Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nolasin itseni töissä aivan täydellisesti. Kuolen.

Vierailija
09.02.2022 |

Sössötin yhdestä asiasta niin kuin tietäisinkin siitä jotain ja käytin koko ajan vääriä termejä. Tarkoitin ihan eri asiaa kuin mistä puhuin. Tajusin vasta kotiin lähdettyäni autossa, että olen idiootti. Aihe oli sellainen, mikä mun pitäisi hallita, mutta tiedot on jotain vähän sinnepäin. Työhöni se ei varsinaisesti liity. En tajua, miksi aloin sönköttää siitä mitään. Mikä mua vaivaa?!
En kehtaa mennä töihin enää koskaan. 😩😩😩

Sekava selitys, mutten voi kertoa yksityiskohtaisemmin. Enkä varmaan osaisikaan, koska olen dumbio.

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo nyt niin vakavaa ole. Omiin mokiinsa vain kiinnittää enemmän huomiota ja ne muistaa paljon paremmin kuin muiden. Kannattaa myös muistaa, että osa ihmisistä on oikeastikin kamalia (murhaajia jne.) joten siihenkään nähden jonkun väärän termin käyttö ei ole mitään. Varmaan kaikille käy niin joskus. Eikä sitä kukaan enää ensi viikolla muista kuin korkeintaan hämärästi, siitä eteenpäin ei senkään vertaa.

Vierailija
62/66 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minussa taas on sellainen vika, että jos en tiedä jotain asiaa tai ymmärrä kysymystä, voin mennä lukkoon, vaikka olen tehnyt asiakaspalvelutyötä jo 30 vuotta. Useimmiten mielestäni osaan hoitaa tilanteen jotenkin järkevästi. Mutta sitten tulee niitä huonoja hetkiä, jolloin mykistyn ja neuvottomuuteni kuuluu läpi asiakkaalle. Kiva saada tällä kokemuksella sitten palautetta tyyliin "asiakasneuvoja oli varmaan uusi työssään, koska ei tiennyt mitään mistään eikä asennekaan ollut kunnossa".

Näillä mennään päivä kerrallaan. Tekevälle sattuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta ihmisissä on inhimillisyys. :)

Vierailija
64/66 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellleni käy usein niin, että luulen heittäväni keskusteluun jonkun ihan normaalin kommentin ja se aiheuttaakin kuolemanhiljaisuuden tai aiheen äkillisen vaihtumisen. Viimeksi tänään kahvihuoneessa kävi niin. Tapoin yhdellä lauseella vilkkaan keskustelun. Eli varmaan möläyttelen jotain tyhmää, mutten vain itse tajua sitä. Ja olen aika puhelias, joten ei ole kyse siitä, että ihmiset hämmästyisivät kuullessaan ääneni.

Vierailija
65/66 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvin olla, että olet ainut, joka huomas koko mokan. Pää pystyyn vaan. Kaikki mokaa joskus, ja huomenna se on joka tapauksessa unohtunut.

Vierailija
66/66 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro nyt mitä sanoit ja mitä termejä käytit ja mitä olisi pitänyt käyttää. Emme voi myötähäpeillä ellemme tiedä enempää. Lupaamme olla nauramatta.

Ei tarvi. Nolompaa olis tulla tunnustetuksi täällä.