Mikä sinun kissasi nimi on?
Kommentit (69)
Mun espanjalaisella ystävälläni on kissa, jonka nimi on Kissa (ihan suomen kielen sanasta saanut nimensä). Asuvat Espanjassa, joten ihan ok nimi siellä (toisin kuin olisi esim Ruotsissa).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Napoleon
Ihana, mä nään silmissäni tän. Tahdotko kuvailla niin kerron menikö mielikuvani oikein :)
Mitenkäs tota kattia kuvailisi? Äärimmäisen hellyydenkipeä sylikissa, joka myöskin kuolaa kun on hyvä olla. On kuitenkin meidän koiran kauhu, koira väistää aina =D
Tommonen raitapaitainen maatiainen.
Vierailija kirjoitti:
Mun espanjalaisella ystävälläni on kissa, jonka nimi on Kissa (ihan suomen kielen sanasta saanut nimensä). Asuvat Espanjassa, joten ihan ok nimi siellä (toisin kuin olisi esim Ruotsissa).
Mua huvitti, kun 5-vuotias tyttäreni halusi pelata aikoinaan Growtopia-nettipeliä nimimerkillä Kissu0. (kissu nolla). Sai kauheasti innokkaita seuraajia. Ihmettelin, että mistä ihmeestä, pelitaidot eivät ainakaan olleet vielä syynä. Mietin sitten, että tulkitsivatkohan muut pelaajat nimimerkin tarkoittavan Kiss You 💋, vai mitä ihmettä?!??! 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Napoleon
Ihana, mä nään silmissäni tän. Tahdotko kuvailla niin kerron menikö mielikuvani oikein :)
Mitenkäs tota kattia kuvailisi? Äärimmäisen hellyydenkipeä sylikissa, joka myöskin kuolaa kun on hyvä olla. On kuitenkin meidän koiran kauhu, koira väistää aina =D
Tommonen raitapaitainen maatiainen.
Kuulostaa ihanalta ( ja pomolta, kuten kissan pitääkin :D ), vähän samalta kuin aikanaan meidän Emma.
Mä ajattelin, että on sellainen laiskanpulsea punertava kissa, joten pieleen meni .
Christoffer Pjotrinpoika von Kurnauskis. Kutsumanimi Pööpö.
Kössi. Isokokoinen, punertava kolli.
Mä tiedän kisun, jonka nimi on peruna. <3