Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kavereihini ei kuulu lainkaan amiksia!

Vierailija
19.06.2015 |

Huomasin tässä juuri, etten tunne yhtään vain ammatillisen koulutuksen tai peruskoulun käynyttä, jota pitäisin kaverinani. Ystäväpiirini koostuu lähinnä muista humanisteista, yhteiskuntatieteilijöistä ja taidealan ihmisistä. Muutama kauppiksen käynyt, luonnontieteilijä ja tietojenkäsittelytieteilijä kuuluu myös joukkoon. Sitten on yksittäisiä muiden alojen edustajia. Vanhimmat kaverini ovat tuttuja esikoulusta, pääosa opiskeluajoilta ja osa harrastuksista. Minulla on mielestäni normaali määrä kavereita: synttäreilläni oli kolmisenkymmentä minulle läheistä vierasta

Elänkö jonkinlaisessa kuplassa? Onko muita samanlaisessa tilanteessa?

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitten sulla ei oo amiksia kaveripiirissä.
T. Amis

Vierailija
62/66 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kavereinasi on paljon tyhjäntoimittajia. Onnea vain sinullekkin. Moni taidealan ihminen on muuten ihan amislainenkin tai käynyt amiksen ja sen jälkeen amk. Mutta humakint on tyhjäntoimittajia ja harva työelämässä kiinni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, piti sanomani sellainen vielä, että meille tänne "amikseen" on tulossa taas aika iso määrä humikkeja opiskelemaan.

Vierailija
64/66 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
65/66 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän aloituksessa ihmetytti, että jonkun mielestä 30 ihmistä on normaali määrä kavereita...

Vierailija
66/66 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kapea kaveripiiri sinulla, mutta eihän se välttämättä huono asia ole. Itse olen 21-vuotias ammattikoulusta valmistunut ja nyt aikuiskoulutuksessa opiskeleva nainen, ystäväpiiriini kuuluu 2 ammattikoululaista, 1 yliopistolainen, 1 AMK, yksi peruskoulun juuri ja juuri suorittanut. Kaveripiiriini taas kuuluu yhteensä 6 AMK:tä, 7 yliopistolaista, 4 amista, 2 peruskoulun suorittanutta. Kaikki omanlaisiaan ihmisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi