Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ratsasin miehen kännykän ja löysin naisilta viestejä :(

Vierailija
24.09.2006 |

Tiedän. Olen idiootti kun menin lukemaan miehen viestit hänen ollessa suihkussa. olen aiemmin pitänyt periaatetta ettei toisten puhelimiin kajota. Joku vaan, ilmeisesti pieni epäluulo pisti minut lukemaan viestit. sydän hakkasi ja selasin viestejä.. monelta eri naiselta viestejä, naisilta joista en ole mitään kuullut IKINÄ kahden vuoden aikana... esim. sellaisia viestejä, joissa on selvästi vaihdettu enemmänkin ajatuksia/kuulumisia. Ei mitään kauheaa, mutta kuitenkin selkeää yhteydenpitoa.

olen aiemmin sanonut miehelle että toivon hänen kertovan minulle kaikista asioista elämässään, jotta voin luottaa, sillä minua on ennen petetty. minä kerron hänelle kaikista asioista, siis jos joku mies on yrittänyt vaikka iskeä, niin naureskellen kerron miehelle tästä. Minulla ei ole mitään ihmissuhdeasioita, joita mies ei tiedä. en tietenkään setvi ystävieni asioita, mutta siis minulla ei ole mitään salattavaa.

Ratsasin puhelimen ja mies tietysti näki että jotain on tapahtunut. kysyin häneltä onko hänellä kavereita tai tuttavia, joista en tiedä mitään. mies väitti, että tiedän kaikki hänen kaverinsa (joihin kuuluu kyllä myös naisia ja se on minulle tietysti ok). ei maininnut sanallakaan tätä " mariaa" ja " johannaa" , jotka esim. ovat hänelle viestejä laitelleet. mies suuttui valtavasti kun epäili että olen lukenut viestit. hermostui ja kysyi olenko tehnyt jotain mitä ei olisi pitänyt tehdä. en sitten myöntänyt. Väitin että tulipa vaan mieleen kysyä tällaista.

Mies asuu toisessa kaupungissa. Näemme parin viikon välein. Nyt hän lähti näissä tunnelmissa vihaisena pois. Mitä pitäisi ajatella? Tai tehdä? Jos myönnän että katsoin viestit niin saattaa mies vaikka jättää.. vaikka sisimmässään se taitaa tietää, että olen ne katsonut..

Kommentit (70)

Vierailija
1/70 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..mieheni oli aina valtavan raivoissaan, jos olin katsonut tai vaikka vain vahingossa nähnyt jotain epäilyttävää. Minua syyttämällä sai huomion pois itse asiasta. Ja sairaalloisen mustasukkainenkin kuulema olin, vaikka ennen esilletulleita valheita en koskaan osannut epäillä häntä mistään (vaikka syytä olisi ollut!).

Kun kysyin 200 ¿:n laskun alkuperää, sanoi sen tietokonefirmaksi, josta oli kuulema tilannut osia; en uskonut ja sain pyydellä anteeksi sitä, kuinka inhottava olenkaan (tietokonefirma osoittautui myöhemmin seuralaispalveluksi..).

Älä siis anna tilaanteen mennä niin, että sinä vain pyytelet anteeksi ja saat mustasukkaisen leiman. Jos hänen kanssaan ei voi puhua, jätä hänet. Ehkä hänellä ei ole muita suhteita mutta jonkinlaiset merkit epäluotettavuudesta riittäisivät minulle.

Vierailija
2/70 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

yrittäisin kertoa, ketä nämä miehet ovat ja sen jälkeen muistuttaisin ettei mitään syytä huoleen. Ei tulisi mieleenkään alkaa syytellä miestä, varsinkin jos olisin itse antanut vähän " vinkkiä" että puhelimeen koskeminen on joku tabu. Tai siis uskoisin ymmärtäväni miehen huolen. Vai mitä mieltä olette?

Mies on todella hyvä puhumaan. Lähetin hänelle iltapäivällä sähköpostia, jossa kerroin tunteistani. Mies ei ole vastannut tai soittanut, vaikka yleensä hän aika nopeasti reagoi. Minulla on sellainen tunne, että hän tuntee sisimmässään jääneen satimeen :/.

TOISAALTA voisin sulkea silmät ja uskoa miestä siitä huolimatta, että huomaan hänen vaikenevan jostain :(. Mutta nyt tuntuu jotenkin niin pahalta, väärältä jostain syystä. Että ne kaikki kauniit puheet rehellisyydestä ja rakkaudesta ei ehkä olekaan niin tosia, sellainen pelko on.

Voin vaan kuvitella miten mies osaa taas kääntää tämän minua vastaan. Kuten aiemmin sanoin hän on älykäs, hyvä puhumaan ja ehkä vähän " saivartelija" . Mutta jos hänellä on useita naisia, tai ollut jotain suhteita tässä meidän suhteemme aikana, niin MIKSI hän haluaa sitten minut? Hän on puhunut sitoutumisesta enemmänkin.

HUoh.. tämä on ehkä tyhmä kysymys mutta MITEN voisin tulkita näitä " vaistojani" ? Siis tunnetta ettei joku asia ole kunnossa? Miksi järkeni juurikin välillä selättää tuon vaiston mutta aina se outojen asioiden sattuessa nousee pintaan, nyt todella voimakkaana tunteena ettei miehellä ole puhtaat jauhot pussissa :((

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/70 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

selvittäminen olisi paikallaan. Jos asiat nyt haudataan niin luulen että ne on joka tapauksessa jossain vaiheessa vastassa. Tekee vaan vielä kipeempää niitte selvittäminen.

Vierailija
4/70 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minunkin mieheni on niiiin hyvä puhumaan. Ja ajattelin aina, että jos hän kerta haluaa minut, miksi haluaisi muita. Mutta se ei milläänlailla poissulje pettämistä. On ihmisiä, jotka tarvitsevat jännityksen ja romantiikan tunteita sieltä sun täältä, vaikka haluaisivat todella vain sen tietyn yhden vaimon/ miehen. Ja jos pettämistä tai edes jonkinlaista epäluotettavaa käytöstä on seurusteluaikana, se VARMASTI jatkuu myös naimisissa ollessa. Aina asioiden selvittely ei valehtelijoiden kanssa tuota onnellista tulosta (joskus kaikki taas toistuu) ja joskus on paras vain juosta karkuun/kääntää selkänsä ja aloittaa elämässä uusi kappale.

Vierailija
5/70 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

RUpesin kyselemään taustoja, vaadin selityksiä miten ovat olleet väleissä ja mies oli paniikissa, sekoili sanoissaan, keksi mitä typerimpiä selityksiä... VALEHTELI aivan selvästi. Ei myöntänyt muuta kuin useat puhelut ja yölliset keskustelut mutta ei helvetti kun MINULLA ON PAHA OLO!!!! TOISEN KERRAN MINUA PETETTIIN!! Kyllä siellä taustalla on muutakin kuin nämä puhelut.. mies löi luurin korvaan paniikissa.. On aivan hädissään..

Mä tärisen, itken, välillä tuntuu epätodelliselta.. Mulla on tenttejä parin päivän päästä, miten ikinä selviän. Luulin että mies on kunnollinen ja nyt ryöppyää totuus enkä voi sitä estää :(( en ole edes tajunnut vielä koko asiaa.. Mitähän muuta sieltä taustalta löytyy? MITEN HÄN ON KEHDANNUT TULLA TAPAAMAAN PERHETTÄNI? On nöyryytetty, kamala olo

Vierailija
6/70 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

päästä kun teillä on lapsikin ehkä?

Vierailija
7/70 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etäsuhteeseen ei kannata luottaa, miehillä on tapana pitää etäisyyttä lupana olla olematta sitoutunut.

Vierailija
8/70 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullisena luin tämän viestiketjun.

Olen itsekin tilanteessa, että oma intuitioni kertoo minulle jotain, mitä en haluaisi uskoa. Hyvä puhumaan, tämäkin mies.

