Miksi suom. 45v ylöspäin naiset näyttävät miehiltä?
Ei meikkiä, silmälasit, harmaat lyhyet hapsut päässä, tupakan kellastuttamat harvat hampaat, miesten jättikokoinen palttoo päällä ja jalassa miesten suorat housut.
Kommentit (51)
Miesten ns. huomio on niin yliarvostettu asia.
Naiset: älkää antako naruttaa itseänne. Mitä väliä pitääkö joku mies hottina vai ei? Jos mies on fiksu, ei erityisemmin keskity pintaan, ellei nyt hae vain panokaveria.
Nainenhan löytää aina panokaverin, siihen on tarjontaa liikaakin jokaisella alle 60-vuotiaalla naisella, joka on puhtaan ja siistin näköinen. Jos ei hae panokaveria niin on vapaus olla mikä on.
AV:n postaajat keskittyy naisten ulkonäköasioihin AIVAN LIIKAA. Jostain syystä. En tiedä miksi.
60+ naiset näyttävät usein tuolta. Ei keski-ikäiset.
Mun mielestä on hassua, miten heti ensimmäisenä on vastareaktio: "en halua miellyttää miehiä, mulle on aivan sama mitä ne ajattelee." Niinpä, ei laittautumisen tarvitse olla MIEHIÄ varten. Toki itse en ole yli 45v. nainen vaan huomattavasti nuorempi.
Mutta en todellakaan laittaudu ikinä mihinkään ketään muuta, kuin ITSEÄNI varten. Koska minulle tulee vaan yksinkertaisesti parempi fiilis ja olen itsevarmempi, kun tiedän näyttäväni hyvältä. Ei miehet ole maailman ainoa syy näyttää joltakin. Saatan huvikseni meikata joskus ollessani yksin kotonakin, ihan vain koska se on hauskaa ajankulua ja saa samalla harjoitusta. Ja jos ei huvita laittautua, niin en laittaudu. Tiedän, että silti olen ihan siistin näköinen. Mutta siihenkään ei kyllä miehet liity mitenkään!
Kannattaa pyöriä jossain muualla kuin alkoholistiporukoissa, tuollaisia naisia näkyy pullo kädessä notkumassa kesäisin puistojen penkeillä...
No eihän näytä. Miehet kyllä voivat näyttää naisilta isoine tisseineen ja peppuineen.
Pää miehistyy, kun maan vetovoima tekee tehtävänsä.
Pyramidi kääntyy. Kun se on nuoruudessa seissyt kärjellään... valahtaa se vanhempana toisin päin....
Olen asiakaspalvelussa töissä, ja näen päivittäin yli 45v naisia. Tottahan se on, että tosi monella on rumat lyhyiksi kynityt hiukset (miksi???) ja tylsät vaatteet...! Miksei meidän kulttuurissa ole luvallista olla naisellinen tai pukeutua nuorekkaasti/värikkäästi? Olen asunut ulkomailla ja olin vasta lomalla Lontoossa, siellä ihmiset käytti värejä ja muutenkin pukeutuivat tosi kivasti. Täällä samaa harmaata massaa...
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 10:40"]Miesten ns. huomio on niin yliarvostettu asia.
Naiset: älkää antako naruttaa itseänne. Mitä väliä pitääkö joku mies hottina vai ei? Jos mies on fiksu, ei erityisemmin keskity pintaan, ellei nyt hae vain panokaveria.
Nainenhan löytää aina panokaverin, siihen on tarjontaa liikaakin jokaisella alle 60-vuotiaalla naisella, joka on puhtaan ja siistin näköinen. Jos ei hae panokaveria niin on vapaus olla mikä on.
AV:n postaajat keskittyy naisten ulkonäköasioihin AIVAN LIIKAA. Jostain syystä. En tiedä miksi.
[/quote]
Tämä on niin totta. Av antaa tosi sairaan kuvan ihmisen ulkonäöstä ja seksuaalisuudesta. Ihan kuin elämä olisi ohi n. 35-vuotiaana. Itse olen jo 44 enkö ole alkanut muistuttamaan vielä ollenkaan miestä. Ei pitäisi avata näitä ketjuja joista tulee vain huono olo. Onneksi todellisuus on jotain aivan muuta kuin nämä ilkeät viestit.
Lyhyet hiukset ihmetyttää minuakin. Miksi naiset leikkaatte ne jo 30 jälkeen?
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 08:40"]Mä oon aina ihmetellyt miks miehet valittaa siitä miltä keski-ikäiset naiset näyttää. Mitä väliä? Naisethan joka tapauksessa on miehille näkymättömiä 35 tai viimeistään 45 ikävuoden jälkeen, joten miksi edes vaivautua näyttämään hyvältä miehiä varten? Kun alkaa ikää ja ryppyjä tulla, "hyvältä näyttäminen" vie vuosi vuodelta vain enemmän aikaa, vaivaa ja rahaa. Lopulta pitäis mennä veitsen alle. Ja mitä varten? Sitäkö varten, että jengi pääsis toteamaan, ettei näytä yhtä hyvältä kuin nuoret vaan on edelleen ruma vanha haahka. Naah, mä passaan tän leikin ja keskityn muihin asioihin elämässäni. t. ruma miesmäinen 36v. "nainen" aamukahvilla
[/quote]
Mistä päättelit että olen mies? Pitäis varmaan aloittaa trollin ura av:lla ja alkaa esittää miestä, kun mieheksi usein luullaan (tämä ei siis ollut ensimmäinen kerta). -Ap
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 10:44"]Mun mielestä on hassua, miten heti ensimmäisenä on vastareaktio: "en halua miellyttää miehiä, mulle on aivan sama mitä ne ajattelee." Niinpä, ei laittautumisen tarvitse olla MIEHIÄ varten. Toki itse en ole yli 45v. nainen vaan huomattavasti nuorempi.
