Mitä olet aina halunnut kysyä miehiltä?
Kommentit (91)
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 00:38"]
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 00:01"][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 18:53"] Miksi olette niin ilkeitä? Vaikka olis pelkkää leikkiä niin silti suustanne pääsee aikamoisia sanoja [/quote] Tämä! Ja ajatteletteko oikeasti naisten olevan jotenkin teitä ala-arvoisempia ja typerämpiä? Entä voitteko oikeasti rakastua ja sitoutua vain yhteen ainoaan naiseen ja olla pettämättä häntä hyvän tilaisuuden tullenkin, vai onko tärkeämpää saada muhinoida mahdollisimman paljon kaikkien kauniiden naisten kanssa? Varsinkin tää mietityttää ihan oikeasti. Itse haluaisin vain sen yhden ainoan hyvän miehen itselleni ja olisi kamalaa, jos se vaan ajattelee voivansa heivata minut jonkun toisen takia milloin vain. [/quote] Mistä olet saanut tuollaista päähäsi? Tietenkin nainen aivan saman vertainen mitä mies. Yhtä fiksu tai yhtä typerä. Ainakin itselläni on sinkkumiehenä haaveena ja tavoitteena tuollaisen naisen löytäminen jota rakastaa koko sydämestä ja ei silloin tuollaisia halua tehdä muiden naisten kanssa. Jotain siitä suhteessa on pilalla jos haluaa muita. t: yhden naisen sinkkumies
[/quote]
Kun aina kuulee vain näitä juttuja että "miehet nyt vain helposti pettävät, se kuuluu niiden luontoon". Se on kuulemma ymmärrettävämpää kuin naisten pettäminen, koska miehet nauttivat seksistä enemmän ja eri tavalla. Kaverini eksä petti häntä heidän seurustelunsa aikana useamman kerran, mutta selitti tämän hänelle tyyliin "kulta kyllä mä edelleen rakastan sua, mutta mä vaan tykkään niin paljon seksistä, ei siinä ollut mitään tunteita mukana". Oli kuulemma vain halunnut vaihtelua, muttei silti tahtonut jättää tyttöystäväänsä. No, kai tämäkin on oikeasti enemmän persoona- kuin sukupuolikohtainen ongelma. En halua uskoa että kaikki miehet ajattelevat ja toimivat tuolla tavoin.
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 00:48"]
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 00:38"]
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 00:01"][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 18:53"] Miksi olette niin ilkeitä? Vaikka olis pelkkää leikkiä niin silti suustanne pääsee aikamoisia sanoja [/quote] Tämä! Ja ajatteletteko oikeasti naisten olevan jotenkin teitä ala-arvoisempia ja typerämpiä? Entä voitteko oikeasti rakastua ja sitoutua vain yhteen ainoaan naiseen ja olla pettämättä häntä hyvän tilaisuuden tullenkin, vai onko tärkeämpää saada muhinoida mahdollisimman paljon kaikkien kauniiden naisten kanssa? Varsinkin tää mietityttää ihan oikeasti. Itse haluaisin vain sen yhden ainoan hyvän miehen itselleni ja olisi kamalaa, jos se vaan ajattelee voivansa heivata minut jonkun toisen takia milloin vain. [/quote] Mistä olet saanut tuollaista päähäsi? Tietenkin nainen aivan saman vertainen mitä mies. Yhtä fiksu tai yhtä typerä. Ainakin itselläni on sinkkumiehenä haaveena ja tavoitteena tuollaisen naisen löytäminen jota rakastaa koko sydämestä ja ei silloin tuollaisia halua tehdä muiden naisten kanssa. Jotain siitä suhteessa on pilalla jos haluaa muita. t: yhden naisen sinkkumies
[/quote]
Kun aina kuulee vain näitä juttuja että "miehet nyt vain helposti pettävät, se kuuluu niiden luontoon". Se on kuulemma ymmärrettävämpää kuin naisten pettäminen, koska miehet nauttivat seksistä enemmän ja eri tavalla. Kaverini eksä petti häntä heidän seurustelunsa aikana useamman kerran, mutta selitti tämän hänelle tyyliin "kulta kyllä mä edelleen rakastan sua, mutta mä vaan tykkään niin paljon seksistä, ei siinä ollut mitään tunteita mukana". Oli kuulemma vain halunnut vaihtelua, muttei silti tahtonut jättää tyttöystäväänsä. No, kai tämäkin on oikeasti enemmän persoona- kuin sukupuolikohtainen ongelma. En halua uskoa että kaikki miehet ajattelevat ja toimivat tuolla tavoin.
[/quote]
Kyllä kaikilla on oikeus vaatia suhteelta yksiavioisuutta. Toisen tehtävänä on sitten ottaa tai jättää tarjous. Jos ei pysty yksiavioisuudessa pysymään, niin kyllä se on reilua tuoda julki. Toisaalta kannattaa muistaa, että olemme vain ihmisiä ja vahinkoja sattuu kaikilla elämänaloilla kaikenlaisille ihmisille. Ei pettämistä ole mikään pakko antaa anteeksi, mutta kannattaa kuitenkin aina miettiä, että onko itsekään täydellinen ihminen.
Miltä tuntuu, kun penis tekee kaikki päätökset?
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 00:43"]Mitä mieltä pienistä rinnoista ja pikkuruisesta naisesta? Kyseessä pienikokoinen lyhyt nainen (alle 160 cm). Rinnat A-kuppia.
[/quote]
Kiinnostaa. En tietenkään voi puhua kuin omasta puolestani, mutta minulle ei rintojen koolla ole suurta merkitystä. Varsinkin siroon kroppaan pienet rinnat sopii hyvin. Naisessa pieni koko herättää jonkinlaisen suojelun halun. Olisi mukava saada ottaa nainen syliin ja sulkea pitkään halaukseen tai vaikka sängyssä lusikkaan :D
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 01:01"]
Miltä tuntuu, kun penis tekee kaikki päätökset?
[/quote]
Sitä pitäisi kysyä joltain raiskaajalta, eikä normimieheltä.
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 00:48"][quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 00:38"]
[/quote]
[/quote]
Varmaan naisena kuulet miesten pettämisiä, harvempi nainen varmaan mainostaa omia pettämisiään. Eikö nykyisin pettäminen mene jo melkein tasan miehillä ja naisilla? Olen varmaan melko viriili tapaus, mutta miksi haluaisin seksiä muualta jos sitä saa jo kumppanilta ja vaikka ei jostain syystä saisi yrittäisin kyllä korjata tilanteen kotona ennen muita vaihtoehtoja.
Mitä mieltä miehet on siitä jos nainen ei pidä mistään sisustus ostelusta eikä halua ns laittaa kotia vaan tavarat vanhoja ja ei halua ostella tai panostaa sellaisiin asioihin?
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 00:43"]Mitä mieltä pienistä rinnoista ja pikkuruisesta naisesta? Kyseessä pienikokoinen lyhyt nainen (alle 160 cm). Rinnat A-kuppia.
[/quote]
Oletko varattu? Kuulostat yhdeltä työpaikkani ihastukselta, mutta hän on valitettavasti naimisissa, joten peli on jo osaltani menetetty eli voin vain tyytyä nauttimaan hänen seurasta. Olen aivan hulluna häneen joten päättele siitä mielipiteeni asiaan.
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 01:19"][quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 00:43"]Mitä mieltä pienistä rinnoista ja pikkuruisesta naisesta? Kyseessä pienikokoinen lyhyt nainen (alle 160 cm). Rinnat A-kuppia.
[/quote]
Oletko varattu? Kuulostat yhdeltä työpaikkani ihastukselta, mutta hän on valitettavasti naimisissa, joten peli on jo osaltani menetetty eli voin vain tyytyä nauttimaan hänen seurasta. Olen aivan hulluna häneen joten päättele siitä mielipiteeni asiaan.
[/quote]
Olen sinkku, eli harmi kyllä en ole työpaikkasi naisihastus. Olisipa ihanaa jos joku haaveilisi minustakin (harmi kyllä työpaikkani kaikki miehet ovat varattuja). Tsemppiä ihastumisen tunteen kanssa elämiseen.
Miehet:
Miten suostutte siihen, että naiset päällepäsmäröivät kotona ihan täysillä. Päättävät sisustuksesta, mitä lapsille syötetään ruuaksi, mitä lapselle puetaan päälle, mitä TEILLE puetaan päälle, mikä lapsen nimeksi tulee ja mitä laspsi harrastaa, tuleeko taloon lemmikkejä, saatko mennä kavereiden kanssa ulos tai ulkomaanmatkalle.
Miten kukaan mies jaksaa tuollaisa akkoja.
Ja ennen kaikkea olen AINA ihmetellyt erotilanteessa, MIKSI isät annatte aina äidille lähivanhemmuuden vaikka teillä olisi itsellännekin kaikki mahdollisuudet olla tasavertainen vanhempi lapsille.
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 00:24"]
Miksi katsotte perään, jos kävelen korkokengissä?
[/quote]
Miten näet sen, jos et itse katso myös perään? ;)
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 23:49"]
Miehet:
Miten suostutte siihen, että naiset päällepäsmäröivät kotona ihan täysillä. Päättävät sisustuksesta, mitä lapsille syötetään ruuaksi, mitä lapselle puetaan päälle, mitä TEILLE puetaan päälle, mikä lapsen nimeksi tulee ja mitä laspsi harrastaa, tuleeko taloon lemmikkejä, saatko mennä kavereiden kanssa ulos tai ulkomaanmatkalle.
Ja ennen kaikkea olen AINA ihmetellyt erotilanteessa, MIKSI isät annatte aina äidille lähivanhemmuuden vaikka teillä olisi itsellännekin kaikki mahdollisuudet olla tasavertainen vanhempi lapsille.
[/quote]
Alkuosaan en pysty ottamaan kantaa. Itse en mitään Justiinaa katselisi.
Toiseen osaan. Ei miehellä ole mitään mahdollisuutta saada lähivanhemmuutta Suomessa, ellei nainen niin halua, naisella ole päihde- tai mielenterveysongelmia tai nainen on todistettavasti viheliäinen vanhempi.
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 23:53"]
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 23:49"]
Miehet:
[/quote]
Alkuosaan en pysty ottamaan kantaa. Itse en mitään Justiinaa katselisi.
Toiseen osaan. Ei miehellä ole mitään mahdollisuutta saada lähivanhemmuutta Suomessa, ellei nainen niin halua, naisella ole päihde- tai mielenterveysongelmia tai nainen on todistettavasti viheliäinen vanhempi.
[/quote]
No se on kyllä TODELLA väärin! Ennen kaikkea lapsia kohtaan.
t. nainen
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 19:46"]
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 19:28"]
Miksi olette niin sikoja?
[/quote]
Emme ole sikoja, mutta pidämme sitoutumattomasta seksistä uusien partnereiden kanssa.
[/quote]Niin pitää naisetkin, mutta lähinnä teorian tasolla.
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 23:56"]
[/quote]
Emme ole sikoja, mutta pidämme sitoutumattomasta seksistä uusien partnereiden kanssa.
[/quote]
No ette te naisetkaan silti ole sikoja. ihania olette =)
Miksi te miehet jätätte seksissä naisen ilman orgasmia?
Luuletteko että nainen jaksaa esimerkiksi vuosia harrastaa seksiä ilman orgasmia?
Onko naisen orgasmilla teille minkäänlaista merkitystä, vai huolehditteko vain omasta laukeamisestanne?
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 23:58"]
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 23:56"]
[/quote]
[/quote]
No ette te naisetkaan silti ole sikoja. ihania olette =)
[/quote]Kiitos! Nyt haluan sinua teorian tasolla.
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 00:14"]
Miksi te miehet jätätte seksissä naisen ilman orgasmia?
Luuletteko että nainen jaksaa esimerkiksi vuosia harrastaa seksiä ilman orgasmia?
Onko naisen orgasmilla teille minkäänlaista merkitystä, vai huolehditteko vain omasta laukeamisestanne?
[/quote]
Ikävä juttu. Miehet yleensä laukeaa helpommin ja nopeammin kuin naiset. Laukeaminen vetää miehen niin hiton raukeaksi ja veteläksi, että siinä saattaa hetkeksi unohtua naisen tyydyttäminen. Anteeksi =(
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 00:43"]
Mitä mieltä pienistä rinnoista ja pikkuruisesta naisesta? Kyseessä pienikokoinen lyhyt nainen (alle 160 cm). Rinnat A-kuppia.
[/quote]
Ei se naista pahenna. Ei kukaan valitse pituuttaan ja harva tissiensä koon.