Voi ap, nyt ei tunnu siltä vielä pitkään pitkään aikaan, mutta olen ihan varma että tulee aika, jolloin voit katsoa taaksepäin tätä suhdetta ja todeta itsekin, että hyvä oli kun kävi ilmi nyt. Nyt eikä myöhemmin. Olen pahoillani puolestasi, oikeasti täällä ihan suru naamalla, kun muistan miltä luottamuksen menettäminen tuntuu. Mulla mies myönsi pettäneensä. Vieneensä toisen naisen MEIDÄN lakanoihin, kun asuin itse toisella paikkakunnalla. Siinä meni pohja kaikelta, vaikka yritettiinkin vielä jatkaa.

Voimia sulle, ap. Älä hätäile tentistä, niitä tulee uusia. Ja toisaalta, siitä voit kyllä saada voimiakin, jos suljet miehen pois ajatuksista nyt pariksi päiväksi ja keskityt tenttiin.

Pärjäile.

Vierailija
9/70 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

äläkä ikinä, IKINÄ ota häntä takaisin vaikka hän lupaisi kuun taivaalta. Koska nyt hän yrittää pyytää anteeksi ja lupaa vaikka mitä, että saisi anteeksi (häät, talon, lapsia jne jne). Älä usko. Saat kyllä varmasti nuo kaikki, mutta et saa luotettavaa ja uskollista miestä.

Ja tuo ala-arvoinen mies ei ole sen arvoinen, että pilaat tenttisi. Haistata paskat tuollaiselle mulkkerolle ja näytä itsellesi, että mies ei ole minkään arvoinen. Ei ainakaan pilalle menevien tenttien arvoinen! Nuole haavat sitten myöhemmin. Anna vihan tulla nyt ja sen voimalla selviät tentistä. Sure myöhemmin jos tuollaista paskaa ensinnäkään tarvitsee surra. Ole onnellinen että totuus selvisi nyt eikä vasta avioliiton ja lasten jälkeen.

Vierailija
10/70 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkaan, jos tunnustaa asian. Parisuhteessa tulee varmasti kaikenlaisia vaiheita, vaikk ei tietenkään pettämistä arvitse kenekään sietää.

Voimia kuitenkin sinulle, tapahtuu mitä tapahtuu.

Vierailija
11/70 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kirjesalaisuuden rikkomista eli laitonta, hyi sinua oma vika joten häpeä !

Vierailija
12/70 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä, koska itse saisin raivokohtauksen jos joku olisi kytännyt mun selän takana mun puhelimen, postin tai sähköpostin. Ja siinä on omasta mielestäni aihetta suuttua. Puhelin on henkilökohtainen, jos se ei ole koko perheen käytettävissä.

Vierailija
13/70 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että totuus tuli esille tässä vaiheessa kun teillä ei ole lapsiakaan ettekä ole naimisissa! Kyllä ukollasi on ihan selvästi tunnon tuskia kun piti alkaa selitteleen ko. naisen käyttäytymisestä.

Hyvän ystävän neuvo: Tiedät, että mies osaa puhua, mutta älä ota häntä takaisin. Ei muutu miksikään. En antanut minäkään petturille anteeksi (ei kyllä yrittänytkään takaisin kun olin aina sanonut, että mikäli pettää niin takaisin ei ole tulemista).

Kaikkea hyvää sinulle, ap!!!

Vierailija
14/70 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat kuulemma kollegoja, joiden kanssa ei kuitenkaan kovin säännöllisesti olla yhteydessä. Ovat eri firmoissa saman alan ihmisiä. Mies oli kuulemma kysynyt tältä toiselta naiselta yhteisen tutun numeroa ja olivat vaihdelleet kuulumisia. Mies sanoi, että koska satunnainen yhteydenpito on tosiaan satunnaista, ei hän ole mitään minulle puhunut, ei ole kuulemma kokenut sitä tarpeelliseksi. Nöyristelin koko eilisen miestä, en todellakaan syytellyt tai vaatinut tilille. Vielä myöhään illalla pistin viestin, että " kiitos sulle kun suhtauduit noin hyvin, oon edelleen tosi pahoillani kun kajosin puhelimees" . Mies ei tähän vastannut mitään, eikä sikäli ole tarviskaan.

