Mitä tehdä kun muija nalkuttaa juhannuksenakin
Morjens palstalaiset!
Ongelmani on alati nalkuttava mielitietty, joka ei anna armoa eikä rauhaa edes jussina!! Please help me!!
Kommentit (66)
Itse olen 46v hyvin toimeentuleva ja urheilullinen mies länsisuomesta. En jaksanut suomalaisia maatiais ämmiä vaan hain nuoren vaimon thaimaasta, joka ei valita ja petipuuhatkin kammarin puolella onnistuu aina kun haluan
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 17:51"]
Itse olen 46v hyvin toimeentuleva ja urheilullinen mies länsisuomesta. En jaksanut suomalaisia maatiais ämmiä vaan hain nuoren vaimon thaimaasta, joka ei valita ja petipuuhatkin kammarin puolella onnistuu aina kun haluan
[/quote]
Huh, sinä edustat oikein tyypillistä miestä, joka on parisuhteessa, jonka toinen osapuoli on nuori thainainen. Eli et kykene tasavertaiseen kumppanuuten vaan tarvitset itsellesi jonkun alistettavan. Tällä viittaan etenkin tuohon kirjoittamaasi, että petipuuhat hoidetaan, kun sinä haluat. Joudutko useinkin pakottamaan vaimosi seksiin? Sillä toiminnalla on ihan oma nimensäkin... ehkä arvaat mitä tarkoitan. Säälittää vaimosi. Hänellä on yksi elämä, jonka hän joutuu viettämään alistavan ja itsekeskeisen hirviön kanssa. Annatko vaimollesi taskurahaa? Omaa rahaa hänellä ei varmaan ole, koska saatuaan hieman itsenäisyyttä hän saattaisia vaikka yrittää pyristellä irti seksiorjan kahleista.
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 12:57"]
Mitäs kun mies nalkuttaa. Tiskaa, siivoa, tv.tä ei kattota keskellä päivää, taasko makaat, siivoa sotkus, vie roskat, tuu kantamaan älä istu sielä, nääk nääk nääk.
[/quote]
Silloin sanotaan EI
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 17:51"]
[/quote]
Säälittävä
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 12:54"]Teet vaan niin kuin parempi puoliskosi käskee, ja jätät tekemättä kaiken sen minkä kieltää. Mikä siinä muka on niin vaikeaa?
[/quote]Ei jumalauta. En ole ap mutta en ikinä voisi olla pelkkä naisen palveluspoika.
Kiitos kaikille hyvistä vinkeistä! On tosi ihanaa lukea teidän viestejänne! (ihan pakahdun!) Ehkä jos näytän tämän keskustelun vaimolle niin hän herää ajattelemaan ja ottaa minun tunteeni paremmin huomioon! Kiitos vielä kaikille ja oikein hyvää juhannusta!!