Tyttöystävä ei vastaa viesteihin
Joo eli mokasin melko pahasti ja nyt ei tyttöystävä vastaa viesteihin eikä puheluihin. Uskallanko mennä käymään sen luona?
Kommentit (40)
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 13:46"][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 13:36"][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 13:32"]
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 13:29"]Mitä teit? [/quote] Laitoin sille vahingossa viestin jonka piti mennä kaverille. Puhuin siinä tyttöystävästä en niin mukavaan sävyyn. Mutta se oli sellasta uhoomista vaan, en oikeesti tarkoittanut. Ap
[/quote]
Loukkaavaahan tuo on.. mitä niikun tarkalleen ottaen sanoit?
[/quote]
Lynkatkaa mut. Sanoin että taas se ämmä valittaa, sitä varmaan vituttaa ne pienet tissit. Ei kovin kivaa, tiedän. Mutta se oli vaan sellasta uhoomista kaverilta kaverille. Ap
[/quote]
En halua lynkata mutta itselleni poikaystävä kans sanonut pahasti ulkonäöstä eikä ollut edes päissään. Se vaan ottaa itsetunnolle ja siinä menee aikaa että unohtaa. Itse annoin kuitenkin anteeksi enkä muistuta poikaystävääni siitä mutta aina vaan se silti sattuu. Kannattaa antaa aikaa tyttöystävällesi miettiä asioita ja muista ettet voi laittaa kännin piikkiin asioita.
Ei se usko jis sanot ettet tarkottanu kun ihan selvästi tarkotit. Sua taitaa häiritä hänen pieni rintaisuus?
T 85D
jos se ei vastaa viesteihin tai puheluihin, ei kannata mennä oven taa. ellet sitten vaan jätä postiluukkuun kirjettä tai ovelle kukkia tms. mutta anna sen rauhottua, se vie oman aikansa. koita ajatella, miltä hänestä tuntuu. miltä susta tuntuisi, jos se sua haukkuisi selän takana. mieti myös, ootko tuota mieltä oikeasti. pelkkä "sori, mä mokasin" ei käy anteeksipyynnöstä. niin, ja on turhaa nyt ehdottaa silareita.
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 13:46"]
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 13:36"][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 13:32"] [quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 13:29"]Mitä teit? [/quote] Laitoin sille vahingossa viestin jonka piti mennä kaverille. Puhuin siinä tyttöystävästä en niin mukavaan sävyyn. Mutta se oli sellasta uhoomista vaan, en oikeesti tarkoittanut. Ap [/quote] Loukkaavaahan tuo on.. mitä niikun tarkalleen ottaen sanoit? [/quote] Lynkatkaa mut. Sanoin että taas se ämmä valittaa, sitä varmaan vituttaa ne pienet tissit. Ei kovin kivaa, tiedän. Mutta se oli vaan sellasta uhoomista kaverilta kaverille. Ap
[/quote]
ei tuo mun mielestä ole niin paha. jotkut miehet puhuu noin, vaikkei meinaisikaan mitään pahaa. nämä miehet yleensä myös vihjailee, että on taas "se aika kuusta" jne..
Äläs nyt oo epätoivoinen ap! Tyttöystäväsi taisi just toteuttaa villeimmän haaveesi :)
Olet nyt vapaa mies, vapaa hankkimaan sinuun tyytyväistä ja isotissistä naisseuraa. Onnea!
Joo tiedän että oon dorka. Ja tyttöystävä aina valittaa siitä että sillä on pienet tissit, siks varmaan suuttui niin paljon koska se on sille arka asia. Meinasin lähtee mökille juomaan mutta pitäsköhän jäädä vaan kotiin pelaamaan. Ap
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 13:57"][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 13:52"][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 13:46"]
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 13:36"][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 13:32"] [quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 13:29"]Mitä teit? [/quote] Laitoin sille vahingossa viestin jonka piti mennä kaverille. Puhuin siinä tyttöystävästä en niin mukavaan sävyyn. Mutta se oli sellasta uhoomista vaan, en oikeesti tarkoittanut. Ap [/quote] Loukkaavaahan tuo on.. mitä niikun tarkalleen ottaen sanoit? [/quote] Lynkatkaa mut. Sanoin että taas se ämmä valittaa, sitä varmaan vituttaa ne pienet tissit. Ei kovin kivaa, tiedän. Mutta se oli vaan sellasta uhoomista kaverilta kaverille. Ap
[/quote]Tossa on vaan se, että sun tyttöystävä ei enää tunne olevansa kovinkaan haluttava sun silmissä ja siitä ajatuksesta on hankala päästä eroon.
[/quote]
Näin. Sitäpaitsi kuka v*tun idiootti puhuu omasta kumppanistaan noin?
Onko ok, jos tyttöystävä laittaa kaverilleen viestiä, että "taas se ukko ryyppää, varmaan ryyppää suruun kun on niin pieni muna"?
Turhaa uhoamista ja sillee..?
[/quote]
Pienet tissit näkyy päälle, vehkeen koko on intiimiasia. Iso maha tai ruipeloksi haukkuminen voisi olla vastine tuohon tissijuttuun. Eihän ap naista ämpärivituksi kuitenkaan haukkunut.
Keskenkasvuinen ääliö. Vittu en haluaisi olla missään tekemisissä tollasen kanssa enää. Kuka on niin dorka ja kusipää, että tulee edes mieleen retostella oman kumppaninsa ulkonäköä kavereiden kanssa? "Uhoomista" Hah, ei v*ttu. Tuo tuntuis mun mielestä pahemmalta kuin pettäminen, koska siihen on sentään joku inhimillinen syy (yleensä). Kasva ensin aikuiseksi ja sitoudu vasta sitten. Ei kai kaikki miehet oo tuollasia oikeasti?
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 14:16"]
Joo tiedän että oon dorka. Ja tyttöystävä aina valittaa siitä että sillä on pienet tissit, siks varmaan suuttui niin paljon koska se on sille arka asia. Meinasin lähtee mökille juomaan mutta pitäsköhän jäädä vaan kotiin pelaamaan. Ap
[/quote]Käyt lenkillä reippailemassa ainakin, syöt terveellisesti ja nukkumaan aikaisin. Sitten sen jälkeen mietit mitä teet.
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 14:56"]
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 14:16"]
[/quote]Käyt lenkillä reippailemassa ainakin, syöt terveellisesti ja nukkumaan aikaisin. Sitten sen jälkeen mietit mitä teet.
[/quote]Ai niin lenkki on vähän huono idea, jos krapula. Menet lenkille sitten myöhemmin lol.
En ymmärrä miksi miehet aina tuolla tavalla puhuu omista naisistaan kavereille. Tosissaanko haluatte että kaverit ajattelee miten huono ja tässä tapauksessa sinun omastakin mielestä lauta muija sulla on? En vaan käsitä.
Nyt se vastas. Sillä ei oo mulle kuulemma mitään asiaa. That's it? Oliko tää nyt tässä? Ap
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 15:41"]Nyt se vastas. Sillä ei oo mulle kuulemma mitään asiaa. That's it? Oliko tää nyt tässä? Ap
[/quote]
Jep.
Itselläni on aina ollut pienet rinnat ja nyt 2 muksun imetyksen jälkeen ihan olemattomat ja kyllä se on arka paikka vieläkin. Meni aikaa uuden kumppanin kanssa ennen kuin aloin uskoa hänen sanoessa, että haluaa minua. Jos kumppanini millään tavalla toisi ilmi tyytymättömyytensä rintojenk kokoon, en unohtaisi sitä koskaan ja minun olisi vaikea tuntea itseäni haluttavaksi hänen silmissään. Valitettavasti. Myös se satuttaa aina, jos kumppani käyttää löymäaseena sellaista asiaa, jonka tietää olevan arka tai satuttavan. Huonolta siis kuulostaa sinun kannaltasi, kun tyttösi on kerran ääneen sinulle itselleen selvästi arkaa asiaa puhunut ja nyt olet noin siitä tölväissyt. Tuo vaikuttaisi itseeni ainakin isosti, erityisesti seksin saralla. Mutta itsetuntokysymyshän se on. Pienitissisillä nuorilla tai vähän vanhemmillakaan harvemmin vaan kovin rautainen itsetunto sen suhteen on. :-(
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 15:03"]
En ymmärrä miksi miehet aina tuolla tavalla puhuu omista naisistaan kavereille. Tosissaanko haluatte että kaverit ajattelee miten huono ja tässä tapauksessa sinun omastakin mielestä lauta muija sulla on? En vaan käsitä.
[/quote]
Itsekin kyllä vitsailen tyttöystäväni olemattomista tisseistä kaverien kanssa, vaikka muuten kehuisinkin. Vaikea noita hyttysenpistoja on kehuakaan kavereille, ja kaverien kanssa voi nyt keskustella rehellisesti asioista.
Tyttöystävälle toki kehun hänen tissejään. :)
Pienirintainenhan on siro ja hoikka kuin ballerina. Eikös monet miehet nimenomaan tykkää sellaisesta. Aasialaisnaisethan ovat pieniä ja siroja ja suosittuja miesten mukaan?
Se sai peruutus ajan Tallinnaan asentaa mielettömät silarit joita saa kaikki muut puristella kuinka paljon haluavat, paitsi Ap, joka jää ilman
Uutta ja isotissisempää kehiin vaan, dorka!