Miehen exän hassu käytös mietityttää
Meillä siis heidän lapset nyt juhannuksena. Mies pisti tälle exälle tietysti kuvia jossa lapset leikkivät, lisäksi onnistunut otos lapsista meni myös lasten äidille. Nyt kävin facessa, jossa se kuva on kansikuvana. Tämä on vielä ihan normaalia, mutta jostain syystä ex nyt esittää että lapset ovat heillä? :D siis niin pöljää! Tietää kyllä et me nähdään kun hän on mun fb-kaveri. Onko teistä vähän ihmeellistä käytöstä? Kaiken kukkuraksi vihjaa kuvan kommenteissa että JÄLLEEN yksi juhla että lapset on heillä.. :S
Kommentit (151)
No jo on kumma, miksi haluaa tehdä noin? Onko miehelläsi ja exällä jotenkin vaikeat välit?
Mä kyllä laittaisin vähintään yksityisviestiä/tekstaria ko. äidille.
Laittakaa oma panokuvanne sinne ja kerro mitä ex kommentoi
AP on perheenrikkoja, kolmas lenkki muiden perheessä. Ulkopuolinen.
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 22:11"]AP on perheenrikkoja, kolmas lenkki muiden perheessä. Ulkopuolinen.
[/quote]
No en todellakaan ole perheenrikkoja. Tämä perhe oli hajonnut jo kauan ennen minua. Ulkopuolinen ehkä olen, kiitos kuitenkin muistutuksesta. Sekö oikeuttaa tällaisen käytöksen?
Miehen ja exän välit ovat olleet ihan okainakin näennäisesti. Pistin viestin, laitoin että hei, miksi kirjoitit kansikuvaasi noin?
Vastausta odotellessa.
Ap
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 22:11"]AP on perheenrikkoja, kolmas lenkki muiden perheessä. Ulkopuolinen.
[/quote]
Saa olla sairas päästään että tällaista kirjoittaa! Oletko kys.om. exä vai saatko miwlihyvää kun yrität pahoittaa toisen mielen?!
Harva sanoo isäpuolia perheenrikkojiksi, vaikka ainakin mun kokemuksen mukaan se on aivan yhtä usein nainen joka vaihtaa miestä lennosta. Isäpuolet ovat sankareita, äitipuolet perheenrikkojia.
Hyvä naiset, hienoa! Pidetään jatkossakin yhtä!!
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 22:19"]
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 22:11"]AP on perheenrikkoja, kolmas lenkki muiden perheessä. Ulkopuolinen. [/quote] Saa olla sairas päästään että tällaista kirjoittaa! Oletko kys.om. exä vai saatko miwlihyvää kun yrität pahoittaa toisen mielen?! Harva sanoo isäpuolia perheenrikkojiksi, vaikka ainakin mun kokemuksen mukaan se on aivan yhtä usein nainen joka vaihtaa miestä lennosta. Isäpuolet ovat sankareita, äitipuolet perheenrikkojia. Hyvä naiset, hienoa! Pidetään jatkossakin yhtä!!
[/quote]Oletko sinä vietellyt perheellisen miehen?
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 21:55"][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 21:43"]Miten se "esittää" ja "vihjaa" että lapset ovat hänellä?
Jos olisit kirjoittanut että sanoo lasten olevan hänellä, ymmärtäisin, mutta nuo sanat kyllä antaa ymmärtää että ovat sinun tulkintasi tapauksesta.
[/quote]
Eivät kyllä ole minun tulkintaani. Tai miten itse tulkitsisit tämän: "ihan keskenään ollaan oltu. grillailtu ja käytiin uimassa. "Mimmi" ja "Henni" hyppineet koko päivän trampalla, nyt onbeksi rauhoittuivat".
Toisessa viestissä exän sisko kysyi että ai taasko lapset oli teillä? Eiks pitäny mennä isälle, johon ex vastasi että jep, TAAS...
Ap
[/quote]
Moikka ap! Tunnen tän naisen, on munkin kaveri, sympatiat tosiaan teidän puolella.! Nämä ei ole ainoita juttuja mitä teistä on faceen laitettu! Jatkuvasti annetaan ymmärtää että teitä ei kiinnosta, vaikka kaikki tietää et totuuus on ihan toinen.
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 22:22"][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 22:19"]
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 22:11"]AP on perheenrikkoja, kolmas lenkki muiden perheessä. Ulkopuolinen. [/quote] Saa olla sairas päästään että tällaista kirjoittaa! Oletko kys.om. exä vai saatko miwlihyvää kun yrität pahoittaa toisen mielen?! Harva sanoo isäpuolia perheenrikkojiksi, vaikka ainakin mun kokemuksen mukaan se on aivan yhtä usein nainen joka vaihtaa miestä lennosta. Isäpuolet ovat sankareita, äitipuolet perheenrikkojia. Hyvä naiset, hienoa! Pidetään jatkossakin yhtä!!
[/quote]Oletko sinä vietellyt perheellisen miehen?
[/quote]
Oletko sinä mielisairas?
Ei vastannut. Ei löydy enää koko profiilia. Poisti sen? Tai sitten esti minut. Mies pisti tekstiviestin jossa pyysi soittamaan huomenna.
27:lle: Jos ja nähtävästi kun kyse on samasta ihmisestä niin voisitkohan kertoa että onko näitä juttuja paljon ja ovatko saman tasoisia? Aika kurja fiilis jos pitää paikkaansa.
Ap
Poisti profiilin kun nolottaa :D hah hah! Jos 27 puhuu totta ja juttuja on enempikin niin uskon että hän ei ole tajunnut että te näette myös sen kansikuvan :D
Haha busted sekin on av-mamma! Vähän noloa jos löytäisi itsestään jonkun keskustelun täältä:D
selitä tää ex ja lasten äiti kun en tajunnut ...
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 23:15"]
[/quote]
ex = lasten äiti
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 23:20"]
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 23:15"]
[/quote]
ex = lasten äiti
[/quote] Näinhän sen normaalisti ymmärtäis, mut kuvat lähti kahteen paikkaan.
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 21:47"]No on kyllä erikoista käytöstä. Itse kyllä kommentoisin kuvaan, että täällä ne lapset ovat ja kuvan tekijänoikeudet kuuluvat kuvaajalle itselleen.
[/quote]
Noh, ne lapset ovat tuon äidin. Ei sinun, vaikka isällään ovatkin kylässä. Erikoista tehdä lapsista pelinappuloita.
Kaikista paras vaan kommentoida siihen kuvaan jotain tyyliin"täällä ne lapset on olleet reippaana juhannusta viettämässä,laitettiin jo nukkumaan niin ei mamman tarte huolehtia!Herätetään aamulla/annetaan nukkua pitkään!tuodaan sitten klo plaaplaa takaisin" ja liitä siihen vielä kuva jossa olette te yhdessä lasten kanssa.
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 22:00"]Okei, tuo on jo... Mustamaalaamista. Valehtelua. Enemmän kuin outoa. Ja onko tyyppi hieman tyhmä, kun tietää että pystytte kuitenkin näkemään tuon? Laita oikeasti kommenttia. Tuo on törkeää. T. Vitonrn
[/quote]
Ei ole tyhmä, ehkä vaan hiprakassa. Taidan pistää yvtä.
Ap