Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Neitsyys on naisen arvostetuin ominaisuus!

Vierailija
19.06.2015 |

No hymen, no diamond!

Arvostan naisessa neitsyyttä! Mistä löydän ihanan, viattoman ja puhtaan neitsyen, jota voi kohdella kuin prinsessaa, maailman ainoata aarretta.

Tilastotkin kertoo rajun faktan siitä, ettei "puhkinussittua" kannata ottaa kumppaniksi.

http://1.bp.blogspot.com/_R-WhB9g9eYk/TJDSr8V_ShI/AAAAAAAAAOg/VmMGTymAVcI/s1600/teachman

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 15:44"]Horot on raivoissaan, kun ne itse ovat jakaneet tavaraansa aina kun joku äijänkekkuli on hoksannut sitä pyytää. Fiksut naiset ovat laatutietoisia: he pystyvät odottamaan niin kauan, kunnes tapaavat miehen, jonka he huolivat parisuhteeseen. 

Yleistä halveksintaa horoille, kunnioitusta neitsyeille!
[/quote]
Horo=pitkäaikaisesti seurustellut, mutta eronnut.

Vierailija
2/24 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli kaksi seurustelusuhdetta ei-neitsyiden kanssa 18-vuotiaana ja 21-vuotiaana. Sen jälkeen olen 22-vuotiaasta etsinyt vain neitsyttä tai naista jolla on korkeintaan sama määrä seksikumppaneita takana kuin minulla ja nekin pitää olla vakisuhteessa. Minä haluan puhtaan kumppanin. Minä en halua naista jolla on kaiken maailman "säätöjä" ties keiden kanssa tai on pyörinyt sängyssä ystäviensä kanssa tai jakanut sitä intiimeintä asiaa minkä toisen ihmisen kanssa voi jakaa jonkun yhden illan baaritutun kanssa.

Ja ei, en ole ruma eikä penikseni ole pieni enkä ole homo. Ulkoista viehätystä löytyy sen verran, että naiset tulevat tekemään aloitteita ja lisäilevät facebookin kaveripyyntöjä yms. Pukeudun nuorekkaasti ja paljon nuoremmatkin naiset ovat kiinnostuneita. Naisista tosin on vaikea käsittää, että miksi en halua seksiä tai edes yrittää mitään juttua heidän kanssaan ja miksi ajatteleen niin kuin ajattelen. Moni ei ymmärrää periaatteita tai moraalia.

Yleensä naiset suuttuvat kun mainitsen, että etsin samanlaiset elämänarvot omaavaa naista kuin itse. Tähänkin viestiin tulee vihiaisia vastauksia tai herättää vihaisia ajatuksia.

M27

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö horo ole huora, joka on taitava liiketoiminnassa?

Lortto taas on hyväntekijä, joka ei ota maksua palveluksistaan?

Vierailija
4/24 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 19:07"]Minulla oli kaksi seurustelusuhdetta ei-neitsyiden kanssa 18-vuotiaana ja 21-vuotiaana. Sen jälkeen olen 22-vuotiaasta etsinyt vain neitsyttä tai naista jolla on korkeintaan sama määrä seksikumppaneita takana kuin minulla ja nekin pitää olla vakisuhteessa. Minä haluan puhtaan kumppanin. Minä en halua naista jolla on kaiken maailman "säätöjä" ties keiden kanssa tai on pyörinyt sängyssä ystäviensä kanssa tai jakanut sitä intiimeintä asiaa minkä toisen ihmisen kanssa voi jakaa jonkun yhden illan baaritutun kanssa.

Ja ei, en ole ruma eikä penikseni ole pieni enkä ole homo. Ulkoista viehätystä löytyy sen verran, että naiset tulevat tekemään aloitteita ja lisäilevät facebookin kaveripyyntöjä yms. Pukeudun nuorekkaasti ja paljon nuoremmatkin naiset ovat kiinnostuneita. Naisista tosin on vaikea käsittää, että miksi en halua seksiä tai edes yrittää mitään juttua heidän kanssaan ja miksi ajatteleen niin kuin ajattelen. Moni ei ymmärrää periaatteita tai moraalia.

Yleensä naiset suuttuvat kun mainitsen, että etsin samanlaiset elämänarvot omaavaa naista kuin itse. Tähänkin viestiin tulee vihiaisia vastauksia tai herättää vihaisia ajatuksia.

M27
[/quote]
Itse taas totesin, että suhteeseen ei kannata alkaa huonon panon kanssa. Olen ollut kovastikin ihastunut joihinkin jätkiin, mutta todetessani heidät huonoiksi panoiksi, ovat tunteet kadonneet sekunneissa.
N24

Vierailija
5/24 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä et ole päässyt edes pitämään naista kädestä ja se tuskin muuttuu mihinkään. Luuletko tämän "yhteiskunta-aktivismisi" vaikuttavan mihinkään? Naiset panevat niin paljon kuin haluavat, parempi tottua ajatukseen.

