Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan ihan vakavissasi harkinnut muuttoa USA:han, mahdollisuuksien maahan?

Vierailija
09.02.2022 |

?

Kommentit (291)

Vierailija
1/291 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin nuorena mormoni ja tuo kävi kyllä mielessä. Kun tulin täysi-ikäiseksi erosin mormonikirkosta ja muutenkin sain paljon uutta tietoa maailmasta. Yhdysvallat ei ole parempi paikka elää kuin Suomi, vaan monin tavoin huonompi. Jos muuttaisin, voisin muuttaa jonnekin Euroopassa, vaikka Norjaan, Italiaan tai Kroatiaan.

Vierailija
2/291 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin asua jossain etelävaltiossa missä on paljon Kristittyjä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/291 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Don't forget to stop and smell the flowers along the way.

Vierailija
4/291 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

USA oli mahdollisuuksien maa vielä 1950- ja 1960-luvuilla, vaan eipä ole enää.

Vierailija
5/291 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, mutta ei ole sellaista koulutusta tai osaamista, jolla pääsisi siellä hyvään työpaikkaan. Mihinkään hanttihommiin ei sinne kannata mennä.

Vierailija
6/291 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeinen maa mihin muuttaisin. Niiden politiikka ei ole koskaan aiheuttanut muuta kuin kylmiä väreitä.

Vierailija
7/291 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään tapauksessa! Ei ikinä. Samaa mieltä kuin #8

Vierailija
8/291 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voisin muuttaa Floridaan jo ihan siitä ilosta, että kävisin lorottelemassa Trumpin Mar-a-Lagon seinille. 

Vierailija
9/291 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä voisin muuttaa Floridaan jo ihan siitä ilosta, että kävisin lorottelemassa Trumpin Mar-a-Lagon seinille. 

Järkytyin, kun sain tietää Doris Dayn olleen koko ikänsä republikaanien kannattaja. No, ei se toisaalta poista sitä tosiseikkaa, että Doris oli loistava laulaja, näyttelijä ja tanssija.

Vierailija
10/291 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harkitsen tälläkin hetkellä. Mutta harkitsen montaa muutakin maata. Tää saa luvan olla viimeinen lumitalvi minun elämässä.

Vierailija
11/291 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Järkytyin, kun sain tietää Doris Dayn olleen koko ikänsä republikaanien kannattaja. No, ei se toisaalta poista sitä tosiseikkaa, että Doris oli loistava laulaja, näyttelijä ja tanssija.

Älä sure, Kamala Harris tulee aina ja ikuisesti olemaan demokraatti.

Vierailija
12/291 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin nuori, sitä vielä pidettiin ihan tosi mahtavana paikkana, mutta siihen aikaan oli unelmoiminen kielletty, joten en uskaltanut edes harkita. Sittemmin olen tullut järkiini, ihan kauhea paikka. Rasismi, korruptoitunut politiikka, demokratia on rikki, kodittomat ja köyhät aivan oman onnensa nojassa, ei sairaanhoitoa jne. jne. jne. 

Toisaalta olen IT-alalla ja siellä on aivan järjettömät palkat, joten ehkä vuodeksi voisin sulkea silmäni ja mennä tienaamaan.

Vierailija
13/291 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Repbublikaanisuus oli Doriksen aikoina aivan erilaista kuin mitä se on nykyään. Ei tunnistaisi samaksi puolueeksi.

Vierailija
14/291 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En edes leikilläni.

Vierailija
15/291 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä nyt kerrostalot siellä romahtelevat.

Vierailija
16/291 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

I would like to move to Chicago.

Vierailija
17/291 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä on nyt aika levotonta, eikä pormestari Lori Lightfoot saa hommaa aisoihin.

Vierailija
18/291 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin kyllä. Aviomieheni on amerikkalainen. On vaan vanhat vanhemmat täällä Suomessa, jotka tarvitsevat apuamme. 

Vierailija
19/291 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellä on nyt aika levotonta, eikä pormestari Lori Lightfoot saa hommaa aisoihin.

No, you wouldn't, trust me.

Vierailija
20/291 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

USA oli mahdollisuuksien maa vielä 1950- ja 1960-luvuilla, vaan eipä ole enää.

Detroitin autotehtaat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän