Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tehdä kun muija nalkuttaa juhannuksenakin

Vierailija
19.06.2015 |

Morjens palstalaiset!
Ongelmani on alati nalkuttava mielitietty, joka ei anna armoa eikä rauhaa edes jussina!! Please help me!!

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä se on ukko joka nalkuttaa ja mököttää. Aina se pilaa kaikki juhlat tuolla samalla paskalla. Kiva taas lähteä illalla yksin lasten kanssa viettää jussia.

Vierailija
42/66 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nalkutus on ihan aiheellista silloin jos mies aina heittelee likaisia kalsareitaan pitkin kämppää korjaamatta niitä koskaan pois ja istuu vaan sohvalla kittaamassa kaljaa toinen käsi munissa pierun raikaessa taustalla vähän väliä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele väkivaltaa. Ällöttäviä noi nyrkki ehdotukset. Huumorilla kuittaat naisen nipotukset:) T:2,15 Ja mukavaa juhannusta teille.

Vierailija
44/66 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 12:47"]

Morjens palstalaiset! Ongelmani on alati nalkuttava mielitietty, joka ei anna armoa eikä rauhaa edes jussina!! Please help me!!

[/quote]

Pistä vaihtoon. Niitäkin naisia kun on joiden elämänsisältö ei ole pelkkä jatkuva nalkutus ja natkutus. Se sitten onkin eri juttu kuka tuollaisen riivinraudan vaihdossa huolii..

Vierailija
45/66 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä nalkuttaa isä. Tulin juhannukseksi kotiin ja koko päivänä ei oo kukaan osannut tehdä mitään isän mielestä oikein.

Vierailija
46/66 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nalkuttamisen käsite on mielenkiintoinen. Olen tullut siihen tulokseen, että nalkuttamista on aivan kaikenlainen kritisointi, myös lyhyt ja asiallinen, jos mies vaan haluaa niin nähdä.

Jos pystyy elämään parisuhteen niin, ettei ikinä ole mitään kriittistä sanottavaa mistään, epäilen onko se mikään parisuhde. Onko toinen alistettu pelokkaaksi hiireksi tai kotitalouskoneeksi? Sellaisiakin parisuhteita on olemassa. 

Vierailija
47/66 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 13:26"]

Nalkutus on ihan aiheellista silloin jos mies aina heittelee likaisia kalsareitaan pitkin kämppää korjaamatta niitä koskaan pois ja istuu vaan sohvalla kittaamassa kaljaa toinen käsi munissa pierun raikaessa taustalla vähän väliä.

[/quote]

No ihan on kyllä nalkuttajan oma syy, jos/kun on tuollaiseen suhteeseen alunperin ruvennut. Sitä saa mitä tilaa.

Vierailija
48/66 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 17:51"]

Itse olen 46v hyvin toimeentuleva ja urheilullinen mies länsisuomesta. En jaksanut suomalaisia maatiais ämmiä vaan hain nuoren vaimon thaimaasta, joka ei valita ja petipuuhatkin kammarin puolella onnistuu aina kun haluan

[/quote]

Mun mielestä nää Thaimaalaiset matkamuistot on luusereiden juttuja.

Vierailija
49/66 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakkaa tai raiskaa se :)

Vierailija
50/66 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita nähdä nalkutuksen taakse. Kaipaako vaimo huomiotasi tai apua kotitöissä? Meillä mies on se valittaja ja nalkuttaja, hän toisinaan ilmaisee tarpeensa epäsuorasti valittamalla jostain typeristä yksityiskohdista

Vierailija
51/66 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et juo alkoholia, niin nalkuttaa turhaan. Mulla on nalkuttava mies. Vuorokauden se paasasi ja huusi.

Vierailija
52/66 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 13:09"]

Auta hyvä mies itse itseäsi, siksihän sinä olet mies etkä mikään hiiri. Ensinnäkin hankkiudu eroon siitä "muijasta" ja pidä hyvä välimatka myös kaikkiin muihin naisiin, joita voisit kutsua muijaksi.

Siitä se lähtee ja niin helppoa se on. Hyvää Jussia!

[/quote]

Täsmälleen näin! Eksäni oli Mikki Hiiri, joka laittoi heti eron jälkeen deitti-ilmoituksen nettiin. Saatanan kusipää, ei halua oppia virheistään tai tunnustaa valheensa. Rakastan ja vihaan sitä. 

