pöljä.
Missä sanottiin, että heti alussa sanoisi noin. Ehkä ollut jo kauan samaa kaveriporukkaa, ja sitten huomaa, että nainen on kiinnostunut eri tavalla.
16 jatkaa:
naisena sanoisin tuon korkeintaan miehelle, jolla on maine, että kuvittelee kaikkien vastaan tulevien ihastuvan itseensä. isälläni oli työkaverina mies, joka kuvitteli kaikkien naisten olevan lääpällään häneen. ihan ikäisekseen hyvännäköinen kaveri, mutta 50-kymppisenä kuvitteli ystävällisen nuoren myyjän haluavan hänet petikumppanikseen jne. pari kolme vuotta sitten kävelin hänen takanaan kaupassa ja huvitti, miten jokainen vastaantuleva nainen väisti hyvissä ajoin. (tulee hieman mieleen meidän hopeakettumme)
Vaikkapa koulun tai työn merkeissä tutustuttu. Ei missään baarissa juttelemaan.