Mies raivosi motarilla
Ajaessaan 120 km tunnissa huusi minulle turpa kiinni ja ole hiljaa pää punaisena. Nyt istun huoltoaseman parkkiksella itkemässä kun mies vei lapset syömään.
Kommentit (22)
Been there. Rauhoita mieli ja mieti aiheuttiko oikeasti vaaratilanteen. Jos aiheutti niin mieti seuraava siirto.
Halaus.
Niinpä, pakkoko se on soittaa turpaansa jokavälissä. Noh, osaat olla seuraavalla kerralla pää kiinni.
Ota tavarasi ja katoa. Siinä se menee miehellä juhannus mukavasti lasten kanssa, kun nämä kyselevät, että missä äiti on.
Oliko lapset kyydissä? Agressiivinen käytös ja autolla ajaminen ei ole hyvä yhdistelmä. Oon itse ollu kyydissä kerran ja silloin kyllä pelotti todella, että ajaakohan mies kohta tahallaan rekkaa päin.
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 14:01"]
Ajaessaan 120 km tunnissa huusi minulle turpa kiinni ja ole hiljaa pää punaisena. Nyt istun huoltoaseman parkkiksella itkemässä kun mies vei lapset syömään.
[/quote]
Hyvää juhannusta. :(
Mikä on seuraava siirto? Meillä oli lapset kyydissä. T. ap
Enemmän vaaraa ja keskittymisen herpaantumista aiheuttaa taukoamatta vieressä nalkuttava akka. Mikset ollut hiljaa?
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 14:05"]
Mikä on seuraava siirto? Meillä oli lapset kyydissä. T. ap
[/quote]
Kyllä se ukko rauhoittuu, kun saa murua rinnan alle.
Koska mies ei seurannut liikennettä kunnolla (esim turvavälit) ja ohitteli vaarallisesti. T. ap
Ykskään äijä ei mulle huuda enkä liioin itse huuda kelleen koskaan. En katsoisi hetkeäkään huutavaa idaria vaikka olisi ehtinyt muodostumaan millaiset siteet mitä muka ei voi katkaista.
Tuskinpa se yhtäkkiä huutavaksi kusipääksi on herennyt ja kyllä sen näkee heti alusta asti kuka on senverta idiootti ettei kannata jäädä jatkoa katselemaan.
Onko sama VW raivopää, joka melkein törmäsi minuun motarilla. Näytteli keskisormea vaikka itse oli aiheuttaa 5 auton kolarin.
Kukaan ei uhkaa minun ja lasten turvallisuutta! Jos mies tekee noin, on se erittäin vakavan keskustelun paikka ja sen jälkeen 2-4 viikon ero, jonka aikana mies saa miettiä, aikooko olla kanssamme vai ei.
Ai että ihanaa juhannus raivoa..olkaa hiljaa loppumatka älkääkä puhuko mitään..kyllä se siitä..kiristäähän tää hermoo joten älä ota vakavasti..enempää ei kannata ärsyttää ainakaan jotta pääsette ehjänä perille..koita rauhottua sinäkin!
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 14:04"]
Ota tavarasi ja katoa. Siinä se menee miehellä juhannus mukavasti lasten kanssa, kun nämä kyselevät, että missä äiti on.
[/quote]
Tää on oikeasti ihan tehokas juttu. Kännykkä äänettömälle ja vaikka vessaan piiloon, vielä parempi, jos se on joku isompi kompleksi, jossa pääset kunnolla katoamaan. Päättäväisesti pysyt pari tuntia poissa näkyvistä ja annat miehen todella suuttua. Yleensä ne jatkaa kuitenkin matkaa eikä palaa kohti kotia. Täydellinen puhelinhiljaisuus parin päivän ajan saa miehen ihmeen nöyräksi, kokeiltu on.
Olisit ollut hiljaa...