paska parisuhde
Nyt oikeesti alkaa tuntumaan et en rakasta miestäni. Taas koko päivä tappelua. Vikaa molemmissa tottakai mut lähiaikoina alkanu tuntumaan et en halua sopia. Ei mua haittaa vaikka sillä on varmaan oaha olla. Itsellänikin riidan jälkren ollut paha olla mutta nykyään vaan suunnaton viha ja kiukku ja ärsyyntyminen. Siis tätä oon odottanut että päästäis elämässä eteenpäin ainaisesta tappelusta jakurjaata ilmapiiristä. En oo uskaltanu ottaa eroa puheeksi saati sitä oikein tosissaan miettinyt. Mut nyt oon. Onko tää nyt sitten menoa?
Kommentit (3)
Ap, sinulla ei ole oikein selkeää syytä eroon. Tapelu ei ole syy vaan oire jostain. Voisitteko selvittää asiaa yhdessä tai sitten jossain ammattiauttajalla.
Olen aika väsynyt kertakäyttökulttuuriin etenkin ihmissuhteissa. Ihan sama onko lapsia, ollaanko aviossa,avoliitossa,seurusteluvaiheessa tms. Aina vain ongelmiin haetaan järein mahdollinen ratkaisu. Voisitteko ottaa esille vaikka oman alanne TES:sin ja katsoa sieltä irtisanomisparusteet. Sama tyyli kuin työelämässä pitäisi olla myös siviilissä. Jos toinen rikkoo irtisanomissuojaa niin saa maksaa ja rutkasti. Johan alkaisi kansa puhumaan ongelmistaan.
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 08:16"]Ap, sinulla ei ole oikein selkeää syytä eroon. Tapelu ei ole syy vaan oire jostain. Voisitteko selvittää asiaa yhdessä tai sitten jossain ammattiauttajalla.
Olen aika väsynyt kertakäyttökulttuuriin etenkin ihmissuhteissa. Ihan sama onko lapsia, ollaanko aviossa,avoliitossa,seurusteluvaiheessa tms. Aina vain ongelmiin haetaan järein mahdollinen ratkaisu. Voisitteko ottaa esille vaikka oman alanne TES:sin ja katsoa sieltä irtisanomisparusteet. Sama tyyli kuin työelämässä pitäisi olla myös siviilissä. Jos toinen rikkoo irtisanomissuojaa niin saa maksaa ja rutkasti. Johan alkaisi kansa puhumaan ongelmistaan.
[/quote]
Itse olen eroamassa myös, päätös on nyt vahvistunut ja lomien jälkeen aion ottaa asian esille. Eipä se yllätyksenä tule, vuosi sitten jo siitä puhuttiin että jos ei suhde parane niin erotaan. Miksi pitäis pilata lapsilta elämä olemalla väkisin yhdessä? Kyllä he aistii ettei vanhemmat halua olla yhdessä ja kotona on painostava ilmapiiri. En malta odottaa lomien loppumista, pääsen vapaaksi!
On. Jos se ajatus on lähteny liikkeelle niin ero tulee ennemmin tai myöhemmin. Asioita voi koettaa korjata ja vatkata mut jos sulle o tullut ajatus päähän että et rakasta niin se oli hyvin pitkälti siinä.