Paljonko painat ja mikä on kuppikokosi?
Kommentit (192)
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 13:58"]Rintsikkakokosi ja paino?
[/quote]
Mitä sinä noilla tiedoilla teet? Hanki elämä!
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 20:30"]
70 I ja 62kg
[/quote]ISOT
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 21:20"]160 cm, 48 kg, 65D, joskus onnistuu myös 70C, mutta riippuu tietysti mallista. 88-66-86. Noita on vähän hankala piilottaa. Miespuolinen työkaveri kutsuu minua taskuvenukseksi. Minusta se ei ole seksuaalista häirintää, vaikka feministit lienevät toista mieltä.
[/quote]
Ai mitä on hankala piilottaa?
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 13:18"]
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 21:20"]160 cm, 48 kg, 65D, joskus onnistuu myös 70C, mutta riippuu tietysti mallista. 88-66-86. Noita on vähän hankala piilottaa. Miespuolinen työkaveri kutsuu minua taskuvenukseksi. Minusta se ei ole seksuaalista häirintää, vaikka feministit lienevät toista mieltä. [/quote] Ai mitä on hankala piilottaa?
[/quote]??
62 kg ja 70f Eikä nää ole mitkään isot, korkeintaan isohkot. Onko teillä oikeankokoiset liivit, kun väitätte jotain 70deetä tai ceetä isoksi?
53kg 70E. Saisi olla kiinteämmät tissit.
85 kg ja kuppikoko tällä hetkellä on 0,5 litraa eli iso tuoppi, jossa lonkeroa. Hyvää juhannusta!
167cm pitkä, 66kg ja rintsikat 70D
Nämä ketjut on aina tällaisia... Eivät kyllä vastaa ollenkaan todellisuutta. Joko vain tietyn kokoiset naiset vastaavat pääsääntöisesti tai sitten joku saattaa ehkä jopa valehdella... Niin harvinaista kuin se onkin netissä. ;)
Miten musta tuntuu, että ennen kaikilla oli lähinnä kuppikoko A, B, C tai D. Sitten joillakin erittäin harvinaisella tapauksilla saattoi olla joku E tai F. Nykyisin taas noiden rintaliiviliikkeiden takia B:tkin ovat nykyisin D-kuppeja? Onko naisten rinnat kasvaneet Suomessa näin valtavasta? Briteissä ainakin naisilla on isommat rinnat mitä äideillään oli. Toki osa johtuu ylipainosta, mutta jotakin on tapahtunut.
53 kg / 175 cm / 75 B (ja voiku oiskin 70 B, mutta mulla on ilmeisesti isohkot kylkiluut pienten kehkojeni suojana ;)
57kg ja 162cm. Kuppikoko 65C/D riippuen mallista. Yleensä joudun ostamaan 70 kokoa, kun ei suomesta meinaa löytyä hyvännäköisiä tarpeeksi pienellä ympäryksellä.