Tänään mies soitti taas. Ja nyt hän yhdessä välissä vihjasi eilisestä. KYsyin onko siinä vielä ongelmaa. Ja siinä sitä oltiin. Riita on ollut päällä nyt iltapäivästä asti :((. Mies ärjyy ja minä piipitän. Kerroin miehelle, että kiinnostukseni heräsi alunperin siitä, kun kesällä hän säikähti minun lukevan hänen puhelintaan, vaikka kaivoin sitä vaan sängyn alta (puhelin oli tippunut sinne, kun kaivoin pitkään sitä sängyn alta mies säikähti että " nytkö sä sit selaat mun puhelinta" ). En kuitenkaan väittänyt että tuo tapaus olisi oikeuttanut puhelimen tutkimisen, kerroin vaan että siitä se kiinnostus jotenkin heräsi mutta tosiaan itse tutkiminen tapahtui täysin hetken mielijohteesta ja HÄPESIN sitä.

Nyt olen kuunnellut lähes suu auki miehen suuttunutta paatosta. Hänestä minun pitäisi olla vielä enemmän pahoillaan, ajatella miten LOUKKASIN häntä ym.. Mies on todella vihainen ja on mm. lapsellisesti tokaissut monta kertaa " JATKA PERKELE SAMAAN MALLIIN" ja hän on raivoissaan siitä, kun mainitsin että mies olisi antanut itse vähän " syytä" tutkia puhelinta. Minä sanoin ja toistelin että olen tosi pahoillani oikeasti ja minusta toisen puhelimen tutkiminen ei ole ok ym.. Miehelle tämä ei riitä. Nyt viimeksikin hän löi luurin korvaan. Minä olen rauhallinen enkä provosoi mutta mies on jotenkin ahdistuneen oloinen ja vihainen :(((.. Jotenkin hän kuulostaa todella katkeralta?! Kun hän siinä mesosi kysyin " onko tää sulle nyt ihan NÄIN iso juttu" , niin mies sanoi että " todellakin on, sun pitäis anella että annan anteeksi" . Mies ei siis normaalisti todellakaan ole dominoiva, väkivaltainen tai päällekäyvä tms.. enemmänkin sellainen todella älykäs mutta vähän " nörtti, hissukka" , vaikka onkin kyllä hyvä puhumaan ym...

Nyt on paha mieli, omituinen olo, en tiedä mitä tehdä.. Kaikenlaiset neuvot ja mielipiteet ottaisin kiitollisena vastaan.

Vierailija
15/70 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on käyttänyt tuota " syytös" -sanaa vaikka mielestäni olen vaan kysynyt ja vieläpä ihan asiallisesti. -ap

Vierailija
16/70 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minä olisin sinä, minä jo JUOKSISIN!!!

Miehesi on oikeasti täysi idiootti, ihan oikeasti, hyviäkin miehiä on olemassa, ei tuollaisia idiootteja tarvitse katsella.

Mitä hyvää saat tuolta mieheltä? Hyi yrjo mikä tyyppi.

T: Hyvän miehen onnellinen nainen, joka ei joudu piipittämään...

Vierailija:

Ovat kuulemma kollegoja, joiden kanssa ei kuitenkaan kovin säännöllisesti olla yhteydessä. Ovat eri firmoissa saman alan ihmisiä. Mies oli kuulemma kysynyt tältä toiselta naiselta yhteisen tutun numeroa ja olivat vaihdelleet kuulumisia. Mies sanoi, että koska satunnainen yhteydenpito on tosiaan satunnaista, ei hän ole mitään minulle puhunut, ei ole kuulemma kokenut sitä tarpeelliseksi. Nöyristelin koko eilisen miestä, en todellakaan syytellyt tai vaatinut tilille. Vielä myöhään illalla pistin viestin, että " kiitos sulle kun suhtauduit noin hyvin, oon edelleen tosi pahoillani kun kajosin puhelimees" . Mies ei tähän vastannut mitään, eikä sikäli ole tarviskaan.

