Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä tästä Zaran mainoskuvasta?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en näe tässä mitään ihmeellistä. Laiha malli. Hinta on ehkä ainoa mikä järkyttää,kun kyseessä kuitenkin halpahalli tasoinen kauppa.

Vierailija
22/35 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla?

Esittelee alusvaatteita, vaikka rintoja ei ole. Muutenkin kyllä alkaa olla liian laiha.

Kyllä mä näen kuvassa rinnat.

🔎🧐

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala etupillu

Vierailija
24/35 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla?

Esittelee alusvaatteita, vaikka rintoja ei ole. Muutenkin kyllä alkaa olla liian laiha.

Kyllä mä näen kuvassa rinnat.

🔎🧐

Olet oikeassa, tarvitset varmasti silmälasit. Heikentynyt näkö voi aiheuttaa päänsärkyjäkin.

Vierailija
25/35 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirvee läski

Vierailija
26/35 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kivan näköinen nainen. Kerrankin normaalipainoinen. Kai tässä koitetaan mainostaa että pienirintainen huonoryhtinenkin on seksy pitsihepeneissä. aisillehan näitä myydään. Ei miehet mistään vaatteista syty vaan siitä mitä siellä on alla. Etenkin kun suomessa on todella paljon vähemmän kuvan ikäisiä lisääntymisikäisiä taudittomia naisia hottia on saavutus jos tuollainen ylipäätään löytyy alasti jostain käden ulottuvilta. 

Vierailija
27/35 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin, että kenelle nämä "alusvaatteet" on tarkoitettu? Näyttävät tosi epämukavilta enkä voisi kuvitella käyttäväni normaalipäivänä tai oikeastaan missään tilanteessa noita. Eivät peitä eivätkä tue, joten mikä tarkoitus? Miesten miellyttäminen?

Vierailija
28/35 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kamala etupillu

Sä näet emättimen aukon sijainnin? Ohhoh.

Vierailija
29/35 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kivan näköinen nainen. Kerrankin normaalipainoinen. Kai tässä koitetaan mainostaa että pienirintainen huonoryhtinenkin on seksy pitsihepeneissä. aisillehan näitä myydään. Ei miehet mistään vaatteista syty vaan siitä mitä siellä on alla. Etenkin kun suomessa on todella paljon vähemmän kuvan ikäisiä lisääntymisikäisiä taudittomia naisia hottia on saavutus jos tuollainen ylipäätään löytyy alasti jostain käden ulottuvilta. 

Normaalipainoinen 😂

Mulla bmi17,5 ja näytän tuolta.

Vierailija
30/35 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin, että kenelle nämä "alusvaatteet" on tarkoitettu? Näyttävät tosi epämukavilta enkä voisi kuvitella käyttäväni normaalipäivänä tai oikeastaan missään tilanteessa noita. Eivät peitä eivätkä tue, joten mikä tarkoitus? Miesten miellyttäminen?

Varmasti joku seksijuttu. Mutta pienirintaisena voin sanoa, että mä en kauheasti tukea kaipaa, mulle riittää aika ohut kangas esim. urheiluliiveissä.

Vierailija
31/35 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla?

Zaran vaatteet ovat laihoille. Luulen ettei suurin osa heidän vaatteista mahdu yli 70 kiloiselle ellei ne ole oversize kaavoitettuja. Joten nuo mallin alusvaatteet ovat heidän kohderyhmänsä kokoa. Suuri koko näytti olevan 85B ja pienin 70B.

Vierailija
32/35 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

70B rintaliivien tarkoitus ei ole tukea suuremmin. Noiden tarkoitus on ihan vaan itsensä koristelu, jos nyt tykkää itseään koristella alusvaatteilla.

Vierailija
33/35 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa kuvassa minua askarruttaa lähinnä se, millaisessa tilanteessa nykynuori päätyy pitsihepenissä näpelöimään lankapuhelinta.

Vierailija
34/35 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Malli näyttää alaikäiseltä. Ei ehkä ole, mutta näyttää.

Zaralla on ollut 16-17-vuotiaita malleja useinkin.

35/35 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaate on mielestäni ihan hienon näköinen, enkä näe, mitä vikaa mallissakaan on vaatteen esittelyn suhteen, tai muutenkaan. Kai sekä pieni- että isorintaiset saavat fiilistellä tuollaisessa asussa, jos haluavat. Ei ehkä hirveästi sääolosuhteilta tai hyttysiltä tuo turvaa tuollainen somiste, mutta ei lankapuhelimen käpelöimiseen mitään erityistä suojatakkia tarvitakaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yksi