vuokra-asunnon surkean huonot uunipellit
saakohan tuollaiseen 20 vuotta vanhaan rosenlew uuniin vielä ostettua peltejä? Tai yleenskin irtopeltejä jostain. Yököttää nuo vanhat pellit jotka on pinttyneessä liassa ja ruosteessa.
Kommentit (26)
Kyllä noihin saa, uunipellit ovat samankokoisia useissa uuneissa
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 11:47"]
Anot uutta uunia. Vuokraisäntä hankkikoon.
[/quote]
tuota ei tule tapahtumaan
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 11:47"]Anot uutta uunia. Vuokraisäntä hankkikoon.
[/quote]
Miksi vuokraisäntä ostaisi uuden uunin?
Pelti on halpa voit ostaa itse
Ei minulla ole mitään yksittäistä vuokraisäntää, nämä on kaupungin asuntoja. Ostan itse jos on halpoja.
Ota vanhasta pellistä mitat ja laita google laulamaan. Luultavasti löytyy, eivät ole hirveän kalliitakaan.
Muista säästää vanhat pellit. Pois muuttaessa viet tietenkin ostamasi pellit mukanasi ja jätät jälkeensi ne vanhat pellit.
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 11:58"]Muista säästää vanhat pellit. Pois muuttaessa viet tietenkin ostamasi pellit mukanasi ja jätät jälkeensi ne vanhat pellit.
[/quote]
Ei helvata. Ei ne ole kalliita. Sinä varmaan säästät palaneet lamput ja laitat ne takaisin kun muutat pois
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 11:52"]Ei minulla ole mitään yksittäistä vuokraisäntää, nämä on kaupungin asuntoja. Ostan itse jos on halpoja.
[/quote]
Voi apua olette avuttomia. Laitat kaupungille/isännöitsijälle viestiä asiasta. Miksi edellinen asukas ei ole pitänyt puhtaana jne. On kaupungeilla varaa hoitaa mamujen muutotkin.
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 11:50"]
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 11:47"]Anot uutta uunia. Vuokraisäntä hankkikoon. [/quote] Miksi vuokraisäntä ostaisi uuden uunin? Pelti on halpa voit ostaa itse
[/quote]
Mistä ostit halvalla? Tarvitsisin syvän ja matalan.
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 12:02"]
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 11:52"]Ei minulla ole mitään yksittäistä vuokraisäntää, nämä on kaupungin asuntoja. Ostan itse jos on halpoja. [/quote] Voi apua olette avuttomia. Laitat kaupungille/isännöitsijälle viestiä asiasta. Miksi edellinen asukas ei ole pitänyt puhtaana jne. On kaupungeilla varaa hoitaa mamujen muutotkin.
[/quote]
Ei vuokranantaja ole vastuussa sinun pelleistäsi. Ne ovat irtokamaa mitä voi ostaa tavallisesta kaupasta. Ei ne ole asunnon osa
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 12:12"]
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 11:52"]Ei minulla ole mitään yksittäistä vuokraisäntää, nämä on kaupungin asuntoja. Ostan itse jos on halpoja. [/quote] Voi apua olette avuttomia. Laitat kaupungille/isännöitsijälle viestiä asiasta. Miksi edellinen asukas ei ole pitänyt puhtaana jne. On kaupungeilla varaa hoitaa mamujen muutotkin.
[/quote]
Ei vuokranantaja ole vastuussa sinun pelleistäsi. Ne ovat irtokamaa mitä voi ostaa tavallisesta kaupasta. Ei ne ole asunnon osa
[/quote]
Mikä vitun oikolukija täällä hokee, ettei vuokranantaja ole vastuussa pelleistä. En ole ollut niitä vuokranantajalta menossa kysymäänkään, en tarvitse niiltä mitään.
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 12:21"][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 12:12"]
[/quote]
[/quote]
Mikä vitun oikolukija täällä hokee, ettei vuokranantaja ole vastuussa pelleistä. En ole ollut niitä vuokranantajalta menossa kysymäänkään, en tarvitse niiltä mitään.
[/quote]
Ota yhteyttä vuokraisäntään, kysy saisitko uudet uunipellit varmaankin onnistuu sitä kautta
Ap soita vuokraisännällä. voi apua näitä uusavuttomia
Kyllä vuokranantaja on vastuussa pelleistä, herranjestas sentään! Ollaan saatu yhteen asuntoon, talkkari toi soittamalla kun luultiin, että edellinen asukas oli vienyt ne. Löytyivät kyllä myöhemmin eli tuplana sit oli, mut totta tosiaan, kyllä nämä kuuluvat olla asunnossa.
Ihme vänkäystä teillä, mukamas pellit eivät kuulu asuntoon ja taas verhonipsut kuuluvat. En ymmärrä logiikkaanne.
Meillä vuokranantaja toimitti uudet pellit 3 kpl mukisematta.
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 12:21"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Luulen, etta vastauksia tuohon suuntaan on tullut siksi, kun useampi on kommentoinut, etta vuokraisannan pitaisi ne hoitaa.
En tajua, miksi se olisi vuokraisannan tehtava? Onko myos vessapaperi, tiskiaine, lamput ja jaakaapin valo vuokraisannan hommia?! Miksi ei vaan voi menna kauppaan ja ostaa uutta?!
Ap, minulla on sellainen "joustava" (?) pelti, eli siis sita kokoa voi muuttaa, koska pelti koostuu kahdesta osasta. Olen pitanyt sita mukanani muuttojen myota, koska se on oikeasti tosi hyva! Riippuen siita, mita olet tekemassa (esim. vaikka jotain piirakkaa tms), voit mitoittaa sen sopivaksi! :)
Itse sain uuden jääkaapin, hellan ja uudet hanat olivat todella vanhat.vessanpytyn lupasivat myös vaihtaa kun oli kansi haljennut
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 12:37"]
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 12:21"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Luulen, etta vastauksia tuohon suuntaan on tullut siksi, kun useampi on kommentoinut, etta vuokraisannan pitaisi ne hoitaa.
En tajua, miksi se olisi vuokraisannan tehtava? Onko myos vessapaperi, tiskiaine, lamput ja jaakaapin valo vuokraisannan hommia?! Miksi ei vaan voi menna kauppaan ja ostaa uutta?!
Ap, minulla on sellainen "joustava" (?) pelti, eli siis sita kokoa voi muuttaa, koska pelti koostuu kahdesta osasta. Olen pitanyt sita mukanani muuttojen myota, koska se on oikeasti tosi hyva! Riippuen siita, mita olet tekemassa (esim. vaikka jotain piirakkaa tms), voit mitoittaa sen sopivaksi! :)
[/quote]Miksi typerys vertaat jotain tiskiaineita ja vessapapereita ja uunin peltejä? Uuninpellit kuuluvat uuniin kiinteästi ihan yhtä lailla kuin vaikka jääkaapin hyllyt, totta hemmetissä ne kuuluu olla asunnossa muuttaessa ja sillä sipuli.
Anot uutta uunia. Vuokraisäntä hankkikoon.