Tänään mies soitti taas. Ja nyt hän yhdessä välissä vihjasi eilisestä. KYsyin onko siinä vielä ongelmaa. Ja siinä sitä oltiin. Riita on ollut päällä nyt iltapäivästä asti :((. Mies ärjyy ja minä piipitän. Kerroin miehelle, että kiinnostukseni heräsi alunperin siitä, kun kesällä hän säikähti minun lukevan hänen puhelintaan, vaikka kaivoin sitä vaan sängyn alta (puhelin oli tippunut sinne, kun kaivoin pitkään sitä sängyn alta mies säikähti että " nytkö sä sit selaat mun puhelinta" ). En kuitenkaan väittänyt että tuo tapaus olisi oikeuttanut puhelimen tutkimisen, kerroin vaan että siitä se kiinnostus jotenkin heräsi mutta tosiaan itse tutkiminen tapahtui täysin hetken mielijohteesta ja HÄPESIN sitä.

Nyt olen kuunnellut lähes suu auki miehen suuttunutta paatosta. Hänestä minun pitäisi olla vielä enemmän pahoillaan, ajatella miten LOUKKASIN häntä ym.. Mies on todella vihainen ja on mm. lapsellisesti tokaissut monta kertaa " JATKA PERKELE SAMAAN MALLIIN" ja hän on raivoissaan siitä, kun mainitsin että mies olisi antanut itse vähän " syytä" tutkia puhelinta. Minä sanoin ja toistelin että olen tosi pahoillani oikeasti ja minusta toisen puhelimen tutkiminen ei ole ok ym.. Miehelle tämä ei riitä. Nyt viimeksikin hän löi luurin korvaan. Minä olen rauhallinen enkä provosoi mutta mies on jotenkin ahdistuneen oloinen ja vihainen :(((.. Jotenkin hän kuulostaa todella katkeralta?! Kun hän siinä mesosi kysyin " onko tää sulle nyt ihan NÄIN iso juttu" , niin mies sanoi että " todellakin on, sun pitäis anella että annan anteeksi" . Mies ei siis normaalisti todellakaan ole dominoiva, väkivaltainen tai päällekäyvä tms.. enemmänkin sellainen todella älykäs mutta vähän " nörtti, hissukka" , vaikka onkin kyllä hyvä puhumaan ym...

Nyt on paha mieli, omituinen olo, en tiedä mitä tehdä.. Kaikenlaiset neuvot ja mielipiteet ottaisin kiitollisena vastaan.

Vierailija
17/70 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärtääkseni asiat selviksi. Niin tuliko miehelle joku ahaa elämys että unohdin nyt täysin, että tässä kohtaa piti rähistä :D

No joo. Musta liian pitkälle venytetty juttu. Voihan sitä ihan huvikseen anella ja pyydellä ja kinuta että anna nyt anteeksi. Mutta on musta silläkin rajansa. Ja se raivoominen pitää miehenkin muistaa siinä kohtaa kun se on aiheellista, eikä muistaa jälkikäteen :) Minähän en kuuntelis tommoista.

Vierailija
18/70 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siltä, että mies ei kumminkaan ole ihan rehellinen... Tai sitten haluaa tehdä tästä näin ison numeron päästäkseen irti teidän suhteesta.

JOS olisin sinä, toteaisin kylmän rauhallisesti, että sinulle tämä ei ole näin iso juttu, etkä halua tästä enää jauhaa. Niinpä siirryt elämässäsi eteenpäin ja ikäväksesi joudut lopettaa suhteenne. SITTEN katsoisit, mitä jatko tuo tullessaan; joko mies tulee järkiinsä ja kirmaa luoksesi tai sitten jatkaa syyllistämistä puhelimitse ja odottaa, että pyydät anteeksi, että olit jättää hänet.

Ole kovana ja pysy viileän rauhallisena, vaikka tuntuisi miltä. Luulen, että teidän suhteessanne on nyt valinnan paikka, kuka suostuu kynnysmatoksi tai kuka opettelee elämään tasa-arvoisessa parisuhteessa aikuisen ihmisen tavoin.

Vierailija
19/70 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedän kokemuksesta

Vierailija
20/70 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen käyttäytymisensä ei ole normaalia. Juokse ystäväiseni hyvän sään aikana!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän