Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Törmääkö Helsingissä joka päivä julkkiksiin?

Vierailija
06.05.2015 |

Haluan tietää.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä esim ihan mun lähisalilla ja -ruokakaupassa ja vakkarivaatekaupoissa näkyy lähes joka kerta julkkiksia. Ei niihin oikeen edes jaksa kiinnittää huomiota. Normaaleja tyyppejä. Kuka Suomessa nyt niin megajulkkis edes olisi..

Vierailija
2/33 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpoin paikka bongata julkku Helsingissä on Sanomatalon katutason käytävä. Sen käytävän varrella on monta (varmaan 5 tai 6) radion toimitusta, mm. Radio Rock, Suomipop, Aalto jne. Niillä on monesti joku tunnettu vieras studiossa. Siitä käytävältä näkee suoraan kaikkiin studioihin, kun ne on siinä käytävän varrella "akvaariossa".

Niin, ja jos pitää niitä pelkkiä juontajia jo yhdenlaisina julkkiksina (esim. Jaajo Linnonmaa, Jussi Heikelä, Jone Nikula), niin sittenhän se bongaaminen onkin todella helppoa.. =D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 19:23"]Helpoin paikka bongata julkku Helsingissä on Sanomatalon katutason käytävä. Sen käytävän varrella on monta (varmaan 5 tai 6) radion toimitusta, mm. Radio Rock, Suomipop, Aalto jne. Niillä on monesti joku tunnettu vieras studiossa. Siitä käytävältä näkee suoraan kaikkiin studioihin, kun ne on siinä käytävän varrella "akvaariossa".

Niin, ja jos pitää niitä pelkkiä juontajia jo yhdenlaisina julkkiksina (esim. Jaajo Linnonmaa, Jussi Heikelä, Jone Nikula), niin sittenhän se bongaaminen onkin todella helppoa.. =D

[/quote]

Missä toi talo edes on? :D kiva

Vierailija
4/33 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä asun kantakaupungin sa, mutta en näe julkkiksia päivittäin.

Vierailija
5/33 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteenkään en ole törmännyt, mutta Stockan yläkerran ravintolamaailmassa näkee mm. entisiä urheilijasuuruuksia usein. Yritän yleensäkin väistää, ettei tule törmäyksiä.

Vierailija
6/33 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espoon Tapiolassa näkee usein tv:stä tuttuja, en ole kuitenkaan törmännyt heitä päin. Täältä landelta ei ole pakko edes lähteä kaupunkiin...

Vierailija
7/33 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä oon sanomatalolla töissä et vähä väkisinki :D

Vierailija
8/33 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka näkee kuka ei. Minä näen tosiharvoin, koska en juurikaan kiinnitä huomiota ohikulkijoihin. Ystäväni taas näkee jatkuvasti, koska kulkee yleensä julkkistutka päällä.

Vierailija
9/33 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
10/33 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, jos katsoo eteensä.

Vierailija
11/33 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos liikkuu paljon ympäri keskustaa, eikä esim. 10 min suoraan töihin ja takaisin jossain lähiössä, niin kyllä on mahdollista joka päivä nähdä julkkiksia.

Vierailija
12/33 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu missäpäin Helsinkiä asustelee.

Itse törmään ehkä n.4-8 julkkikseen per/vko.

Vierailija
13/33 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 18:44"]

Jos liikkuu paljon ympäri keskustaa, eikä esim. 10 min suoraan töihin ja takaisin jossain lähiössä, niin kyllä on mahdollista joka päivä nähdä julkkiksia.

[/quote]

Törmäämisestä tässä puhuttiin.

Vierailija
14/33 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 18:45"]Riippuu missäpäin Helsinkiä asustelee.

Itse törmään ehkä n.4-8 julkkikseen per/vko.

[/quote]

Jos puhutaan keskusta-alueesta. AP

Vierailija
15/33 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu missä liikkuu. Jos joka päivä jossain keskustassa esim. eduskuntatalon lähettyvillä tms. niin varmasti. Tai jos Kalliossa hengaa niin Jussi Lampeen :) (Ja Miika Nousiaiseen tai Arto Nybergiinkin aika usein Ympyrätalon S-marketissa). Eilen kävin työasioilla keskustassa ja näin Ville Niinistön, Emma Karin ja Heidi Sohlbergin.

Vierailija
16/33 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 18:40"]Ei, jos katsoo eteensä.
[/quote]

Heh heh, onneksi olette vitsikkäitä. Olis tylsää muuten. :-) AP

Vierailija
17/33 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 18:46"]Riippuu missä liikkuu. Jos joka päivä jossain keskustassa esim. eduskuntatalon lähettyvillä tms. niin varmasti. Tai jos Kalliossa hengaa niin Jussi Lampeen :) (Ja Miika Nousiaiseen tai Arto Nybergiinkin aika usein Ympyrätalon S-marketissa). Eilen kävin työasioilla keskustassa ja näin Ville Niinistön, Emma Karin ja Heidi Sohlbergin.
[/quote]

Kuka tää Jussi Lampi on? Luin sen yhen ketjun missä melkein jokainen kertoi nähneensä kyseisen henkilön jossain. Itse en edes tiedä kuka hän on. :-D AP

Vierailija
18/33 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
19/33 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä näyy jos keskustassa pörrää, pohjois-Espa/Stockan seutu.

Usein "julkkuja" näkyy myös Ullanlinnan ranta-alueilla esim: carusell, mattolaituri akselilla.

Kiikarit mukaan ja bongaamaan!

Kauppatori/halli kannataa myös tarkistaa ja Hietsun kirpputori kesäisin.

Vierailija
20/33 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jussi Lampeen ei kannata törmätä. Saattaa tulla pahaa jälkeä, iso mies kuitenkin.