Oletko koskaan ihan vakavissasi harkinnut muuttoa USA:han, mahdollisuuksien maahan?
Kommentit (291)
Voisin asua jossain etelävaltiossa missä on paljon Kristittyjä.
Don't forget to stop and smell the flowers along the way.
USA oli mahdollisuuksien maa vielä 1950- ja 1960-luvuilla, vaan eipä ole enää.
Olen, mutta ei ole sellaista koulutusta tai osaamista, jolla pääsisi siellä hyvään työpaikkaan. Mihinkään hanttihommiin ei sinne kannata mennä.
Viimeinen maa mihin muuttaisin. Niiden politiikka ei ole koskaan aiheuttanut muuta kuin kylmiä väreitä.
En missään tapauksessa! Ei ikinä. Samaa mieltä kuin #8
Minä voisin muuttaa Floridaan jo ihan siitä ilosta, että kävisin lorottelemassa Trumpin Mar-a-Lagon seinille.
Vierailija kirjoitti:
Minä voisin muuttaa Floridaan jo ihan siitä ilosta, että kävisin lorottelemassa Trumpin Mar-a-Lagon seinille.
Järkytyin, kun sain tietää Doris Dayn olleen koko ikänsä republikaanien kannattaja. No, ei se toisaalta poista sitä tosiseikkaa, että Doris oli loistava laulaja, näyttelijä ja tanssija.
Harkitsen tälläkin hetkellä. Mutta harkitsen montaa muutakin maata. Tää saa luvan olla viimeinen lumitalvi minun elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järkytyin, kun sain tietää Doris Dayn olleen koko ikänsä republikaanien kannattaja. No, ei se toisaalta poista sitä tosiseikkaa, että Doris oli loistava laulaja, näyttelijä ja tanssija.
Älä sure, Kamala Harris tulee aina ja ikuisesti olemaan demokraatti.
Kun olin nuori, sitä vielä pidettiin ihan tosi mahtavana paikkana, mutta siihen aikaan oli unelmoiminen kielletty, joten en uskaltanut edes harkita. Sittemmin olen tullut järkiini, ihan kauhea paikka. Rasismi, korruptoitunut politiikka, demokratia on rikki, kodittomat ja köyhät aivan oman onnensa nojassa, ei sairaanhoitoa jne. jne. jne.
Toisaalta olen IT-alalla ja siellä on aivan järjettömät palkat, joten ehkä vuodeksi voisin sulkea silmäni ja mennä tienaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Repbublikaanisuus oli Doriksen aikoina aivan erilaista kuin mitä se on nykyään. Ei tunnistaisi samaksi puolueeksi.
Vierailija kirjoitti:
Mitä nyt kerrostalot siellä romahtelevat.
I would like to move to Chicago.
Vierailija kirjoitti:
Siellä on nyt aika levotonta, eikä pormestari Lori Lightfoot saa hommaa aisoihin.
Voisin kyllä. Aviomieheni on amerikkalainen. On vaan vanhat vanhemmat täällä Suomessa, jotka tarvitsevat apuamme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä on nyt aika levotonta, eikä pormestari Lori Lightfoot saa hommaa aisoihin.
No, you wouldn't, trust me.
Vierailija kirjoitti:
USA oli mahdollisuuksien maa vielä 1950- ja 1960-luvuilla, vaan eipä ole enää.
Detroitin autotehtaat.
Olin nuorena mormoni ja tuo kävi kyllä mielessä. Kun tulin täysi-ikäiseksi erosin mormonikirkosta ja muutenkin sain paljon uutta tietoa maailmasta. Yhdysvallat ei ole parempi paikka elää kuin Suomi, vaan monin tavoin huonompi. Jos muuttaisin, voisin muuttaa jonnekin Euroopassa, vaikka Norjaan, Italiaan tai Kroatiaan.