Mutta en todellakaan laittaudu ikinä mihinkään ketään muuta, kuin ITSEÄNI varten. Koska minulle tulee vaan yksinkertaisesti parempi fiilis ja olen itsevarmempi, kun tiedän näyttäväni hyvältä. Ei miehet ole maailman ainoa syy näyttää joltakin. Saatan huvikseni meikata joskus ollessani yksin kotonakin, ihan vain koska se on hauskaa ajankulua ja saa samalla harjoitusta. Ja jos ei huvita laittautua, niin en laittaudu. Tiedän, että silti olen ihan siistin näköinen. Mutta siihenkään ei kyllä miehet liity mitenkään!
[/quote]
Sinä kuvittelet ettei siihen liity miehet mitenkään, mutta jokainen ihminen joka parantelee ulkonäköään tekee sen näyttääkseen muiden silmissä paremmalta.
Myönsit sitä tai et, se on fakta.
Minä olen ollut aina lyhythiuksinen, koska lyhyet hiukset sopivat kasvoihini todella hyvin. Eipä ole kukaan minua koskaan sen takia mieheksi luullut. Ei minulla sentään mitään miestukkaa ole vaan aina kaunis naisellinen lyhyt malli.
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 08:55"]Sinänsä totta, että naiset vanhemmiten alkavat näyttämään enemmän miehiltä, mutta ei tämä mitenkään suomalainen ilmiö ole vaan ihmislajille oleellinen naissukupuolen biologiaan kuuluva asia. Vaihdevuodet, onko koskaan tullut kuultua?
Hormonit tekevät meille naiselliset ja miehekkäät piirteet ja kun naishormonitasot, luonnonmukaisesti, laskevat, myös naiselliset piirteet hieman vähenevät. Muutos ei toki ole dramaattinen, mutta kyllä sitä on. Tosin, eivät miehet pääse helpommalla: Iän myötä testosteronitasot laskevat ja myös miehekkäät piirteet hieman vähenevät.
Eli vastauksesi kysymykseen: Ihmisen biologia. Mutta ei vain suomalaisten naisten, vaan kaikenmaalaisten. Ja miesten myös.
[/quote]10pts! Elikäs täyttä asiaa.
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 10:52"][quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 08:40"]Mä oon aina ihmetellyt miks miehet valittaa siitä miltä keski-ikäiset naiset näyttää. Mitä väliä? Naisethan joka tapauksessa on miehille näkymättömiä 35 tai viimeistään 45 ikävuoden jälkeen, joten miksi edes vaivautua näyttämään hyvältä miehiä varten? Kun alkaa ikää ja ryppyjä tulla, "hyvältä näyttäminen" vie vuosi vuodelta vain enemmän aikaa, vaivaa ja rahaa. Lopulta pitäis mennä veitsen alle. Ja mitä varten? Sitäkö varten, että jengi pääsis toteamaan, ettei näytä yhtä hyvältä kuin nuoret vaan on edelleen ruma vanha haahka. Naah, mä passaan tän leikin ja keskityn muihin asioihin elämässäni. t. ruma miesmäinen 36v. "nainen" aamukahvilla
[/quote]
Mistä päättelit että olen mies? Pitäis varmaan aloittaa trollin ura av:lla ja alkaa esittää miestä, kun mieheksi usein luullaan (tämä ei siis ollut ensimmäinen kerta). -Ap
[/quote]
Mitä väliä sillä on oletko sinä mies vai et? Se seikka ei vähennä pointtia tuolta viestiltä yhtään. Olen nimittäin itsekin kuullut ihmettelyä miesten suusta kyseisestä asiasta, esim. meidän työpaikalla.
Kaunis on kaunis vanhanakin ja ruma on ruma aina.
Suomalaiset naiset ovat keskimäärin melko isoja. Siis ihan naisten mittapuulla, ei ole vittuilua. Olen huomannut, että hyvin säilyneet vanhat naiset ovat lähes aina pieniä.
Ulkomammana voin ehkä kommentoida että näkemäni suomalaisnaiset eivät todellakaan näytä näkemiltäni suomalaismiehiltä.
Suomalaiset miehet näköjään haluavat ajaa tukkansa kokonaan pois. Muotia? :D
No kyllä ne musta ihan naiseksi erottaa. Mistä sä sit tiedät, että ne on naisia, jos kerta näyttävät miehiltä? :O
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 18:01"]
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 15:55"]
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 15:49"]
Minusta ei saa miehen näköistä. Pitkä tumma paksuhko tukka, isot tissit, naisen muodot ja naisten vaatteet.
45N[/quote]
Ja naaman iho on kuin n.30v.
45N
[/quote]
Saisinko perusteluja alapeukuttajilta? :) Toki on helpompaa peukuttaa sanomatta mitään.
45N
[/quote]
Katsos täällä on paljon kateellisia:) Kaikki ei ymmärrä että joidenkin onnellisten ihossa on paljon kollageenia jolloin iho pysyy rypyttömänä ja kimmoisana vielä pitkälle yli 50v. Ja hiukset tuuheina ja runsaina.