Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi lastensaantia lykätään päälle nelikymppiseksi

Vierailija
09.02.2022 |

Ja sitten ravataan lapsettomuushoidoissa kun ei nappaamaan.

Yritetään elvyttää jotain jonka parasta ennen päiväys oli aikaa sitten.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

28 olin ku alettiin yrittään lasta, ei kuulunut. Julkiselle ei päässyt hoitoihin ja yksityiseen ei ollut rahaa. Nyt olen 38 vuotias ja rahaa olisi mennä yksityisen hoitoihin, niihin on 10 vuotta säästetty. Mutta taitaa tässä iässä olla turhaa, joten voi olla, että käytämme säästöt asunnon omarahoitusosuuteen.

Siis miksi et pääse julkiselle?

Tk-lääkäri sanoi, ettei kirjoita lähetteitä yli kolmekymppisille.

Vierailija
22/31 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole lykkännyt, ei kiinnosta tehdä lapsia . Olisin tehnyt jo 25-vuotiaana jos oikesti haluaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

28 olin ku alettiin yrittään lasta, ei kuulunut. Julkiselle ei päässyt hoitoihin ja yksityiseen ei ollut rahaa. Nyt olen 38 vuotias ja rahaa olisi mennä yksityisen hoitoihin, niihin on 10 vuotta säästetty. Mutta taitaa tässä iässä olla turhaa, joten voi olla, että käytämme säästöt asunnon omarahoitusosuuteen.

Samainen lääkäri kirjoitti pillerin kun oli 27, kun olin miehen juuri tavannut. Sanoi että iässäni ei pitäisi pillereitä syödä, vaan yrittää lasta - ja eikä tule kolmekympistä lähettämään hoitoihin. Ei lähettänyt ei.

Vierailija
24/31 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lukee kuinka katkeria monet eronneet ovat exästä, niin olen todella tyytyväinen, että sain lapset vasta kun löysin todellisen helmen puolisoksi. Mun osalta löysin sen vähän vajaa nelikymppisenä.

Mikään ei ole niin tärkeää kuin että ei tyydy.

Vierailija
25/31 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samainen lääkäri kirjoitti pillerin kun oli 27, kun olin miehen juuri tavannut. Sanoi että iässäni ei pitäisi pillereitä syödä, vaan yrittää lasta - ja eikä tule kolmekympistä lähettämään hoitoihin. Ei lähettänyt ei.

Nyt tuli kyllä niin paksua potaskaa, että miten edes kehtaat kirkkain silmin tällaista sontaa kirjoittaa?

Vierailija
26/31 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistaakseni oli sellasia tutkimuksia, että yli kolmekymmentä vuotiaana tehdyillä lapsilla on perimässä huonontunut lasten saanti kyky. Eli saattaa pilata oman lapsen mahdollisuudet tehdä lapsia. 

Taidat muistaa väärin. Se meni oikeasti toisinpäin. Varsinkin isän korkea ikä näkyy lapsella pitkinä telomeereina, eli lapsi ikääntyy muita hitaammin.

Kyllä tuon väitteen on oltava totta, jo pelkästään lisääntyneiden mutaatioiden takia. Sen sijaan mainitsemasi ei suoranaisesti liity hedelmällisyyteen.

Vierailija
27/31 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain omat lapseni 27, 29 ja 32 vuotiaina. Nyt olen 35 ja piuhat poikki, en halua enää lähteä tähän hommaan uudestaan.

Monet ystäväni eivät kyllä ole edes aloittaneet, kun ovat matkustelleet, luoneet uraa, halunneet tehdä muita juttuja. Kaikki tavallaan.

Vierailija
28/31 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistaakseni oli sellasia tutkimuksia, että yli kolmekymmentä vuotiaana tehdyillä lapsilla on perimässä huonontunut lasten saanti kyky. Eli saattaa pilata oman lapsen mahdollisuudet tehdä lapsia. 

No höpönlöpön! :D

Kommentoijan yhdyssanavirhe kertoo jo kaiken, moinen väite ei ole totta eikä perustu mihinkään tutkimukseen. :)

0/5

Vierailija
29/31 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt tuli kyllä niin paksua potaskaa, että miten edes kehtaat kirkkain silmin tällaista sontaa kirjoittaa?

Kyllä tuo voi olla totta. Kaverilla vastaavanlaisia kokemuksia.

Vierailija
30/31 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tuo voi olla totta. Kaverilla vastaavanlaisia kokemuksia.

Miksi valehtelet? Lääkäri kyllä kirjoittaa lähetteen, jos sitä tarvitsee.

Vierailija
31/31 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, miksi nuoremmat miehet eivät pysty sitoutumaan eivätkä halua lapsia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä