Mitä tehdä kun muija nalkuttaa juhannuksenakin
Morjens palstalaiset!
Ongelmani on alati nalkuttava mielitietty, joka ei anna armoa eikä rauhaa edes jussina!! Please help me!!
Kommentit (66)
Katse peiliin ja mietinnän paikka. Miksi olet tuollaisen ihmisen kanssa? Oliko vanhempiesi parisuhde samanlainen ja tarvitset tuttua ja turvallista.
Valitkaa paremmin ne puolisonne.
On paljon naisia, jotka ei nalkuta. Moni niistä sinkku, koska mieet tahtoo tutun ja turvallisen käskyttäjän/nalkuttajan. Ovat tottuneet äitin käskytykseen/nalkutukseen lapsena ja luulevat tarvitsevansa sellaista vielä aikuisenakin...
Outoa ettei kelpaa muuta kuin nalkuttajat. Minäkään en saa miestä vaikka olen 28-vuotias lääkäri ja teen lisäksi mallin töitä.
Kerran odottelin vaimoa kaupasta autossa istuskellen. Viereiselle autolle tuli pariskunta runsaine ostoksineen. Rouva sätti tätä miesparkaa kovaan ääneen taukoamatta.
Mies oli vaiti ja siirsi ostokset autoon. Sitten hän ojensi ostoskärryt vaimolleen ja näytti kädellä, että vie ne pois (suunvuoroa ei ollut vieläkään saanut).
Rouva sitten lähti viemään kärryjä ja mies, hetken peilistä tarkkailtuaan, käynnisti auton ja ajoi pois.
Hetken päästä tämä rouva tuli ihmeissään pällistelemään tyhjää parkkiruutua. Kysyin häneltä, että semmoista punaista toyotaako hän etsii? Vastasi sitten siihen, että kyllä, eikös se juuri tässä ollut? Sanoin hänelle, että kyllä se oli, mutta meni jo. Sitten tämä nalkuttaja lähti tyrmistyneen näköisenä kävelemään pois.
Hiljaisen miehen kosto lämmitti sydäntäni pitkään, ja lämmittää vieläkin, kun asiaa muistelen.
Olisiko vaimolla kenties joku syy nalkutukseen?
Auta hyvä mies itse itseäsi, siksihän sinä olet mies etkä mikään hiiri. Ensinnäkin hankkiudu eroon siitä "muijasta" ja pidä hyvä välimatka myös kaikkiin muihin naisiin, joita voisit kutsua muijaksi.
Siitä se lähtee ja niin helppoa se on. Hyvää Jussia!
Meillä ei ikinä mee mikään, niiku Strömssöössä. Silti ei nalkuteta ja yhdessä jo 21v. Välillä toki naljaillaan toistemme mokille:)
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 13:06"]
Outoa ettei kelpaa muuta kuin nalkuttajat. Minäkään en saa miestä vaikka olen 28-vuotias lääkäri ja teen lisäksi mallin töitä.
[/quote]
Minulla olisi sinulle mies, joko viikonlopuiksi tai ihan kokonaan omaksi. Miten toimitaan, että saisin saatettava teidät yhteen?
Siivoa joskus jälkesi, niin avot - ei tarvitse nalkuttaa!
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 12:57"]
Mitäs kun mies nalkuttaa. Tiskaa, siivoa, tv.tä ei kattota keskellä päivää, taasko makaat, siivoa sotkus, vie roskat, tuu kantamaan älä istu sielä, nääk nääk nääk.
[/quote]
Tämä. Voi vittu kun vituttaa. Mies juo harvoin, ja minä päätin juhannukseksi ostaa hurjat kaksi pulloa viiniä (yksi kuohu, yksi valkkari). Tästä saatananmoinen mökötys.
Oikeastaan, miehenihän ei varsin nalkuta, hän MÖKÖTTÄÄ. Nalkuttaisi edes niin voisi sanoa jotain takaisin, mutta mitä tuommoiselle mykkäkoululaiselle voi sanoa? Arrgh.
No miksi ihmeessä olet nalkuttavan ämmän kanssa? Ei varmaan ole mikään olla sellaisen kanssa parisuhteessa, mä en olisi ainakaan.
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 13:00"]Valitkaa paremmin ne puolisonne.
On paljon naisia, jotka ei nalkuta. Moni niistä sinkku, koska mieet tahtoo tutun ja turvallisen käskyttäjän/nalkuttajan. Ovat tottuneet äitin käskytykseen/nalkutukseen lapsena ja luulevat tarvitsevansa sellaista vielä aikuisenakin...
[/quote]
Yleensä miehet nauttivat draamasta ja jos nainen on hyvännäköinen, niin mikään käytös ei haittaa. Pidemmän ajan kuluessa alkaakin vähän hermoja kiristää.
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 13:08"]
Olisiko vaimolla kenties joku syy nalkutukseen?
[/quote]
On, hän on nalkuttava akka.
Nyrkki suuhun ja muna pilluun. Tai toisinpäin.
Mä en haluaisi, että mun mies kutsuisi mua muijaksi. Tosin ehkä tämä nainen on ansainnut sen. Minäpäs en nalkutakaan :) Eikä mulla ole miestäkään.
Pistä aapee nainen vaihtoon jos ei ulina lopu.
Perinteinen Juhannusnyrkki auttaa.
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 13:17"]
Mä en haluaisi, että mun mies kutsuisi mua muijaksi. Tosin ehkä tämä nainen on ansainnut sen. Minäpäs en nalkutakaan :) Eikä mulla ole miestäkään.
[/quote]
Mitäs sitten tapahtuu jos/kun miehen löydät?
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 13:24"]
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 13:17"]
[/quote]
Mitäs sitten tapahtuu jos/kun miehen löydät?
[/quote]
No riippuu varmaan miehestä ja meidän suhteesta. Aikaisemmassa parisuhteessani en myöskään nalkuttanut. Ei ollut tarvetta.
Mitäs kun mies nalkuttaa. Tiskaa, siivoa, tv.tä ei kattota keskellä päivää, taasko makaat, siivoa sotkus, vie roskat, tuu kantamaan älä istu sielä, nääk nääk nääk.