Vierailija
53/66 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tiedän katsokaa leffana Pretty Woman (Julia Roberts), sitten tanssitte hitaita kynttilänvalossa, sen jälkeen yhteinen suihku tai kylpy (mieluiten kynttilänvalossa)ja juotte kuohuvat lasilliset kylvyssä.

Vierailija
54/66 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 00:24"]

Minä tiedän katsokaa leffana Pretty Woman (Julia Roberts), sitten tanssitte hitaita kynttilänvalossa, sen jälkeen yhteinen suihku tai kylpy (mieluiten kynttilänvalossa)ja juotte kuohuvat lasilliset kylvyssä.

[/quote]Jos tämä ei auta ja hän on kiittämätön tyyppi, sun pitää varmasti mutta ei väkivaltaisesti laittaa nainen asemaansa, miehen alamaiseksi. Tämä on Raamatusta.

Vierailija
55/66 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

22. Vaimot, olkaa omille miehillenne alamaiset niinkuin Herralle;
23. sillä mies on vaimon pää, niinkuin myös Kristus on seurakunnan pää, hän, ruumiin vapahtaja.
24. Mutta niinkuin seurakunta on Kristukselle alamainen, niin olkoot vaimotkin miehillensä kaikessa alamaiset.
25. Miehet, rakastakaa vaimojanne, niinkuin Kristuskin rakasti seurakuntaa ja antoi itsensä alttiiksi sen edestä,
26. että hän sen pyhittäisi, puhdistaen sen, vedellä pesten, sanan kautta,
27. saadakseen asetetuksi eteensä kirkastettuna seurakunnan, jossa ei olisi tahraa eikä ryppyä eikä mitään muuta sellaista, vaan joka olisi pyhä ja nuhteeton.
28. Samalla tavoin tulee myös miesten rakastaa vaimojansa niinkuin omia ruumiitaan; joka rakastaa vaimoansa, hän rakastaa itseänsä.
29. Sillä eihän kukaan koskaan ole vihannut omaa lihaansa, vaan hän ravitsee ja vaalii sitä, niinkuin Kristuskin seurakuntaa,
30. sillä me olemme hänen ruumiinsa jäseniä.
31. "Sentähden mies luopukoon isästänsä ja äidistänsä ja liittyköön vaimoonsa, ja ne kaksi tulevat yhdeksi lihaksi."
32. Tämä salaisuus on suuri; minä tarkoitan Kristusta ja seurakuntaa.
33. Mutta myös teistä kukin kohdaltaan rakastakoon vaimoaan niinkuin itseänsä; mutta vaimo kunnioittakoon miestänsä. --Ef.5

Vierailija
56/66 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raamatussa sanotaan myös että nalkuttava vaimo on kuin vuotava räystäs.

Vierailija
57/66 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 12:47"]Morjens palstalaiset!
Ongelmani on alati nalkuttava mielitietty, joka ei anna armoa eikä rauhaa edes jussina!! Please help me!!
[/quote]

Olet hiljaa ja tyyni kuin viilipytty. Kyllä se kohta kyllästyy "seinille" huutamaan. Sit menet ja halaat sitä hiljaa mitään sanomatta. Se on sillä taputeltu :) :)

Vierailija
58/66 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoidat asian samoin kuin kiukkuavan lapsen kohdalla. Annat sen kiukuta kiukkunsa tyhjäksi, menet sitten ja halaat ja sanot että kaikki ok.

Vierailija
59/66 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 12:47"]

Morjens palstalaiset! Ongelmani on alati nalkuttava mielitietty, joka ei anna armoa eikä rauhaa edes jussina!! Please help me!!

[/quote]

Oliko pyytäny esim. jussia varten tekemään jotain, et vois itekin sit rentoutua, minkä jätit sit tekemättä? Jos näin, nii mene ittees. Jos tyhjästä valittaa, niin kumma nainen.

tämä oli hyvin sanottu

"Nalkuttamisen käsite on mielenkiintoinen. Olen tullut siihen tulokseen, että nalkuttamista on aivan kaikenlainen kritisointi, myös lyhyt ja asiallinen, jos mies vaan haluaa niin nähdä.

Jos pystyy elämään parisuhteen niin, ettei ikinä ole mitään kriittistä sanottavaa mistään, epäilen onko se mikään parisuhde. Onko toinen alistettu pelokkaaksi hiireksi tai kotitalouskoneeksi? Sellaisiakin parisuhteita on olemassa."

Vierailija
60/66 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jätin muijan nalkuttamisen vuoksi ja otin uuden muijan.....nyt olen oravan pyörässä! T: kuudes vaimo kierrossa.....