Silikonirinnat, kokemuksia? Asiallisesti keskustellen, please?
Yrittäkää käyttäytyä, en haluaisi että tätä poistetaan. Eli haluaisin kysellä kokemuksia teiltä, joilla on silikonirinnat. Kertokaa ihan kaikki mahdollinen! Erityisesti Suomessa leikatut ja vielä superbonuksena Janne Jyrängin leikkaamat rinnat ja kokemukset kiinnostaa. Itse olen menossa konsultaatioon, olen 15 vuotta halunnut saada täytettä tähän AA-kuppiin ja nyt se on lasten saannin jälkeen ja muiden tekijöiden puolesta mahdollista.
Kommentit (33)
Taisin olla ensimmäisten joukossa Suomessa. Vuosi oli -90. Syy oli synnynnäinen kehityshäiriö. Silloin luultiin, että ne ovat ikuiset. Menetin siis 17 -vuotiaana kykyni imettää. En tiennyt, että ne pitää 10v välein uusia. Molemmat rikkoontuivat, ja kappaleet alkoivat kerätä bakteereja ja levitä muualle elimistöön. Tuli paljon ongelmia, odotan nytkin leikkausta, jossa noita silikonikappaleita kaavitaan rintakehästä pois. Se on neljäs leikkaus. En ole silti päivääkään katunut. Sosiaalinen paine on suuri. En suosittele missään tapauksessa menemään ulkomaille! Leikkaus ei ole pieni tyyliin "siltsut Tallinnasta". Minulla toipumiseen meni 6 viikkoa. Ota sitten tarpeeksi isot, ettei tarvitse katua. Minä sain pienet, koska olin verrattavissa niihin, jotka ovat menettäneet rintansa esim. syövän takia.
Käyn paljon maksullisissa naisissa, joten olen nähnyt satoja kumitissipareja.
Ehkä puolet on sen näköisiä että olisi ollut parempi jättää leikkaamatta kokonaan.
Top5% on sellaisia joista voi sanoa että jälki ja tuntuma on vimpan päälle.
M44
Korjailtuja rintoja on tullut nähtyä sekä luonnossa, että tietysti myös videoilla ja kuvissa. Luonnossa nähdyt on olleet silikoni-implanteilla ja myös omalla rasvalla tehtyjä. Ulkonäöllisesti tuntuvat vaihtelevan yllättävänkin paljon, ja lopputulos taitaa riippua yhtälailla asiakkaan vaatimuksista ja kirurgista. Kaikki implantteja laittavat eivät muuten ole plastiikkakirurgeja.
Kateellisia ainakin riittää, koska edelleen on työnantajia joiden työterveysohjelma ei kata kosmeettisia toimenpiteitä eli tällaisissa lafkoissa työskentelevät joutuvat maksamaan toimenpiteen itse. Joko tuo itse maksaminen ketuttaa tai sitten joku muu.
Vierailija kirjoitti:
Näin miehenä luulisin että omalla rasvakudoksella täytetyt olisivat paremmat. Olen kahden silikonirintaisen kanssa ollut sängyssä ja heidän eivät tissit eivät oikein innostaneet minua. Visuaalisesti ihan kivat vaatteet päällä, mutta ei tunnu hyvältä, eikä täysin alasti aina näytäkään, jos muljahtelee lunnottomasti. Ei ne kyllä kummatkaan silarit mitään taidonnäytteitä olleet, eli jos välttämättä halutte silarit, niin kannattaa panostaa laatuun.
Siis kokemukseni perusteella se on enemmän visuaalinen juttu, vaatteet päällä. Ei kiihota sitten sängyssä kuitenkaan samalla tavalla. Ja jos ei ole irtosuhteita tarkoitus hakea, niin toppaukset kyllä ajaa melkein saman asian. Ei ne rinnat niin tärkeät ole jos on naisesta oikeasti kiinnostunut.
Mieheni tykkää yhä kuin hullu puurosta, vaikka silarit olleet jo pari vuotta. Suhde ja seksielämä parantui. Vielä ei ole ollut negatiivisia vaikutuksia.
Minua inhottaa naiset joilla on silikonipaakut rinnoissaan. Samasta syystä meisseliäni ei ronkita uuteen uskoon minkään narsistisen toiveen takia.
Stripparin silikoneja sain kokeilla luvan kanssa. Luomut on paremmat. Tosin en ole huonoja tissejä nähnyt saati koskenut, joten lausuntoni jäänee vajaaksi.
T: Ikää 55 ja sinkku. Tähän asemaan en suosittele hakeutumaan!
Hyvin monet silarit olen nähnyt ja kokenut. Pahimmillaan todella kauhean näköiset ja alapuolella isot arvet kuin ankkurin kuva olisi arpitatuoitu tissiin. Tissit eri paria ja nännit sojottaa toinen itään, toinen luoteeseen.
Parhaimmillaan kauniit ja huomaamattomat.
Sitähän tässä ei kysytty, mutta miehen näkökulmasta tuntuma on todella keinotekoinen kaikissa. Kuin painavaa kumipalloa puristelisi.
Suomijulkkiksilla kaikilla silikonitissit epäonnistuneet. Tissit kainaloissa ja nännit sojottaa toinen kattoon ja toinen lattiaan.
Jyrnymeister on tissipiireissä kova nimi, hyvä valinta! Halvemmissa paikoissa konsultaatio voi tarkoittaa jopa asiakkaan nykyisten tissien hieromista/nipistelyä/jne/jne
Aloittaja lienee ratkaisunsa jo tehnyt.