Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystävä hakkasi minua yöllä?!

Vierailija
19.06.2015 |

Heitin poikaystävän pihalle ja olen ihan shokissa. Heräsin yöllä kipuun, ja tajusin että poikaystävä hakkaa minua. Poikaystävä ei ollut kännissä tms. Järkevää selitystä hakkaamiselle hän ei minulle antanut. Minulla on moni paikka kipeänä tällä hetkellä. Heräsin heti kun tunsin ensimmäisen lyönnin, ja sanoin "Ai!!!! Mit.." ja sitten tuli toinen lyönti. Poikaystävä hakkasi minua vielä muutaman kerran ja sitten lopetti. Kysyin mitä helvettiä hän tekee, niin toinen vaan karjuu ja lähtee sohvalle.
En uskaltanut enää nukkua, ja aamulla käskin pakata tavarat ja lähteä. En tiedä mitä tapahtui, enkä shokiltani edes muista kaikkea kovin tarkasti.
Koskaan hän ei ole ollut tuollainen! Miksi hän minua yöllä rupesi hakkaamaan?!!?
N18

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäriin ja poliisin puheille.

Vierailija
2/42 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekopää mikä sekopää. Mitä sanoi aamulla? Älä vaan ota takasin. Oot paljon arvokkaampi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 21:52"]Lääkäriin ja poliisin puheille.
[/quote]

Onko ne huomenna normaalisti auki?
Ap

Vierailija
4/42 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äläkä missään nimessä ota tyyppiä takaisin. Ja samaa kuun ykkönen: lääkäri ja poliisi. Näkyykö jälkiä? Varmaan näkyy kun sattuu vieläkin?

Vierailija
5/42 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistiko hän itse tehneensä niin? Ajattelin vaan, jos on unissaan riehunut. Ystäväni mies piti kanssa melkoista elämää öisin ja seuraavana päivänä ei voinut uskoa korviaan kun ystäväni kertoi niistä miehelleen.

Vierailija
6/42 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 21:54"]Sekopää mikä sekopää. Mitä sanoi aamulla? Älä vaan ota takasin. Oot paljon arvokkaampi.
[/quote]

En ota. Ei sanonut mitään. Oli aivan hiljaa.
Ap

Vierailija
7/42 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 21:55"]Muistiko hän itse tehneensä niin? Ajattelin vaan, jos on unissaan riehunut. Ystäväni mies piti kanssa melkoista elämää öisin ja seuraavana päivänä ei voinut uskoa korviaan kun ystäväni kertoi niistä miehelleen.
[/quote]

Varmasti muisti. Oli vaan ihan hiljaa, pakkaai tavarat ja lähti.
Ap

Vierailija
8/42 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 21:57"][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 21:55"]Muistiko hän itse tehneensä niin? Ajattelin vaan, jos on unissaan riehunut. Ystäväni mies piti kanssa melkoista elämää öisin ja seuraavana päivänä ei voinut uskoa korviaan kun ystäväni kertoi niistä miehelleen.
[/quote]

Varmasti muisti. Oli vaan ihan hiljaa, pakkaai tavarat ja lähti.
Ap
[/quote]

*pakkasi
Ap

Vierailija
9/42 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen vaan unisteli..tota nyt sattuu kaikille. unohda

Vierailija
10/42 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 21:55"]

Muistiko hän itse tehneensä niin? Ajattelin vaan, jos on unissaan riehunut. Ystäväni mies piti kanssa melkoista elämää öisin ja seuraavana päivänä ei voinut uskoa korviaan kun ystäväni kertoi niistä miehelleen.

[/quote]

Silloin on tosiaan parempi erota niin mieskin voi nukkua ilman pakkopaitaa ihan itsekseen.

Vierailija
11/42 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheeta. Älä ota takaisin. Onkohan joku mt-sairaus alkamassa vai mätkiköhän unissaan vai mitä hemmettiä?

Vierailija
12/42 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 22:01"]Kauheeta. Älä ota takaisin. Onkohan joku mt-sairaus alkamassa vai mätkiköhän unissaan vai mitä hemmettiä?
[/quote]

En yhtään tiedä. Eilen päivällä kaikki oli vielä hyvin.
Ap

Vierailija
13/42 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, just olin sanomassa, että meillä on samanlaista meininkiä joka yö. Ei ole psyykkistä tai fyysistä syytä vielä löydetty. Mutta kuulemma normaalia suomalaisilla miehillä.

Toi tavaroiden pakkaaminen onkin sitten jo erityistä käytöstä. Käy vähän kateeks, kun luulin ettei se kuulu tähän ilmiöön...

Vierailija
14/42 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jäi jälkiä kehoosi niin ota heti valokuvia ennen kuin jäljet haalenee tms jos et pääse poliisien tutkimuksiin heti. T: Kokemusta näistä rikos asioista.

Vierailija
15/42 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se sai jonkun mustasukkasuuskohtauksen, jos oot vaikka unissas sanonu jonku toisen miehen nimen? Tai jos se on lukenu sun tekstiviestejä ja vetäny kilarit jostain? Joka tapauksessa hullu taitaa olla.

Vierailija
16/42 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän se aina on sekuntia vaille lyöntiä asti kaikki niin hyvin ja ihanasti. Sitten vaan kilahtaa.

Pistäpä lukot vaihtoon, puhelinnro uusiksi ja vielä vaikka turvalukko oveen kaiken päälle. 

Jotta voi kimpsuinensa nukkua max. takapihalla. Ja silloinkin haet lähestymiskiellon, eikös juu?

Vierailija
17/42 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 22:05"]Jos se sai jonkun mustasukkasuuskohtauksen, jos oot vaikka unissas sanonu jonku toisen miehen nimen? Tai jos se on lukenu sun tekstiviestejä ja vetäny kilarit jostain? Joka tapauksessa hullu taitaa olla.
[/quote]

No ei minun puhelimessa mitään ole, ja en yleensä puhu unissani.
Ap

Vierailija
18/42 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 21:59"]Toinen vaan unisteli..tota nyt sattuu kaikille. unohda
[/quote]

En oikein voi unohtaa. Biologinen isäni hakkasi aina äitiäni, enkä halua samaa kohtaloa itselleni.
Ap

Vierailija
19/42 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä syyllä ole mitään väliä. Kenties näki unia exästäsi Teposta ja sen isoista koirista, joista kerrroit. Tai sitten ei.

Ole onnellinen kun häippäsi. Ehdit etsiä vielä niin monta parempaa.

Vierailija
20/42 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 22:07"]Niinhän se aina on sekuntia vaille lyöntiä asti kaikki niin hyvin ja ihanasti. Sitten vaan kilahtaa.

Pistäpä lukot vaihtoon, puhelinnro uusiksi ja vielä vaikka turvalukko oveen kaiken päälle. 

Jotta voi kimpsuinensa nukkua max. takapihalla. Ja silloinkin haet lähestymiskiellon, eikös juu?
[/quote]

Se oli normaali aamulla, paitsi ei vaan sanonut sanaakaan. Oli täysin tyyni, ja vaikutti itsekin olevansa shokissa. Ihan kiltisti se lähti. En usko että lukkoja tarvitsee vaihdella.
Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän