Lähetteleekö monet naiset itsestään alastonkuvia?
En ite lähettäis kuin todella pitkäaikaisessa suhteessa.
Kommentit (10)
Itse on vaikea kuvata. Jonkunlaisia nakukuvia olen antanut vaihdossa.
45n
Haha kuinka epätoivoista lähetellä itsestään alastonkuvia. Tulee myötähäpeä.
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 16:03"]Haha kuinka epätoivoista lähetellä itsestään alastonkuvia. Tulee myötähäpeä.
[/quote]
No anna tulla vaan. Miesten nussimisessa on se hieno puoli että aina siitä saa joku random av-mamma myötähäpeää...:D
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 16:05"]
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 16:03"]Haha kuinka epätoivoista lähetellä itsestään alastonkuvia. Tulee myötähäpeä. [/quote] No anna tulla vaan. Miesten nussimisessa on se hieno puoli että aina siitä saa joku random av-mamma myötähäpeää...:D
[/quote]
:D :D Nolo huora.
Lähetän miehelleni sellaisia joista ei näy kasvoja.
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 16:03"]
Haha kuinka epätoivoista lähetellä itsestään alastonkuvia. Tulee myötähäpeä.
[/quote]
Epätoivoista? Entä esim. alastonsuomi? Onko se epätoivoisten palsta?
Jotkut pitävät kuvien vaihtamisesta.
45n
Lähettelevät kyllä kumma juttu että todella nuoret ja yli 35 vuotiaat lähinnä mutta parikymppisestä kolmekymppiseen eivät ainakaan minulle lähettele
Minä lähettelen. Leikkaan naaman pois enkä nyt suoraan näytä pillua tai tissejä. Joko käsi tai asento peittää kriittisimmät näkymät.
Omasta mielestäni olen hyvännäköinen ja vaikka joku asshole päättäisi jakaa ne nettiin niin a) pyydän aina ensin miehen lähettää itsestään kuvan joten revenge is a bitch ja b) ei kiinnosta vaikka leviäisivät, mulla ei ole kropassani mitään hävettävää. Ja tosiaan niissä ei näy ikinä naamaa.
Mä oon ahkerasti lähettänyt