Miehen exän hassu käytös mietityttää
Meillä siis heidän lapset nyt juhannuksena. Mies pisti tälle exälle tietysti kuvia jossa lapset leikkivät, lisäksi onnistunut otos lapsista meni myös lasten äidille. Nyt kävin facessa, jossa se kuva on kansikuvana. Tämä on vielä ihan normaalia, mutta jostain syystä ex nyt esittää että lapset ovat heillä? :D siis niin pöljää! Tietää kyllä et me nähdään kun hän on mun fb-kaveri. Onko teistä vähän ihmeellistä käytöstä? Kaiken kukkuraksi vihjaa kuvan kommenteissa että JÄLLEEN yksi juhla että lapset on heillä.. :S
Kommentit (151)
Voi voi miten noloa eksälle, kun osa täältäkin väittää tunnistaneensa henkilön.
Ottakaa nyt joku se screenshotti (ja laittakaa tänne?), että jää ap:lle jotain todistusaineistoa?
Mun mielestä tuo kuulostaa huolestuttavalta käytökseltä. Oikeasti.
Ap linjoilla? Kerro mikä on tilanne.
Nyt on pakko saada tietää mitä tässä on tapahtunu! Ap, miten kävi??
Ikinä mitään ketjua en ole upitellut, mutta tää on pakko saada tietää!!! Oi arvon ap, tulethan kertomaan miten kävi????
Ap täällä taas. Ei ole kuulunut mitään. Mies on käynyt soittamassa ovikelloa pari kertaa, eivät aukaise. Minä pistin viestiä että asiaa ei nyt tarvitse selvittää kunhan vastaisi lasten viesteihin. En enää yhtään tiedä mitä ajatella. Meillä on keskiviikkona lähtö lomamatkalle, voidaan kyllä ottaa lapset mukaan, ei siinä, mutta lasten huoli ja ikävä surettaa. Pystyvätkö nauttimaan lomasta?
Ap
Mua alkoi vähän suututtaan tää tyyppi, vaikka en tunnekaan kyseistä henkilöä. Tämä maa on täynnä isiä, jotka unohtaa lapsensa avioeron yhteydessä (oli uutta naista kuvioissa tai ei). Sitten kun on sellainen isä joka haluaa olla lastensa kanssa, niin sen sijaan että tää tyyppi olisi onnellinen lastensa puolesta, niin se valehtelee jotain päätöntä netissä ja varmasti myös irl.
Aina näistä tarinoista jää kuulematta loppuratkaisu :( Uskomatonta käytöstä tuolta eksältä!
Onko äiti saatu kiinni ja lapsilla jo parempi mieli!?? :/
Uuuuuuuuuuup
ap please, sun TÄYTYY kertoa miten kävi
Outoa :/ Ei kai ne nyt noin vain voi kadota. Joskushan niiden on pakko se ovi avata. Jos ette saa äitiin yhteyttä, niin olisiko esim. katoamisilmoitus paikallaan/mahdollista/järkevää. Onko teillä äidin vanhempien yhteystietoja; voisitteko kysyä heiltä.
Miten kävi ap?