Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Teen viikossa virallisesti töitä 60-70 tuntia. Muita?

Vierailija
09.02.2022 |

Työ on kivaa!

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teen kanssa 60-70h virallisesti, siihen vielä n.80h pimeitä hommia. Jou.

Vierailija
22/38 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus enemmän, joskus vähemmän. Kiireisinä aikoina tulee kuutisenkymmentä tuntia laskutettavaa työtä viikossa ja kaikki ei-laskutettava siihen päälle. Onneksi olen pienyrittäjä niin ei tarvi kuunnella kenenkään mankumista työajoista ja ylitöistä. On oma valintani tehdä tätä ja pidän työstäni valtavasti. En tarvi ketään holhoamaan itseäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teen viikossa 33h kolmen 11h yövuoron muodossa. Kuukaudessa jää 16-17 vapaapäivää. Tienaan paremmin kuin 5 arkiaamua n.40h tekevä ja 8-9 vapaata kuukaudessa omaava kollega. Kiitos!

- yökkö

Mulle kans jostain tämmönen combo.

Vierailija
24/38 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma vika. Hanki elämä.

Vierailija
25/38 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein myös aiemmin kahta työtä ja kyllä se näkyy terveydessä. 

Vierailija
26/38 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teen 0 tuntia töitä ja sinä maksat. Hahaha...

Vierailija
27/38 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä teen 0 tuntia töitä ja sinä maksat. Hahaha...

Artisti maksaa....eiku mä ja sä maksamme.

Vierailija
28/38 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestitkö kokoomusta? Hyvä jos äänestit. Sinä maksat kokoomuksen päätöksestä. 

Kokoomus ei saa ikinä anteeksi että äänesti oppositiossa vasemmistohallituksen kanssa persuja vastaan, tukirahojen lähettämisen puolesta, Italiaan ja Espanjaan. 

Kokoomus hyväksyi ja mahdollisti 6 mrd (6000 milj) tukirahojen lähettämisen etelän vetelille. Ilman kokoomuksen hyväksyntää rahoja ei olisi lähetetty. Nyt me maksamme veroissamme nimissämme otettua 6 mrd velkaa. 

Kokoomus haluaa esiintyä veroja vihaavana puolueena, mutta totuus paljastui onneksi. Kokoomus on irvikuva oikeistolaisesta puolueesta.

Vierailija
29/38 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ihan noin paljoa tule. 50h-60h välille menee. Yritän pitää sunnuntain aina vapaana. 

Vierailija
30/38 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein joskus  70 tunnin työviikkoja. Tyttöystävä ei tykännyt ja jouduin sitten vähentämään töitä. Mut sain palkkaa 8000 euroa kk netto ja maksoin asuntoni sillä työllä ilman lainaa. Kaksio 70000 euroa maksoin tästä.

Vierailija
31/38 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen normi 5x 7,5h viikossa ja siinä on ihan tarpeeksi. 

En ymmärrä tuollaisten valtavien työtuntimäärien tekemistä. Eikö teillä ole muuta elämässä?

Vierailija
32/38 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse teen 40h/vko. Enempää en edes haluaisi.

On muutakin elämää, kuin työ.

Loppuunpalamisia on kyllä liian työnteon takia nähty.

Tämä. Itse teen alle 20h ja hyvin menee. Kannatti nuorempana sijoittaa ja kitkutella.

Vierailija
33/38 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virallisesti 37,5 mutta nyt kevään keskiarvo heittämällä yli 100.

Vierailija
34/38 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näitä työtunteja oikein voi mitenkään järjellisesti laskea, ovat kuin omenoita ja appelsiineja. Monessa yötyössä enimmäkseen ollaan hereillä, mutta pitkästä vuorosta kertyy tunteja hyvin. Valvominen kuormittaa, mutta työ sinänsä on helppoa. Tai jos ajaa autoa 8 h, on sen jälkeen muutama tunti pientä fyysistä aktiviteettia oikeastaan välttämätön jo ihan fyysisen palautumisen kannalta.

Sitten taas konttorirotta voi olla aivoiltaan täysin uupunut ja hoitaja sekä henkisesti että fyysisesti loppu tehtyään 7,5 tunnissa yksin työt, joita teki aiemmin kaksi ihmistä. 

Vierailija
35/38 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellaista satuilua tällä kertaa.

Ensinnäkin tuo on Suomessa ylityölainsäädännön mukaan kiellettyä.

Älä viitsi. Friikku voi tehdä noin paljon.

Ei näistä ylityöprosentteja saa. Jos yli kymppi jää handuun per tunti niin hyvä on.

Vierailija
36/38 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtuntien ohella voisi kysyä vielä, että oletteko täällä juuri nyt omalla ajalla vai työajalla. Itse teen noin 30 tuntia viikossa ja omalla ajalla palstailen.

Vierailija
37/38 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä, mikä on virallisesti. minä yllän johonkin viiteenkymmeneen palkkatöissä, mutta kotityöt, lapset ja muut velvollisuudet päälle. vapaaehtoistyö. en osaisi vain hakea ajankulua ja viihdykettä. karmaisevan tylsää sellainen.

Vierailija
38/38 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahahahahaaaa, mäpäs oon paljon vähemmän !!!!! Ei oo NS töitä vkl ja ke. Muutoin oon tääl hullujen huoneel (melkein !!!!!) n. klo 8:30-13:30, pe vähän vähemmän. Ja kuitenkin saan palkkaa !!!!!