Vierailija
6/24 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No etsi jostain hellaripiireistä. Sieltä niitä idioottinaisia oikeasti löytyy jotka tykkäävät juuri kaltaisistasi miehistä.

Vierailija
7/24 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinäkin saat oman kullitimanttisi pitää elämäsi loppuun asti, jollet liity lahkoon

Vierailija
8/24 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neitsyys nyt on ihan yhtä turhan kanssa =D

Vierailija
9/24 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 15:32"]

Sinä et ole päässyt edes pitämään naista kädestä ja se tuskin muuttuu mihinkään. Luuletko tämän "yhteiskunta-aktivismisi" vaikuttavan mihinkään? Naiset panevat niin paljon kuin haluavat, parempi tottua ajatukseen.

[/quote]

Olen tottunut ajatukseen, ettei kunnollisia naisia löydy. Tämän takia kohtelen naista kuin lelua. Viime syksynä yksi tyttö oli ihastunut minuun ja yksi ilta panin häntä ja siitä 4h päästä panin random baarilutkaa. Katkaisin sentään yhteyden tuohon tyttöön, joka oli ihastunut minuun ja kerroin rehellisesti, että ei kiinnosta "toisten" jämät seurustelumielessä.

En haaveile avioliitosta, koska tiedän ,ettei kunnon naisia löydy. On todella hävettävää viedä vihille nainen, jonka neitsyyttä ei ole vienyt.

Vierailija
10/24 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neitsyet on luusereita. Ei voi mitään.

Vierailija
11/24 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Horot on raivoissaan, kun ne itse ovat jakaneet tavaraansa aina kun joku äijänkekkuli on hoksannut sitä pyytää. Fiksut naiset ovat laatutietoisia: he pystyvät odottamaan niin kauan, kunnes tapaavat miehen, jonka he huolivat parisuhteeseen. 

Vierailija
12/24 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta sinun halusi.
Terveisin puhkinussittu ennen hääpäivää ja onnellisesti naimisissa.

Vierailija
13/24 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 15:39"][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 15:32"]

[/quote]

Olen tottunut ajatukseen, ettei kunnollisia naisia löydy. Tämän takia kohtelen naista kuin lelua. Viime syksynä yksi tyttö oli ihastunut minuun ja yksi ilta panin häntä ja siitä 4h päästä panin random baarilutkaa. Katkaisin sentään yhteyden tuohon tyttöön, joka oli ihastunut minuun ja kerroin rehellisesti, että ei kiinnosta "toisten" jämät seurustelumielessä.

En haaveile avioliitosta, koska tiedän ,ettei kunnon naisia löydy. On todella hävettävää viedä vihille nainen, jonka neitsyyttä ei ole vienyt.
[/quote]

Just joo. *räkäistä naurua*

Vierailija
14/24 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä usko. Oman empiirisen tutkimukseni perusteella väitän että kokkaustaito. Ei nääs auta neitsyys jos ei osaa kokata. Miehet tarvii ruokaa enemmän kuin seksiä. Että suksi sä ap väitteines hevokkoon. M36

Vierailija
15/24 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 15:39"][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 15:32"]

[/quote]

[/quote]

No et säkään miltään löydöltä vaikuta. Hyi saakeli mikä mieshuora :D Ja kehtaat vielä vaatia naidelta neitsyyttä :D

Vierailija
16/24 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio lukea näin typerää avausta pidemmälle, kävin vaan alapeukuttamassa ap:ta.

Vierailija
17/24 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 15:44"]Horot on raivoissaan, kun ne itse ovat jakaneet tavaraansa aina kun joku äijänkekkuli on hoksannut sitä pyytää. Fiksut naiset ovat laatutietoisia: he pystyvät odottamaan niin kauan, kunnes tapaavat miehen, jonka he huolivat parisuhteeseen. 

[/quote]

Oletettavasti sinä itsekin pysyt neitsyenä odotellessasi elämäsi neitsytrakkautta?

Vierailija
18/24 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko naisessa joku muunkin ominaisuus?
Olen pitänyt naistani neitsyenä ja on vieläkin, ehkä kuitekin pian kokeilen

Vierailija
19/24 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]
"Horot" ovat ihania ja heiltä saa aitoa rakkautta. Neitsyiltä saa vaan pelkkää feikkiä.

Vierailija
20/24 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neitsyeitä himoitseva mies on huonoitsetuntoinen. Tämä on totuus :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi